Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Misschien is er wel iemand heel hard op zoek naar een lijst van HEMA's met roltrap, wie weet😄
In mijn woonplaats ken ik 3 filialen waarvan 1 met roltrap. Die andere 2 zijn gelijkvloers dus geen idee waar die roltrap dan naar toe zou moeten gaan......
En Ajax is landskampioen. Gefeliciteerd aan alle fans zeg ik met een beetje jaloezie. Maar het is jullie gegund.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

breien schreef:
11 mei 2022 22:31
Dan heeft alleen de HEMA van Apeldoorn een roltrap.
De Hema in Barneveld heeft zelfs twee roltrappen, één voor heen en één voor weer.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De Hema in Veenendaal heeft één roltrap: omhoog. Naar beneden kan, hoe decadent, met de lift. Het liftje, wel te verstaan.

En ja, er is ook een gewone trap.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zelfs TWEE roltrappen in Barneveld! Bij de Hema! Ongelooflijk! Kom daar eens om bij de Action!

juliomariner
Berichten: 4762
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Sorry, maar waar gaat dit over?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit gaat over roltrappen bij de Hema. Koffie?

juliomariner
Berichten: 4762
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Met een beetje zout graag want vind dit alles een beetje flauw.

juliomariner
Berichten: 4762
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik kijk nooit reclame dus hoef ik me er ook niet aan te ergeren

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Lekker toch, met zo'n vette druipende rookworst over de roltrap heen en weer stuiteren. Al ben ik al in geen jaren meer bij een HEMA geweest en is dit meer de herinnering die ik als kind bij de HEMA heb.

J. Deltoer
Berichten: 3031
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
12 mei 2022 08:28
Dit gaat over roltrappen bij de Hema. Koffie?
Roltrappen? Dat mag toch niet meer, dat is toch niet woke....
En koffie zal ook wel binnenkort gecanceld worden...

Dirkie
Berichten: 2922
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dirkie »

Erthanax schreef:
12 mei 2022 00:01
Zelfs TWEE roltrappen in Barneveld! Bij de Hema! Ongelooflijk! Kom daar eens om bij de Action!
De Action in Capelle a/d IJssel (Koperwiek) heeft 2 roltrappen en een lift. En dat terwijl de winkel maar uit 1 verdieping bestaat (wel op de eerste verdieping :) ). En de Hema in hetzelfde winkelcentrum heeft weer geen roltrap, net als die in Krimpen a/d IJssel trouwens. De parkeergarage van de Koperwiek heeft 4 roltrappen (2 tussen de begane grond en eerste verdieping en 2 tussen de 1e en 2e verdieping). Een ook een lift.
Maar al deze informatie is natuurlijk vrij nutteloos omdat iedereen die er regelmatig komt dit wel weet en iedereen die er niet komt deze informatie ook niet nodig heeft :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
12 mei 2022 08:43
Met een beetje zout graag want vind dit alles een beetje flauw.
Ik zal een vers bakkie voor je zetten, want ik krijg de indruk dat de koffiezetter ontkalkt is, zonder hem daarna goed door te spoelen. :D

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wat een fantastische voorzieningen blijken er toch te zijn her en der in dit prachtige land. En dan zijn er ook nog mensen die dit forum niet serieus nemen!

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik krijg tranen in mijn ogen, Erthanax.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

In Deventer hebben we twee Hema's, eentje met, en eentje zónder roltrap. Verwarring alom.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Erthanax schreef:
12 mei 2022 09:33
Wat een fantastische voorzieningen blijken er toch te zijn her en der in dit prachtige land. En dan zijn er ook nog mensen die dit forum niet serieus nemen!
U bent hier in de 'huiskamer' en daar kan/mag toch elk onderwerp ter tafel komen. net als thuis.
Hier mogen toch alle onderwerpen bespreekbaar zijn, zolang ze maar binnen de lijntjes van het fatsoen blijven.
Door dit topic zouden andere topics gevrijwaard (moeten) kunnen worden van nodeloos en onzinnig geklets en gekibbel, al blijkt daar in de praktijk ook niets van terecht te komen.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het stemt mij vreugdevol dat er enige luchtigheid in de Huiskamer is.

Roltrappen en Deventer -- ach! Ik meen mij uit mijn jonge jaren te herinneren dat aan het eind van de Lange B een winkelpand was met de enige roltrap in Deventer. Het filiaal van V&D aan de Brink volgde geruime tijd later.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Erthanax schreef:
12 mei 2022 11:40
Het stemt mij vreugdevol dat er enige luchtigheid in de Huiskamer is.

Roltrappen en Deventer -- ach! Ik meen mij uit mijn jonge jaren te herinneren dat aan het eind van de Lange B een winkelpand was met de enige roltrap in Deventer. Het filiaal van V&D aan de Brink volgde geruime tijd later.
Dat moet dan het Hema pand zijn, en die heeft er ook maar eentje, dus dat kan haast niet missen. Achterin zit zo'n ouderwetsch trappenhuis met van die marmeren treden en uitbundige metalen relingen. V&D pand is na verdwijnen ervan in oude glorie hersteld, die roltrappen zijn weg.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Over V&Dgesproken : dat is nu echt zo.n warenhuis dat ik nog steeds mis.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

sjohie schreef:
12 mei 2022 11:54
Dat moet dan het Hema pand zijn, en die heeft er ook maar eentje, dus dat kan haast niet missen.
Nee, niet de Hema, maar aan het andere eind. Daar was/is een destijds "modern" pand met op de bg een Chin.-Ind. Rest. en daarboven een of andere winkel.
Achterin zit zo'n ouderwetsch trappenhuis met van die marmeren treden en uitbundige metalen relingen.
Dat was destijds de enige opgang.
V&D pand is na verdwijnen ervan in oude glorie hersteld, die roltrappen zijn weg.
Dat lijkt me een verbetering.

Plaats reactie