Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Het bestaan van de vele topic en de hoeveelheid beschikbare informatie hebben er zo te zien inderdaad al voor gezorgd dat de curve van nieuwe topics afgevlakt is.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

De strategie heeft gewerkt, het forum kan het aan en is niet ingestort. Vanavond om acht uur een nationaal applaus.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

PietertjeTwee schreef:
10 apr 2020 00:41
Tot mijn grote teleurstelling heb ik net moeten constateren dat het topic over de desinfectiespray (ofzo) bij de Jumbo verwijderd is. Ik snap het wel -het was een onzintopic-, daar niet van, maar toch jammer dat dat legendarische bericht van Erthanax verloren is gegaan.
Mocht je het topic missen: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... risis-tijd

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Naar aanleiding van de kwakzalvermoderatie in het algemene coronatopic en de uitgebreide reactie van de moderator van dienst wil ik ook hier officieel vastleggen dat moderator SG twee dikke pluimen verdient, zowel voor de doortastende modetatie als voor de reactie.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

Dat was inderdaad een verademing. Naar eigen zeggen is SK dan wel 'een stuk minder op de hoogte is van de nuances en de dagelijkse gang van zaken op dit forum', maar dat hoeft geen probleem te zijn als je je er bewust van bent. Zo blijkt maar. Bovendien, anderen zijn dat net zo min ondanks kennelijk fulltime focus op dit Radar platform.

witte angora
Berichten: 30743
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ben het wel met je eens, Erthanax, maar wat is een doortastende modetatie? ;)

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kom nou toch, dat zou een Witte Angota niet weten? :wink:

witte angora
Berichten: 30743
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Nope. Ik weet dat het een ouderwets bestaand woord is, dermate ouderwets dat het niet meer bestaat. Maar de betekenis kan ik maar niet vinden.

Wat is een Witte Angota eigenlijk? :(

juliomariner
Berichten: 4805
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door juliomariner »

Een kat met een spjaakgebrek :lol:

witte angora
Berichten: 30743
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan zou het een sptaakgebtek moeten zijn denk ik. Maar volgens mij zitten we in het feedbacktopic, in plaats van het huiskamertopic. ;)

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Deze ellendige crisis heeft in sommige opzichten ook positieve kanten.
In de reële wereld gaan mensen veel vriendelijker met elkaar om en gunnen elkaar letterlijk en figuurlijk de ruimte.
Nooit gedacht dat dat nog eens zou kunnen gebeuren en ik hoop van harte dat die effecten ook na de crisis blijven hangen.
Zelf ben ik in ieder geval van plan om de effecten die ik bij mezelf merk zoveel mogelijk en langdurig te koesteren.

In de digitale wereld zie ik het niet zo. Op dit forum ook niet. Eerlijk gezegd word ik er droevig van.
Het gekissebis, elkaar de maat nemen, corrigeren en beleren enzovoort enzovoort.
Een consumentenforum is het al lang niet meer. Meer een tijdverdrijf voor een beperkt aantal mensen.

Ik heb er een poosje afstand van genomen dat bevalt me goed.
Ik gedij beter bij een positieve, respectvolle, empathische en vriendelijke omgang met anderen.
Of dat nu in de praktijk is of via het internet.

Ik hou het voor gezien hier. En wel per direct. Eventuele reacties lees ik ook niet meer dus.
En groet allen. In het bijzonder de mensen die blijk gaven van een vorm van gelijkgestemdheid wat betreft respect en ruimte.
Hopelijk heb ik hetzelfde aan u laten blijken.

Klaas Jan

witte angora
Berichten: 30743
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Klaas Jan schreef:
13 apr 2020 11:39

In de reële wereld gaan mensen veel vriendelijker met elkaar om en gunnen elkaar letterlijk en figuurlijk de ruimte.
Nooit gedacht dat dat nog eens zou kunnen gebeuren en ik hoop van harte dat die effecten ook na de crisis blijven hangen.
Nou... :roll: Hier in de omgeving blijft het sterven van de korte lontjes, de lontjes worden zelfs steeds korter. Maar toch mooi dat het bij jullie anders is. Dat schept toch weer hoop en vertrouwen dat het anders, beter kan.
In de digitale wereld zie ik het niet zo. Op dit forum ook niet. Eerlijk gezegd word ik er droevig van.
Het gekissebis, elkaar de maat nemen, corrigeren en beleren enzovoort enzovoort.
Een consumentenforum is het al lang niet meer. Meer een tijdverdrijf voor een beperkt aantal mensen.

Ik heb er een poosje afstand van genomen dat bevalt me goed.
Ik gedij beter bij een positieve, respectvolle, empathische en vriendelijke omgang met anderen.
Of dat nu in de praktijk is of via het internet.

Ik hou het voor gezien hier. En wel per direct. Eventuele reacties lees ik ook niet meer dus.
Jammer dat je gaat, maar ik begrijp het wel. Ik heb onlangs het lidmaatschap van 2 facebookgroepen beëindigd, om exact dezelfde reden. Niet genieten van elkaars foto's, gemaakt tijdens het wandelen, maar voortdurend elkaar de maat nemen en ruzie zoeken. Toch blijf ik hier wel verder gaan, ondanks wat er hier allemaal gebeurt. Ik reageer ook bewust op veel dingen niet. Scheelt al een eind.

Eventuele reacties lees je niet meer, dat is ook wel jammer. Desalniettemin, ik respecteer je keuze. Als je je er zo beter bij voelt, dan moet je dat doen, denk ik.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Klaas Jan schreef:
13 apr 2020 11:39
Hopelijk heb ik hetzelfde aan u laten blijken.
Klaas Jan
Klaas-Jan , dat heb je zeker, ik zal je kalme bedaarde relativerende reacties missen.
Het ga je goed en bedenk dat je altijd weer terug kunt komen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door reggie2 »

Klaas Jan schreef:
13 apr 2020 11:39
Deze ellendige crisis heeft in sommige opzichten ook positieve kanten.
In de reële wereld gaan mensen veel vriendelijker met elkaar om en gunnen elkaar letterlijk en figuurlijk de ruimte.
Nooit gedacht dat dat nog eens zou kunnen gebeuren en ik hoop van harte dat die effecten ook na de crisis blijven hangen.
Zelf ben ik in ieder geval van plan om de effecten die ik bij mezelf merk zoveel mogelijk en langdurig te koesteren.

In de digitale wereld zie ik het niet zo. Op dit forum ook niet. Eerlijk gezegd word ik er droevig van.
Het gekissebis, elkaar de maat nemen, corrigeren en beleren enzovoort enzovoort.
Een consumentenforum is het al lang niet meer. Meer een tijdverdrijf voor een beperkt aantal mensen.

Ik heb er een poosje afstand van genomen dat bevalt me goed.
Ik gedij beter bij een positieve, respectvolle, empathische en vriendelijke omgang met anderen.
Of dat nu in de praktijk is of via het internet.

Ik hou het voor gezien hier. En wel per direct. Eventuele reacties lees ik ook niet meer dus.
En groet allen. In het bijzonder de mensen die blijk gaven van een vorm van gelijkgestemdheid wat betreft respect en ruimte.
Hopelijk heb ik hetzelfde aan u laten blijken.

Klaas Jan

Jammer, jij bent een van de weinigen waar ik echt respect voor heb en die echt zinnige antwoorden en adviezen gaf/geeft.

Het ga je goed. Hopelijk tot ziens.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Groot gelijk Klaas Jan, vind je een fijne vent. Moet hier nog even een appeltje schillen en mijn tijd verdrijven, ben dan ook weg en ga weer leuke dingen doen met de hond.

Succes, en prima beslissing.

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vanwege deze toelichting en de bijbehorende moderationele ingreep is SK vandaag weer mijn held (m/v) van de dag.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Erthanax schreef:
17 apr 2020 15:00
Vanwege deze toelichting en de bijbehorende moderationele ingreep is SK vandaag weer mijn held (m/v) van de dag.
Inderdaad, eindelijk een goede moderator die wat steviger durft in te grijpen.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

De opvolger van FG?

witte angora
Berichten: 30743
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Vreemd, de knop dat je een bericht wil verwijderen is nu helemaal verdwenen. Zelfs direct nadat je een bericht geplaatst hebt kun je het niet meer weghalen. Is daar een reden voor?

Erthanax
Berichten: 9669
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Inderdaad vreemd. Ik heb zojuist een boodschap bij de dure boodschappen geplaatst, en daar staat gewoon het kruisje bij.

Aanvulling
Nog vreemder: bij dit bericht inderdaad geen kruisje! Komt dat soms door die 5G masten?

Gesloten