Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ben ik de enige of zijn er meer forumers die de topics van Claimconcept totaal onleesbaar en nutteloos vinden. Bijvoorbeeld:aandelenlease-f58/effectenlease-anno-nu-t185383.html

Totaal onleesbaar en een goedkope manier voor Claimconcept om zijn bedrijfje onder de aandacht te brengen.
Daarbij reageert er meestal niemand op zijn topics.
Ik heb hierover al een paar keer melding bij de Mods gedaan maar zij vinden het niet nodig om Claimconcept hierop te attenderen. Misschien hebben ze ook gelijk maar ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik heb er ook eens iets over gezegd maar moest me er niet mee bemoeien. Het is inderdaad alleen voor zijn eigen nering om nieuwe klanten te vangen. Gewoon reclame.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat iemand al die bijdragen en linken leest.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Precies: ik snap dan ook niet dat de Mods deze topics laat staan

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het zijn meestal overzichten van zijn rechtszaken die zo in zijn archief opgeslagen worden. Je moet dat zien als een cloud, maar dan gratis.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dus we moeten zijn forum vervuiling maar gewoon accepteren?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zoals we ook kwakzalverij moeten accepteren.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ja Helaas Theo daar heb je gelijk in. Heel misschien gaat het helpen als we Claimconcept en kwakzalverij blijven melden. (dat ze ons zo zat worden dat ze eindelijk eens naar ons luisteren)

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ja, kwakzalverij doet kwaad en dat doet CC mijns inziens niet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Het topic loopt nu al vanaf 12 juni 2018
1x heeft juwita gereageerd op 24 juni 2018

1x heeft joepiejoepie gereageerd op 18 april 2019.
Dus slechts 2 korte reacties in 13 maanden.
De rest is van CC zelf.

Ik lees deze topics niet in ieder geval, omdat het mijn interesse niet heeft.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Lady1234 schreef:
22 jul 2019 13:35
Lidmaatschap? U zult donateurschap bedoelen.
Daar heb je gelijk in Lady.

Overigens eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een compleet topic waar niets mee aan de hand is, zo snel verwijderd wordt als het AZG draadje......

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Inderdaad, razendsnel en zonder enige toelichting vooralsnog .
Jammer van de reacties.....het had een prettige discussie kunnen worden.
Misschien iets voor de huiskamer ? Hoe er gedacht wordt over de ( boot ) vluchtelingen?
Hoewel....zo.n discussie blijft wel lastig en misschien ook pijnlijk?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben al jaren donateur van AzG en ik heb zeker mijn bedenkingen bij die reddingen op zee. Maar ja, wat moet je dan? Wachten tot zo’n vlot of rubberboot zinkt en ze dan pas uit het water vissen?

En hoe je het wendt of keert, er wordt toch amper iemand teruggestuurd en na verloop van tijd komen er kinderen met een daarop volgend pardon.

De mensen smokkelaars verdienen goud en ook de makers van die zogenaamde reddingsvesten die de mensen dragen en die allemaal op het strand achterblijven.

Maar Libië gaan betalen, net zoals Turkije, om ze tegen te houden, is mijns inziens ook geen oplossing.

Dus ik laat mijn donatie doorlopen.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Lady1234 schreef:
22 jul 2019 15:23
Ik ben al jaren donateur van AzG en ik heb zeker mijn bedenkingen bij die reddingen op zee. Maar ja, wat moet je dan? Wachten tot zo’n vlot of rubberboot zinkt en ze dan pas uit het water vissen?
Er is een zeer simpele oplossing. Naar een haven in Noord Afrika brengen. Dat is de dichtstbijzijnde haven en zorgt ervoor dat de stroom gelukszoekers vanzelf opdroogt.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Aanvullend op Kuklos, daarna werkgelegenheid in die landen opzetten. Waarom zou de productie van de meeste dingen in China moeten liggen? Dit kan ook prima in Afrika. Daarvoor moet infrastructuur gebouwd worden (weer werkgelegenheid), onderwijs gegeven om de productie mogelijk te maken transportmogelijkheden etc. Probleem is alleen de meestal corrupte machthebbers in die landen.
Je kunt de gelukzoekers geen ongelijk geven, als je zelf in zo'n situatie zit doe je ook alles om verbetering te krijgen.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

juliomariner schreef:
22 jul 2019 13:45
Ben ik de enige of zijn er meer forumers die de topics van Claimconcept totaal onleesbaar en nutteloos vinden. Bijvoorbeeld:aandelenlease-f58/effectenlease-anno-nu-t185383.html

Totaal onleesbaar en een goedkope manier voor Claimconcept om zijn bedrijfje onder de aandacht te brengen.
Daarbij reageert er meestal niemand op zijn topics.
Ik heb hierover al een paar keer melding bij de Mods gedaan maar zij vinden het niet nodig om Claimconcept hierop te attenderen. Misschien hebben ze ook gelijk maar ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken.
Misschien dat er een groepje van 10 leden van dit forum geen interesse heeft in dat onderwerp. En wat dan nog?
Er zijn genoeg andere dingen die je kunt doen dan de betreffende berichten te lezen of inhoudsloze reacties te plaatsen.
Er zijn potentieel zo'n 300000 mensen die te maken hebben met aandelenlease en die vinden de inhoud vast interessant.
'Nutteloos' is derhalve slechts een mening gezien de grote groep leasers. Nuttig is meer op z'n plaats als het je betreft.

Ik vind de bijdragen interessant en lees ze soms. En kan het bijzonder waarderen dat iemand zich voor z'n zaak inzet.
En dan ook nog eens op een manier die zakelijk en feitelijk is.
Dat zouden meer mensen hier moeten doen.

Wat een ieder intressant en nuttig is doet helemaal niet ter zake.
Als een moderatie een item als binnen de voorwaarden beoordeelt dan zal dit forum het er mee moeten doen.
Overslaan, niet lezen, niet reageren, diverse mogelijkheden om ongefundeerde ergernis te voorkomen.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

En kan het bijzonder waarderen dat iemand zich voor z'n zaak inzet.
En dan ook nog eens op een manier die zakelijk en feitelijk is.

De kosten die in rekening worden gebracht zijn ook zakelijk en feitelijk!

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als er dan zoveel mensen in geinteresseerd zijn, waarom reageert er dan niemand op deze topics?
Volgens mij zijn commerciele tropics niet toegestaan maar dat geldt niet voor CC?

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zit net naar buienradar te kijken. Zelfs hier aan de kust worden er woensdag en donderdag temperaturen van 35 en 36 graden verwacht. Dat zijn we hier niet bepaald gewend nee.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hier 39…

Plaats reactie