LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door hänschen klein »

@Radar-redactie: Vandaag heb ik ineens achter de knop "gebruikerspaneel (1)" ... een cijfer één staan. maar wat is hiervan de bedoeling?

Bedankt, het is al opgelost. Enige tijd hierna kreeg ik een e-mail-notificatie m.b.t. een privé-mail in de inbox. Dus met vertraging.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Moneyman schreef:Inderdaad, wat Mucha en Julie zeggen. Maar... als je daar op reageert, krijg je een waarschuwing aan je broek en blijft de onzin staan.

De serieuze vraag aan de forumeigenaars is: nemen jullie dit forum serieus? Nemen jullie de forumgebruikers serieus? Als het antwoord op deze vragen "nee" is, moet je het forum dichtgooien. Als het antwoord "ja" is, waarom nemen jullie de moderatie dan in vredesnaam niet serieus?
Dat vraag ik mij ook af.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door gosewijn »

IK krijg de hele dag problemen met forum .als ik aanklik werkt zij niet . alles op pc werkt normaal en geen virus , is er groot onderhoud geweest. 3 maal wat geplaatst , knop verzenden daarna foetsie. Wat mij dan opvalt is dat iemand gelijktijdig ook een bericht verzend ,zou dat de oorzaak kunnen zijn ?

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door harkja »

Die moeten er nog een nachtje over slapen maar meer mensen haken af....of niet :?:

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Moneyman schreef:Inderdaad, wat Mucha en Julie zeggen. Maar... als je daar op reageert, krijg je een waarschuwing aan je broek en blijft de onzin staan.
Hallo @Moneyman, maar hoe krijg je dan een waarschuwing aan je broek? Ik heb er nog nooit een gehad. Dat zal dan toch wel met de toon te maken hebben neem ik aan?
En wat de een onzin vindt, vindt de ander geen onzin. Mensen die er veel op dat soort 'onzin' reageren zorgen er zelf voor dat een topic hoog in de lijst blijft staan. Negeren is veel effectiever om uiting aan irritatie te geven. Of de introductie van de knop 'vind dit niet leuk'. Wat is er nou mooier dat je je mening kunt geven zonder de kans te lopen je verbaal te vergalopperen.... :wink:

Maar goed, we drijven inmiddels af van een vernieuwde vormgeving van het forum naar meningen over het functioneren van de moderatie.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Moneyman »

Klaas Jan schreef:
Moneyman schreef:Inderdaad, wat Mucha en Julie zeggen. Maar... als je daar op reageert, krijg je een waarschuwing aan je broek en blijft de onzin staan.
Hallo @Moneyman, maar hoe krijg je dan een waarschuwing aan je broek? Ik heb er nog nooit een gehad. Dat zal dan toch wel met de toon te maken hebben neem ik aan?
En wat de een onzin vindt, vindt de ander geen onzin. Mensen die er veel op dat soort 'onzin' reageren zorgen er zelf voor dat een topic hoog in de lijst blijft staan. Negeren is veel effectiever om uiting aan irritatie te geven. Of de introductie van de knop 'vind dit niet leuk'. Wat is er nou mooier dat je je mening kunt geven zonder de kans te lopen je verbaal te vergalopperen.... :wink:
Het letterlijk bestempelen van een objectief onzinnig verhaal tot "onzin" is genoeg voor een waarschuwing. En onzin niet meer als zodanig bestempelen is geen optie (en zou de doodsteek voor een forum zijn). Als je onzin negeert, zal de inwetende vraagsteller de onzin tot juist antwoord aannemen.

En inderdaad, eigenlijk hoort de discussie hier niet thuis. Maar bij gebrek aan een betere plek... ik zou tien keer liever hebben dat Radar de tijd, het geld en de enegie stopt in een goed modereerbeleid, in plaats van in fancy webdesign dingetjes.

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik heb gewoon een aantal vaste reageerders die m.i. niets nuttigs bijdragen in de vijandenlijst gezet. Scheelt een hoop ergernis. Let op dat 'm.i.'. Iemand anders kan zo'n persooon wel fantastisch vinden ;-)

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Moneyman schreef:
Klaas Jan schreef:
Moneyman schreef:Inderdaad, wat Mucha en Julie zeggen. Maar... als je daar op reageert, krijg je een waarschuwing aan je broek en blijft de onzin staan.
Hallo @Moneyman, maar hoe krijg je dan een waarschuwing aan je broek? Ik heb er nog nooit een gehad. Dat zal dan toch wel met de toon te maken hebben neem ik aan?
En wat de een onzin vindt, vindt de ander geen onzin. Mensen die er veel op dat soort 'onzin' reageren zorgen er zelf voor dat een topic hoog in de lijst blijft staan. Negeren is veel effectiever om uiting aan irritatie te geven. Of de introductie van de knop 'vind dit niet leuk'. Wat is er nou mooier dat je je mening kunt geven zonder de kans te lopen je verbaal te vergalopperen.... :wink:
Het letterlijk bestempelen van een objectief onzinnig verhaal tot "onzin" is genoeg voor een waarschuwing. En onzin niet meer als zodanig bestempelen is geen optie (en zou de doodsteek voor een forum zijn). Als je onzin negeert, zal de inwetende vraagsteller de onzin tot juist antwoord aannemen.

En inderdaad, eigenlijk hoort de discussie hier niet thuis. Maar bij gebrek aan een betere plek... ik zou tien keer liever hebben dat Radar de tijd, het geld en de enegie stopt in een goed modereerbeleid, in plaats van in fancy webdesign dingetjes.
Exact!

@Klaas:
Het gaat hier ook over een specifieke gebruiker die gewoon letterlijk iedere dag verhaaltjes verzint die niet kloppen en dus ook dingen zegt feitelijk niet juist zijn, terwijl hij zijn posts "opleukt" met allerlei niet-relevante bijzaken die ook heel vaak gewoon nergens op slaan. Kijk maar eens naar dit superrecente voorbeeld (vandaag) van een topic waar het over garantie gaat op een specifiek model Peugeot, en iemand ineens begint de bazelen over de suzuki van zijn buren, dat die op maandagochtend werken (???) en daarna over volkswagens en fiats. :roll:

Overigens op de pagina daarvoor over dat hij bij Jetcars koffie heeft gedronken of iets dergelijks, en "dat je maar moet geloven in de kerk" (?). En in de reactie daarvoor over een auto van een "bekende" en geluiden die auto's misschien wel of niet maken. Sorry hoor, maar dat is objectief gezien gewoon in ieder geval deels onzinnig.

Wat deze specifieke gebruiker dagelijks doet is overduidelijk off-topic en in strijd met de forumregels, maar de moderatie weigert in te grijpen bij deze persoon. Ondertussen mogen wij geen tegengas bieden in deze barrage van onzinnige off-topic posts. Dat is het punt.

(en ja, ik besef me dat wij nu ook off-topic bezig zijn, maar zoals Moneyman zegt: liever investeren in fatsoenlijke moderatie dan in design en het verwijderen van funtionaliteit)

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door gosewijn »

Nee geen tegengas geven want die kapotte stofzuiger van blokker is dan een Ferrari . sorrie kan het niet laten. oei

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door gosewijn »

IK krijg een melding dat ik het forum niet mag zien en reageren . Als dit waar is groet ik jullie .

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar hij kon wel vertellen dat hij niet meer kon reageren... Snap ik ook niet helemaal.

Mucha

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Mucha schreef:
Moneyman schreef:Inderdaad, wat Mucha en Julie zeggen. Maar... als je daar op reageert, krijg je een waarschuwing aan je broek en blijft de onzin staan.

De serieuze vraag aan de forumeigenaars is: nemen jullie dit forum serieus? Nemen jullie de forumgebruikers serieus? Als het antwoord op deze vragen "nee" is, moet je het forum dichtgooien. Als het antwoord "ja" is, waarom nemen jullie de moderatie dan in vredesnaam niet serieus?
Het antwoord op je vraag laat op zich wachten.
En is dus blijkbaar "nee". :(
Not entirely surprising.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door grun »

gosewijn schreef:IK krijg een melding dat ik het forum niet mag zien en reageren .
In een persoonlijk bericht of tijdens het inloggen? Zo'n melding heb ik wel eens gekregen tijdens het inloggen, maar de volgende dag deed hij het weer. Misschien eens de cookies weggooien ofzo.

Bij een officiele ban verwacht ik wel van Radar dat ze ook een reden opgeven, anders leer je er niks van. Of je gaat denken dat het om dat ene bericht gaat, terwijl de echte reden iets anders is.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik klik reaktie aan, scroll naar beneden klik huis en tuin aan en krijg reaktie u mag forum niet zien en reageren , Klik verder krijg wit scherm . Overnieuw klik een onderwerp aan ,wordt alles geblokkeerd . snap er niets van , alle programma s op pc werken naar behoren . Moest bijna 3 min wachten voor doorgaan . Kijken wat dit gaat doen . geen reactie van moderators jammer.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door gosewijn »

Dit werkt.

Rode letters u kunt niet zo snel een bericht plaatsen na laatste bericht , nieuw voor mij

Gesloten