Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgende maand zit u er om verlegen. 😁

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
22 mei 2022 15:37
Mijn zoon en ik hebben vanmiddag mijn kelder uitgemest!
Radicaal ontspullen! Weg ermee , nd Kringloop. Wat een spullen waar je toch niets meer mee doet!
Ik ben moe maar erg voldaan🤭😉.
Daarom verhuis ik om de zoveel jaar. HET moment om puin / overbodige 'zooi' te ruimen.

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

reggie2 schreef:
22 mei 2022 15:54
Een mens bewaard wat rotzooi.:-)
Ik had hier afgelopen weekend een studente op bezoek die verbaasd was. Jij hebt echt veel minder spullen in huis dan ik op mijn kamertje heb. Helemaal niets overbodigs, zei ze nog.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Mannen hebben ook geen abonnement bij de Action.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Echt niet....
Mannen moeten naar de bouwmarkt om spullen te halen om weer tegemoet te komen aan de zoveelste verbouwingswens (eis) van een vrouw

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Niet in mijn familie hoor, daar hebben de mannen zelf grootse plannen met hun huis. Terwijl de vrouwen een hekel hebben aan al het gedoe en de rotzooi van verbouwingen.....

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

fonsflons schreef:
22 mei 2022 21:58
Mooie goede spullen, prima in orde. Verkopen? Krijg je geen drol voor

[...]

Dus op naar de kringloop. Komen we daar aan met een station + aanhanger vol en krijgen we bij de helft van de spullen te horen: flikker maar gelijk in de container, hoeven we niet.
Sja, bij de kringloop hebben ze exact dezelfde ervaring... :wink:

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Apart dat u het daar in de container mocht gooien. Zij moeten vaak voor afvoer betalen.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De wereld is zot in het kwadraat, fons.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Voorheen als ik goede spullen weg wilde geven dan was er altijd wel iemand in het dorp die het kon gebruiken. Nu ik in de stad woon en begeleiding heb van het Leger des Heils geef ik goede spullen aan hen mee. Er is altijd wel een cliënt die er net naar op zoek is.
Edit: we kunnen onze goede spulletjes natuurlijk ook nog opsturen naar Spanje. Er woont daar een Nederlandse vrouw die heel zielig en arm is.......

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook een " Terre des Hommes " wil altijd wel goed spul hebben.
Er zijn nu zo.n 40 zaken in heel Nederland.
Ze strijden tegen kinderuitbuiting . Hun " winst " gaat naar dat soort projecten.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lisa29 schreef:
23 mei 2022 23:03
we kunnen onze goede spulletjes natuurlijk ook nog opsturen naar Spanje. Er woont daar een Nederlandse vrouw die heel zielig en arm is.......
Inderdaad, haar moeder/schoonmoeder heeft nog heel wat huisjes die nodig ingericht moeten worden om alle arme broers, zussen, neven en nichten die er ongetwijfeld ook zijn, onderdak te kunnen bieden.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik heb mijn 4 jaar oude fiets, die ik over had ivm nieuwe "fiets privé" fiets, ingeleverd bij de Oekraïners opvang hier in de stad, in plaats van deze in te ruilen bij de nieuwe, of op marktplaats te gaan etteren. Ze waren er erg blij mee, want ze zochten nog fietsen voor wat oudere kinderen.

Overigens ben ik als een kind zo blij, want Bruce Springsteen heeft een wereldtour aangekondigd vanmorgen.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ik kreeg een melding van Instagram dat iemand die ik volg iets geplaatst zou hebben. Kon in de melding niet zien wat, maar heb doorgeklikt. Eenmaal op Instagram was er echter niks te vinden. Ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd maar nog steeds nada. Een mysterie waar ik niet zo goed tegen kan....

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Dat noemen wij Instadrama, als de post alweer is verwijderd na ontvangst van de melding. ;-)

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Jablan schreef:
24 mei 2022 22:40
Dat noemen wij Instadrama, als de post alweer is verwijderd na ontvangst van de melding. ;-)
Haha, dan ben ik dus toch een dramaqueen😂
Kreeg net opnieuw de melding, heb nu goed gekeken wat er stond. Er zou een foto geplaatst zijn. Maar meteen na aanklikken staat er dus niks meer. Nou ja, mijn moeder zei altijd als we iets niet meer wisten "och dan zal het wel niet belangrijk geweest zijn"

Edit: op Facebook kan ik de foto van Instagram wel zien. Snap het even niet meer. Zou het dan toch aan mijn smartphone liggen?

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Heel goed idee inderdaad breien. Paar jaar terug hadden ze bij Even tot hier een pakketbezorger van Postnl omdat er veel klachten waren over niet bezorgde pakketten. Zo'n pakket gaat dan naar een afhaalpunt. Het voorstel was om afhaalpunten te maken waar je ook de producten kunt voelen en iemand er iets over kan vertellen. Een afhaalpunt brood, afhaalpunt kleding, afhaalpunt electronica enzovoorts. Vond ik ook een heel goed idee😁

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerlijk gezegd heb ik maar weinig vertrouwen in dat idee. Wat als veel mensen tegelijk naar dat afhaalpunt willen? Dan wordt het er druk, te druk. En dan dat brood waar tientallen mensen voor je al aan gevoeld hebben, nee dank je.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Even tot hier is toch een satirisch programma? :mrgreen:

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Lang geleden voor internet er was hebben wij hier in het dorp al afhaalpunten ,daar wordt goed gebruik van gemaakt. :lol:

Plaats reactie