Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9676
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Rennen naast een fiets is volgens mij nooit goed voor een hond, en nog gevaarlijk ook. Draven is beter, vooral als de baad zelf ook loopt. Baas én hond gezond!

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Erthanax schreef:
24 jul 2019 12:43
Rennen naast een fiets is volgens mij nooit goed voor een hond, en nog gevaarlijk ook. Draven is beter, vooral als de baad zelf ook loopt. Baas én hond gezond!
Is niet helemaal waar. Onder normale weersomstandigheden is het voor sommige rassen goed om te rennen. En dat mag best naast een fiets als het baasje dat beter kan dan zelf een eind lopen of rennen.

Erthanax
Berichten: 9676
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ja, die wasbord-whippets en zo, die kunnen er als een hazewind vandoor gaan :D

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Haha, ik denk dat een Whippet nou net niet zo geschikt is voor naast de fiets. Die trekt je zo mee als hij een “prooi” ziet.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

fonsflons schreef:
24 jul 2019 11:54
Lol, huur je een dure personal hondentrainer in om je te dikke hond weer gezond te krijgen. Wordt ie door de bemoeizuchtige buurman van de fiets getrokken wegens dierenmishandeling 😁
:lol: :lol: Misschien moeten mensen eens gewoon opletten met voeding en tijdens normaal weer lekker goed te wandelen met hun dier, zijn ze ook niet te dik :lol:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ach , de hond lijkt op zijn baas toch. :D

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afbeelding

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Je pasfoto delen?

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik heb een Eng ,Beagle . Knap -slim - lief -klein buikje , en ontzettend eigenw……….. ,nee dat schrijf ik maar niet. :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Zoiets bedoel je, gosewijn?

Afbeelding

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Leuke hond :D

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hij kijkt wel een beetje eigenwijs uit zijn ogen... :lol:

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Yep . Hij zou het zomaar kunnen zijn . Een echte speurhond . In september 12 jaar oud , zucht .

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Kijk.... een hittegolf is 5 dagen boven de 25 • , waarvan er drie boven de 30• uitkomen.

Niet om nu ff te ' zeuren ' , maar hier gaat het nergens meer over , het tikt hier vanmiddag royaal de 40 • aan , dus wel eventjes 10• - 15 • ( ! ) warmer.... en morgen ook nog :(

Parijs 42 • , daar wordt volop water uitgedeeld.

En dan te bedenken dat het bv in Istanbul ' slechts ' 25 • - 27 • is :wink:

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hier is het momenteel 31, gevoel zegt 34. Vanmiddag zou het 37 worden, gevoel 39.

In huis is het momenteel 25, zonder airco of zo; heel simpel: isolatiefolie tegen een groot deel van de ramen. Dat kaatst de hitte terug. Het zal heus wel naar de 27 stijgen, maar 27 of 37, dat maakt nogal even wat verschil...

Het ziet er maf uit, maar ik heb wel meer dingen gedaan die in eerste instantie maf leken, maar naderhand navolging kregen. Zoals in 2006 de vierdaagse lopen met een dikke broek aan. Inderdaad, het jaar dat de boel na één dag afgelast werd. Ik werd door de meerderheid voor gek verklaard, het was volgens sommigen zelfs mijn schuld dat het zo uit de hand liep; en toch was ik een van de weinigen die probleemloos naar de finish liepen. Intussen wordt er heel anders over gedacht... :mrgreen:
Laatst gewijzigd door witte angora op 25 jul 2019 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Gister om 4 uur net geen 45 graden op het terras , staat tot 4 uur de zon op .Nu 41 graden .

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij jullie kun je vanavond barbecuen zonder barbecue.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik denk dat ik maar eens een nikab ga aanschaffen :lol: ...zo gek is dat niet hoor , je lichaam helemaal bedekken met lappen.....
En jullie mannen moeten maar in lange witte jurken gaan lopen 8)

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Vanmorgen redelijk vroeg boodschappen gehaald, waaronder 12 blikken soep bij de Dirk. Van Unox, 2 voor 1 euro. Inhoud: iets meer dan een halve liter. Dat is voor tussen de middag; met die warmte zweet je behoorlijk. Het drinken lukt wel, maar je raakt ook behoorlijk wat zout kwijt. Eén zo'n blik tussen de middag is om het zoutgehalte enigszins op peil te houden.

Superlekker is het niet, maar om nou zelf te gaan kokkerellen? Met die hitte? Dit is pan op laag vuur, deksel er op, en de meeste warmte komt in de soep terecht, meer is het niet. Ok, een klein stukje courgette klein snijden (en in de soep doen), voor wat extra groente.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Als je normaal eet en wat meer drinkt dan normaal is extra zout niet nodig, wordt zelfs afgeraden door het Voedingscentrum.
Ik maak zelf koude wraps met verschillende vulling, hoef ik niks voor te koken.

Plaats reactie