Huiskamer
-
Re: Huiskamer
"De opgevragen pagina werd niet gevonden."

-
Nou,ik denk het niet.Jablan schreef: ↑23 nov 2020 18:20Voor Scharrelschipper: Rijkswaterstaat begint een 'klantenpanel' voor de binnenvaart. Je kunt je aanmelden via rws.nl/klantenpanel en kies daar voor het panel Vaarweggebruikers.
Heb in het verleden al wat aan dit soort dingen meegedaan,maar dat leverde niet echt iets zinnigs op.
Vroeger ging dat op papier en nu digitaal.
Maar het effect is het zelfde:men doet er niets mee.
Dus oude (zure) wijn in nieuwe zakken.
Goed bedoeld Jablan,maar nee,bedankt.
-
Zelf intikken,dan werkt het wel. 

- Edit -
Oké. Berichtje kwam langs en ja, jij bent hier de heer en meester over de rivieren
Oké. Berichtje kwam langs en ja, jij bent hier de heer en meester over de rivieren

-
Wat ik ook wil zeggen is dat als je iets wilt weten of melden bij RWS,je beter kunt bellen.
Als je mazzel hebt krijg je iemand aan de lijn die verstand van zaken heeft,en dat werkt meestal beter dan onderzoeken via enquete`s enzo.
Het probleem daar is dat men de mensen met kennis van de binnenvaart heeft vervangen door "hoogopgeleide"ambtenaren die weinig of geen affiniteit met de binnenvaart als zodanig hebben.
Jammer maar helaas.
Overigens pretendeer ik niet de wijsheid in pacht te hebben op dit vlak,maar na ruim een halve eeuw werkzaam te zijn in deze branche meen ik enig recht van spreken te hebben.
En ook een

Ik zie dat de mensen over het algemeen in deze tijd meer behoefte hebben aan een lichtje in de duisternis, letterlijk en figuurlijk gesproken. Nog nooit werden er zo vroeg en zoveel kerstlichtjes in tuinen opgehangen/aangebracht.
Als ik in mijn straat kijk lijkt het ‘s avonds wel kermis, zoveel knipperende lichtsnoeren, kerstfiguren, versierde boompjes. Overdaad? Ja misschien wel, maar toch vind ik het een leuk gezicht.
Als ik in mijn straat kijk lijkt het ‘s avonds wel kermis, zoveel knipperende lichtsnoeren, kerstfiguren, versierde boompjes. Overdaad? Ja misschien wel, maar toch vind ik het een leuk gezicht.
Het is , was, altijd genieten om met de hond om 6 uur te wandelen . Gluren bij de buren . mijn vrouw zij het al kom we gaan met de cabrio ,kunnen we weer genieten .
voor het eerst 500 mt met wandelstok gelopen ,pff .Gaat de goede kant op.

-
Juist in verzorgingshuizen en verpleeghuizen is het niet verkeerd om nu al de Kerstsfeer in huis te halen.
Gewoon doen!
Ik weet dat mijn moeder enorm kon genieten vd kerstboom en de deco.
Half november stond alles .
Ik ben nog steeds blij dát ik dat steeds gedaan heb want vlak vóór de Kerst overleed mijn moeder.
Ze heeft er een maand van kunnen genieten en dat deed ze!
En nu in Coronatijd? Misschien halen veel oudjes de Kerst dit jaar niet.
Gewoon doen!
Ik weet dat mijn moeder enorm kon genieten vd kerstboom en de deco.
Half november stond alles .
Ik ben nog steeds blij dát ik dat steeds gedaan heb want vlak vóór de Kerst overleed mijn moeder.
Ze heeft er een maand van kunnen genieten en dat deed ze!
En nu in Coronatijd? Misschien halen veel oudjes de Kerst dit jaar niet.
-
Ach mevrouw de Bok overleden en ze was pas 78 jaar.
Ik kon altijd wel lachen om die strapatsen van meneer en mevrouw de Bok.
R.I.P. Corry
Ik kon altijd wel lachen om die strapatsen van meneer en mevrouw de Bok.
R.I.P. Corry

Even een commercial tussen door.
Van 1 december 2020 om 9.00uur tot 7 december 2020 om 17.00uur mag er gestemd worden op de Top 2000.
Van 1 december 2020 om 9.00uur tot 7 december 2020 om 17.00uur mag er gestemd worden op de Top 2000.
En deze week op NPO Radio5 de Evergreen Top 1000!
Opletten met uw online inkopen.
Waarschuwing voor valse webshops: 'Oplichters hebben nepsites al klaarstaan' - https://nos.nl/l/2357984
Waarschuwing voor valse webshops: 'Oplichters hebben nepsites al klaarstaan' - https://nos.nl/l/2357984
We zullen hier wel doodgegooid gaan worden.
Doodgegooid? Levert Ali ook lijkkisten?
Geen idee. Amazon wel.
-
Je kunt ook een online crematie bestellen. En het mag tegenwoordig ook in een doek. Te verkrijgen bij welbetalennietleveren.com.
In die branche klaagt de klant nooit,hoogstens de naaste familie.
-
Zie dat Breien straks weer een uurtje klem zit. Een aantal personen zal weer voor goud gaan, aldus teletekst.
De waarschuwing blijkt Europees te zijn. Ik zag vandaag een vergelijkbaar bericht in vele talen langskomen.breien schreef: ↑25 nov 2020 08:52Opletten met uw online inkopen.