LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ja, misschien hebben ze een tijdslimiet ingebouwd.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Even testen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Julie4444 schreef:En als we dan toch nog wat on-topic kwijt moeten: ondertussen is die optie "Ongelezen berichten" ook nog steeds gewoon verdwenen. Forum is op de telefoon trouwens ook echt niet te navigeren.
De conclusie is dus dat Radar hier niets mee gaat doen? Leuk hoor. Kan niet zeggen dat het een verrassing is.. :roll:

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Moneyman »

Julie4444 schreef:
Julie4444 schreef:En als we dan toch nog wat on-topic kwijt moeten: ondertussen is die optie "Ongelezen berichten" ook nog steeds gewoon verdwenen. Forum is op de telefoon trouwens ook echt niet te navigeren.
De conclusie is dus dat Radar hier niets mee gaat doen? Leuk hoor. Kan niet zeggen dat het een verrassing is.. :roll:
De zoveelste poging: hoe staat het met de buttons "markeer forum als gelezen" en "toon ongelezen berichten"? De functies werken gewoon nog, als je de oude url's hebt bewaard, dus jullie hoeven ze alleen maar onder een knopje te plakken.

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door mp2017 »

Een PB naar de moderatie zou misschien helpen, of je moet je eigen bericht melden.
Of denk je dat de moderatie alle berichten leest?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

mp2017 schreef:Een PB naar de moderatie zou misschien helpen, of je moet je eigen bericht melden.
Of denk je dat de moderatie alle berichten leest?
Je mag redelijkerwijs best verwachten dat ze dit specifieke topic lezen. Dat ze dat niet doen en ook niet meer reageren na de eerste paar dagen is nogal amateuristisch.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door renewouters »

Julie4444 schreef:
mp2017 schreef:Een PB naar de moderatie zou misschien helpen, of je moet je eigen bericht melden.
Of denk je dat de moderatie alle berichten leest?
Je mag redelijkerwijs best verwachten dat ze dit specifieke topic lezen. Dat ze dat niet doen en ook niet meer reageren na de eerste paar dagen is nogal amateuristisch.
Mar o wee als een willekeurig bedrijf een keer wat laks is. Dan vindt Radar het volkomen normaal om ze op tv af te branden

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Moneyman »

mp2017 schreef:Een PB naar de moderatie zou misschien helpen, of je moet je eigen bericht melden.
Of denk je dat de moderatie alle berichten leest?
Ik ben zelf moderator en admin op een paar grote fora. Mag toch hopen dat de mods minimaal hun eigen topics bijhouden...

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door mp2017 »

Moneyman schreef:
mp2017 schreef:Een PB naar de moderatie zou misschien helpen, of je moet je eigen bericht melden.
Of denk je dat de moderatie alle berichten leest?
Ik ben zelf moderator en admin op een paar grote fora. Mag toch hopen dat de mods minimaal hun eigen topics bijhouden...
Blijkbaar lezen ze het niet, maar een melding of PB wel, dat was mijn suggestie! :wink:

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Julie4444 »

renewouters schreef:
Julie4444 schreef:
mp2017 schreef:Een PB naar de moderatie zou misschien helpen, of je moet je eigen bericht melden.
Of denk je dat de moderatie alle berichten leest?
Je mag redelijkerwijs best verwachten dat ze dit specifieke topic lezen. Dat ze dat niet doen en ook niet meer reageren na de eerste paar dagen is nogal amateuristisch.
Mar o wee als een willekeurig bedrijf een keer wat laks is. Dan vindt Radar het volkomen normaal om ze op tv af te branden
Ze hebben ook nog nooit een rectificatie gepubliceerd, terwijl ze toch zat dingen in afleveringen hebben beweerd die niet kloppen (bijvoorbeeld die DigiD aflevering, pinlimiet contactloos betalen, of - recentelijker - over Chinese webshops).

Echter als je op het forum dan aangaf dat het onzin was en de juiste informatie in je post zette werden die posts verwijderd.

Hand in eigen boezem steken is iets wat de Radar redactie niet kan of wil. Dat mag duidelijk zijn.

witte angora
Berichten: 30563
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Weet iemand hoe dit zit? Ik was deze week genoodzaakt Firefox 'op te frissen' omdat een aantal sites, waaronder Radar, niet meer goed werkten. Ik kwam in een soort toggle-menu zeg maar. Inmiddels, na het 'opfrissen' werkt alles weer, behalve... ik moet bij Radar steeds weer toestemming geven om cookies te plaatsen. Zo gauw ik me aanmeld, zo gauw ik een bericht lees en terug ga naar de onderwerpen, of als ik een bericht geplaatst heb en weer terug ga naar de onderwerpen: het houdt maar niet op. Bovendien is de bovenste blauwe balk dan ook verdwenen, op die plek staat dan de cookies-melding.

Is dit een bug in Firefox, of is dit een bug in het systeem van Radar? Ik heb dit verder met geen enkele andere site. Systeem is Windows 8.1

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bij mij blijft de cookie balk ook staan, wat ik ook doe. Is met meer sites van de NPO las ik ergens.

Lowieze
Berichten: 6543
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:Weet iemand hoe dit zit? Ik was deze week genoodzaakt Firefox 'op te frissen' omdat een aantal sites, waaronder Radar, niet meer goed werkten. Ik kwam in een soort toggle-menu zeg maar. Inmiddels, na het 'opfrissen' werkt alles weer, behalve... ik moet bij Radar steeds weer toestemming geven om cookies te plaatsen. Zo gauw ik me aanmeld, zo gauw ik een bericht lees en terug ga naar de onderwerpen, of als ik een bericht geplaatst heb en weer terug ga naar de onderwerpen: het houdt maar niet op. Bovendien is de bovenste blauwe balk dan ook verdwenen, op die plek staat dan de cookies-melding.

Is dit een bug in Firefox, of is dit een bug in het systeem van Radar? Ik heb dit verder met geen enkele andere site. Systeem is Windows 8.1
Ik gebruik ook Firefox, Windows 10, maar heb dit probleem niet. Alles werkt zoals het hoort.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

witte angora schreef:Weet iemand hoe dit zit?
Heb je een ad blocker geïnstalleerd staan?

witte angora
Berichten: 30563
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

alfatrion schreef:
witte angora schreef:Weet iemand hoe dit zit?
Heb je een ad blocker geïnstalleerd staan?
Nope. Alleen maar Ghostery. Maar als ik die uitschakel blijft het probleem.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Heb je hem helemaal uitgeschakeld of alleen voor deze site?

witte angora
Berichten: 30563
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Helemaal uitgeschakeld. Maar dat zeg ik, het is alleen met de NPO, met alle andere sites heb ik nergens last van.

witte angora
Berichten: 30563
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Gevonden. Het probleem zit in HTTPS Everywhere. Na het uitschakelen van de 2e optie (publiekeomroep.nl (partial) werkt de site weer als vanouds.

Stabiele regels

Forceer versleutelde connecties naar deze websites:

Google APIs
publiekeomroep.nl (partial)
BootstrapCDN.com
ScorecardResearch.com

witte angora
Berichten: 30563
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door witte angora »

Helaas... bij opnieuw aanmelden weer die cookiebalk. Alleen tijdens het lezen en reageren is de cookiebalk weg.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Het Radar Forum heeft een vernieuwd design

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bij deze website moet er in ieder geval een cookie worden geplaatst door een ander domein dan avrotros.nl. Dat cookie wordt niet opgeslagen. Je kunt alle addons allemaal uitzetten, opnieuw opstarten en dan een voor een aanzetten.

Gesloten