Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik snap het even niet meer. Kan iemand zich met een PB dan ook nog voor iemand anders uitgeven?

Erthanax
Berichten: 9677
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dat zou ik dan ook wel eens willen weten.

zeug
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door zeug »

Dat kan alleen maar iemand zijn die een account heeft als b.v. gosewijn. of gozewijn etc. volgens mij.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:Ik snap het even niet meer. Kan iemand zich met een PB dan ook nog voor iemand anders uitgeven?
Nope. Ik vermoed dat er een oude trol bezig is: degene die we indertijd kenden als 'JD'. Kennelijk is hij zijn huidige rol zat en begint hij weer te steigeren.

Maar: dit is het huiskamertopic, net als in het feedbacktopic moet het uiteraard niet over personen gaan.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een nieuw behangetje dan maar?

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Bob Schurkjens schreef:Een nieuw behangetje dan maar?
Effen of met een patroon? Ik ga zelf voor effen omdat ik nogal wat decoratiemateriaal en ander spul op de muren heb. Zeg maar dat de muren behoorlijk vol zitten. Een patroontje maakt het dan onrustig.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Een goede lezer had kunnen weten wie ik bedoel .
Maar ik denk dat hij/zij last heeft van de tropenkolder . Flinke vent ben je om iemand lastig te vallen met Pm , nota bene iemand die altijd vriendelijk is op dit forum.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik denk dat het verstandig is dit soort types verder geen aandacht meer te geven :wink:
Hij/ zij is door de mand gevallen en Radar is ingeseind.
Waarschijnlijk en hopelijk volgt er van hun kant nu reactie en actie.

Kom, we gaan aan de koffie! :D

Erthanax
Berichten: 9677
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een nieuw behangetje is een goed idee. Inderdaad liefst effen of een heel onopvallend patroon. Misschien op dat kleine muurtje daar na, daar kan wel iets moois op, toch? Maar eerst aan de koffie!

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik zou een behangetje met een druk patroon nemen ,dan valt het niet zo op als je hem er achter plakt .

Inderdaad nu aan de koffie en eens even rustig nadenken of ik zijn uitnodiging aanneem om op zijn bootje te komen vissen , een goed gesprek kan nooit kwaad . :D

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Revoked »

Geen idee. Het zal allemaal wel. Ik kreeg een PM van de mods omdat ik niet mag zeggen dat iemand geen gelijk heeft. Da's tegenwoordig "op de man spelen". Het mot nie gekkah worre...

atlas1302

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door atlas1302 »

fonsflons schreef:Sinds wanneer heb je toestemming nodig om hier te mogen vertrekken?
Beste fonsflons, Ik heb een verzoek ingediend om met mijn hele historie uitgeschreven te worden, en daar heb je toestemming voor nodig, en dat gaat niet met een druk op de knop.
Ze hebben toegezegd om er in te duiken en om met het verzoek zo zorgvuldig mogelijk om te gaan.

All the best,

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Revoked »

atlas1302 schreef:..en dat gaat niet met een druk op de knop...,
Jawel hoor. Je kunt eenvoudig je eigen berichten terugvinden, onder elkaar. En dan haal je ze weg, of typt alleen een punt.
Wel raar, maar ach..je moet doen wat je niet laten kunt.

Moneyman
Berichten: 30040
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

atlas1302 schreef:
fonsflons schreef:Sinds wanneer heb je toestemming nodig om hier te mogen vertrekken?
Beste fonsflons, Ik heb een verzoek ingediend om met mijn hele historie uitgeschreven te worden, en daar heb je toestemming voor nodig, en dat gaat niet met een druk op de knop.
Ze hebben toegezegd om er in te duiken en om met het verzoek zo zorgvuldig mogelijk om te gaan.

All the best,
In beginsel zullen ze dat niet doen, maar bijvoorbeeld eerder he account anonimiseren. anders maak je alle topics waarin jij ooit hebt gereageerd onleesbaar.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

De Moderator heeft enkele berichten verwijderd - het op de man spelen is niet toegestaan.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Dingen waar je je over verbaast ...

We nemen een mannenhuishouding, die toe is aan nieuw ondergoed en sokken. Zowel kleine als grote maten (schoenmaat 34, 42/43, 48).

Vroeger, ongeveer lichtjaren geleden, waren dat soort dingen in elke kledingwinkel te koop. Later waren het vooral Hema, Wibra, Zeeman - andere winkels vonden het veel klantvriendelijker om alleen bovenkleding te verkopen. En tegenwoordig ...

Het gros van de winkels is op vrouwen ingericht. Dus waar we bij de ingang een kunstmatige geur ruiken, lopen we al door. Of hebben we een dolle dinsdag, dan proberen we het eens achter in de winkel, waar je vaak net een half schap voor heren en jongens vindt, terwijl meisjes en vrouwen minstens zes keer zoveel keus hebben.

Deze week weer een ronde gemaakt en het is nog veel erger geworden. Sokken alleen in 2 maten verkrijgbaar (39-42 en 43-46) en ook de keus in ander ondergoed is wel erg smal geworden. Slechte pasvorm, niet kleurvast, maataanduidingen die voor geen meter kloppen.

Ik heb een tijdlang broeken in maat 34/32 kunnen kopen. Tegenwoordig is het 30/28, terwijl ik geen centimeter smaller of kleiner ben geworden.

Dan in hemelsnaam maar bestellen op internet.

Foute gedachte. Ja, je kunt alles bestellen en vervolgens krijg je bericht, dat de levering nog kan aanlopen, omdat ze zelf moeten bestellen. Waarschijnlijk dobberen de artikelen maandenlang op een oceaan. Bestel nu alvast voor volgend jaar.


Gelukkig zijn we vaak genoeg op reis om ergens anders in te slaan.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Je kunt als man voor de ondermode prima bij de Action terecht. ;)

Wat maten betreft: ik heb XL, maar bij veel merken zal ik het met XXL moeten doen, in de grotere maten lijkt het dus andersom te zijn als wat jij aangeeft. Overigens neem ik altijd een meetlint mee als ik kleding ga kopen. Ik ken mijn maten, en door de kleding op te meten weet ik direct al of een pasbeurt al dan niet kansloos is. Scheelt een hoop gedoe.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Action :mrgreen:
Dat is nu net die winkel, waar vrouwen naar buiten komen met een glimlach op hun gezicht, alsof ze een superorgasme hebben beleefd. Meer serieus: één keer binnen geweest en natuurlijk was het artikel uitverkocht. Geen winkel voor ons.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Action is een prima winkel. Heb er wel eens verf gehaald voor 7 euro per blik. Het blijkt van een gerenommeerde fabrikant te komen. Bij de gewone bouwmarkt betaal je al gauw 3 x zoveel voor verf van dezelfde fabrikant.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik ben maar weer eens nd huiskamer gegaan. Het is hier stilletjes en ik zit ( nog ) in mn uppie :(
Nou dan praat ik ff hardop :
- ik ben wel blij met Post Nl en verdere internetaankopen : alle pakjes ontvang ik en die ik retourneer komen ook weer netjes op de plaats van bestemming en alle verrekeningen kloppen als een bus
- met de BD ben ik ook blij, ik krijg wat ik moet hebben en betaal wat nodig is
- as weekend weer de wintertijd , ook daar verheug ik mij weer op, lekker cocoonen met de kachel aan
- verder heb ik niet zoveel te klagen, Ziggo doet het , mijn tablet doet het, de buren zijn ok , mn medicatie doet het , ik geniet vh reizen door Nederland en besef dat we het hier goed hebben.
Nederland is een vrij land, een ontwikkeld land en alles is te koop.
- ook al ben ik niet rijk , ik word toch medisch verzorgd , heb een warm huis, lieve kinderen en schattige poezen.

Misschien moeten we minder klagen, wat meer geduld hebben , een helicopterview ontwikkelen en tevreden zijn met wat wel goed is en goed gaat.
En nog steeds zeg ik : met vriendelijkheid bereik je veel meer dan met een grote mond en agressie.

Toch....toch....zou ik 1 ding wensen : ik zou wel weer 25 jr willen zijn...( en weten wat ik nu weet.. :wink: )
Het ouder worden, daar heb ik wel erg veel moeite mee.. :cry:

Plaats reactie