Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bob Schurkjens schreef:
23 jul 2019 19:37
De privacy van "daders" is in Nederland in elk geval goed beschermd.
Welke daders? De gehackte e-mailadressen? Of dacht je echt dat de meeste van die phishingmails onder de eigen naam worden verstuurd. Bij aangifte is het een andere zaak, maar alleen een melding bij de fraude helpdesk maakt mensen nog geen dader.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

De autoriteit persoonsgegevens is duidelijk net zo wereldvreemd als sommige rechters. Te zot voor woorden dat de rechten van criminelen boven die van de gewone burger gaan

Nijogeth
Berichten: 9912
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Waar haal je dit vandaan?

P.s. Radar, fix nou eens dat snelle reacties met de telefoon gewoon normaal gaan werken.

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommers die aan het bier zitten omdat het goed is voor de economie. :shock:

Is de Wodka op, of heb je last van de warmte?

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Eikenprocessierupsjeukpiek.

Dat wordt hét woord van 2019, wedden? Juist omdat het niet uit te spreken is.

Bron: https://nos.nl/teletekst#101

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dennenprocessierupsjeukpiek is een letter meer. Is nog veel erger. Voor volgend jaar.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Waarom is er geen hitteplan voor de ( buiten ) dieren??

Koeien, paarden in snikhete weilanden zonder bomen en zonder slootjes ....( of deze zijn drooggevallen)

Honden, vaak te dik, die meegesleurd worden en mee moeten sjokken op de hete stoepen op het heetst vd dag....of naast fietsers moeten meerennen ? Ik zie dit ! :evil:
Katten redden zich wel , die houden hun gemak wel in de schaduw of blijven binnen.

Transport van het vee is verboden boven de 35 • ( Nederlandse regel) , maar heel Europa is nu snikheet. Houdt de rest van Europa zich hier aan ? :evil:

Ik heb er nog niemand over gehoord , niet op het journaal en niet op het regionale nieuws.

De temperaturen hier gaan de 40• of meer aantikken van de week .
Vandaag al 38 •

De mens weet het zolangzamerhand wel, zou je denken, toch? Toch blijven zovelen zo stom bezig met uren bakken en te weinig drinken etc etc.
Laatst gewijzigd door moederslink op 23 jul 2019 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

breien schreef:
23 jul 2019 22:08
Ouderen moeten met deze hitte wel meer drinken. GEEN alcoholische dranken, maar koffie, thee en kraanwater.

Dat heb ik vorigjaar eind mei ondervonden ,bloed in de aderen was stroop. De infuus konden ze er bijna niet inkrijgen zo dik . Dus nu binnen blijven en veel drinken ,water dus .

Ik maakte een grapje toen ik de volgende dag naar huis mocht, hoor je dat schat ik moet veel drinken , oei helemaal fout . :D
Mijn hond krijg ik ook bijna niet buiten na 50 mt wil hij alweer naar huis.

Lady1234
Berichten: 26915
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb toch maar een gin-tonic genomen in plaats van al dat water.

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Meiklokje »

@Gosewijn, verstandige hond heb je.
Mijn Berner Sennen, Golden Retriever en katjes liggen gebroederlijk op het koelste plekje in huis, de plavuizen in de hal.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ha ha ik heb een borrelglaasje gevuld .

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

En ik heb net brood gebakken... Dat lukt steeds beter. Andere bakvormen (die van de cake), een wat andere manier van kneden, en je niet al teveel aantrekken van blogjes van mensen die denken dat ze vreselijk interessant zijn maar die nergens, maar dan ook nergens verstand van hebben, dan kom je er op een gegeven moment wel.

Net een plak met jam genomen, smaakte prima. Ik neem er zo nog een...

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

De verwachting is maar een verwachting, maar nu al is het hier 25 en een beetje en dat gaat nog aardig verder oplopen als ik de 'waarzeggers' mag geloven.
Lekker in het gefilterde zonlicht onder de dennenbomen en dat samen met een heel zwak briesje, dan is dit prima uit te houden.
Op tijd het natje en het droogje en zo overleeft Jan Splinter de winter, of zoiets !!

Mijn motto : Niets moet en alles mag, maar wel zo als ik dat zelf graag mag !!

Sterkte allemaal, een fijne dag en voor de komende dagen "meer van dit zelfde" ! :wink:

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Hier klagen zelfs de goudvissen, de ene is ruim 10 jaar oud, normaal hoor je hem nooit.....

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

breien schreef:
24 jul 2019 10:16
@ scontra. Vanavond klagen over de dennenprocessierupsjeukplek. :twisted:
Het zal dan wel 'jeukplekken' worden, want die brandhaartjes beperken zich niet tot één irritatiepunt .
Ik ga er maar niet op zitten wachten en als het zover komt dan merken we dat, zonder twijfel, vanzelf wel !

Mocht de overlast toch komen onder de zo heerlijke dennenbomen, dan maar s'zomers naar de "grote" stad, alhoewel daar is ook altijd wel wat ! :oops:

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

moederslink schreef:
23 jul 2019 22:59



Honden, vaak te dik, die meegesleurd worden en mee moeten sjokken op de hete stoepen op het heetst vd dag....of naast fietsers moeten meerennen ? Ik zie dit ! :evil:
Katten redden zich wel , die houden hun gemak wel in de schaduw of blijven binnen.

Het mag niet, maar ik trek zo iemand wel van zijn/haar fiets als ik dat zie.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou groot gelijk Reggie , commentaar lever ik ook ..maar je zou haast in je schulp kruipen als je het tegencommentaar hoort.
Ik kan helaas geen ' sprintje ' ( meer ) trekken achter de fietser aan , maar wat is dit vreselijk .

Dierenleed , het spijt me zeer , ik kan er absoluut niet tegen !
Mensen......argh ... :twisted:

Lowieze
Berichten: 6540
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Bestaan die ook al, personal dog trainers? :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Rennen naast een fietser op het heetst vd dag is toch niet de manier om een hond weer gezond te krijgen? :(

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Costnix »

@louwieze: je bent te laat om dat domein te claimen 😁

Plaats reactie