Moneyman schreef:Dus je design, waarbij functionaliteit enorm wordt beperkt, gaat vóór? Begrijp ik dat nou goed?
Functionaliteit is het belangrijkste, design ondersteunt hier bij. Uiteraard valt er iets voor te zeggen dat je bij het reageren niet direct alle opties ziet.
Echter blijkt bij het overgrote deel van de reacties op dit forum (en overigens ook op andere fora) dat gebruikers reageren zonder de extra opties te gebruiken (ook voordat reageren zonder extra functies de standaard was op Radar).
gosewijn schreef:Vind deze reactie leuk. Is dat door iedereen te zien of alleen ik=.
Dat is voor iedereen zichtbaar.
gosewijn schreef:Krijg de juiste tijd niet aangepast .
Je kunt je tijdszone aanpassen via het gebruikerspaneel of
door direct hier te klikken.
Klaas Jan schreef:Radar schreef:Vanaf vandaag zie je onder topics en reacties een balk waarin je berichten leuk kan vinden. Op deze manier kun je op een simpele manier je mening delen in een topic.
Ik lees liever in woorden wat de argumenten van mensen zijn. Maar goed, als deze toevoeging algemeen een aanwinst gevonden wordt dan stel ik voor dat je ook kunt aangeven dat je een bericht niet leuk vindt.
Als de redactie
op een simpele manier je mening delen in een topic wil stimuleren dan geldt dat uiteraard ook voor een bericht niet leuk vinden. Want dat is ook een mening.
De klassieke manier van reageren zal ook nooit verdwijnen van het forum dus dat scheelt

Wat betreft 'Vind ik niet leuk', dank voor deze suggestie. Mogelijk dat we dit alternatief in de toekomst implementeren.