Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Uit doorgaans welingelichte bron heb ik vernomen dat de witte angora een kater is. Maar dit terzijde.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Kom ik helemaal voor niets naar de huiskamer om even lekker te OH , is Moneyman niet uitgenodigd . :)

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door john18 »

gosewijn schreef:Kom ik helemaal voor niets naar de huiskamer om even lekker te OH , is Moneyman niet uitgenodigd . :)
Die is nu bij OH beslag aan het leggen :lol: :lol:

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

[quote="Radar"]Nieuw: de Huiskamer!

Wil je iets grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan hier, in de Huiskamer.

Van leuke video's tot handige tips en van gezellige weekendplannen tot mooie boeken: in dit topic kun je die bespreken.

Let op:



- Hoewel wij in dit topic wat soepeler zullen omgaan met het zogenaamde 'chatten' in forumberichten, verzoeken wij gebruikers om 1-op-1-gesprekjes via PB te voeren / voort te zetten.



Zo te lezen kunnen mijn soms extreme grappen dus een volle PB box opleveren?
Wel goed dat ze nu ook voor verveling een topic hebben die ruimer is dan de officiële regels.
Dit hadden ze na lezen van diverse eerdere opmerkingen eerder moeten doen....

Een moderator die tekort tijd kreeg voor goed doorlezen en een melding moet verwerken, dan krijg je onleesbare rest als ze iets verwijderden....
en als je goede en zeer betrouwbare Deurwaarder de Deur wees, dan vervuilen wij graag dit forum met een Geld Terug Actie.

Ik begrijp dat als je echt meerdere keren in de fout gaat een Ban hoorde te krijgen maar na enkele meldingen van mensen die eerlijke antwoord van ervaren en behulpzame Deurwaarder niet leuk is? Ik geef ook wel eens een Ondernemer gelijk als een klant onterecht klaagde.
Zoals enkele dagen terug een Waterpomp en kapotte Auto... bij te laat laten vervangen is de schade veroorzaakt door te laat onderhoud en dan geef ik deze garage gelijk en niet de consument..... en als ze dan iets melden met de knop..... Ja, ook wij geven soms antwoorden die wel juist zijn maar niet gewenst en dat moet een consument die komt klagen wel weten!

Meestal steunen we mensen die vast lopen op lastige bedrijven maar soms is het andersom en dat moet elke Topic starter ook accepteren.....!
Niet elke melding is eerlijk en met half lezen krijg je dit soort lastige dingen op een forum....
Ook trouwe mensen die elkaar beschuldigen omdat ze vinden dat een antwoord niet goed is.... discussie moet toch kunnen mits het binnen de regels bleef en geen ***** wegens scheld woorden is of gelijkwaardig.

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Open brief aan mijn ex geliefde Moneyman:

Hoewel ik jou soms kan missen als kiespijn.... ik voel me nu net een werkloze Tandarts dus kom snel terug! :mrgreen:

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door marnix »

Ik wed dat angora wel terug komt,
mijn ervaring is dat mensen die roepen niet meer te mee te doen, zo'n forum helemaal niet kunnen missen.
Laatst gewijzigd door marnix op 01 jun 2018 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik ben heel respectvol voor de constructieve manier waarop de moderatie users banned. Geliefde moderatie leider, is dat een beetje de juiste toon?

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

http://www.kattenrassen.com/images/turk ... ngora3.jpg

Jammer dat deze kat nu een kater heeft :mrgreen:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Met zn allen ad koffie in zo.n huiskamer!
Gezellig !
Als deze huiskamer alleen maar gebruikt gaat worden om lekker off topic en ongebreideld te roddelen en elkaar voor rotte vis uit te maken , dan is dit beslist geen goed plan!
Prima zo.n subforum voor wat lol onderling , maar dan zal ook hier de moderatie actief moeten kijken en de ruzieschoppers buiten de deur moeten gooien en houden . :mrgreen:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door snepke »

marnix schreef:Ik wed dat angora wel terug komt,
mijn ervaring is dat mensen die roepen niet meer te mee te doen, zo'n forum helemaal niet kunnen missen.
Die komt terug.
Weet ik zeker.

Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is helemaal niet erg om terug te komen op een eerdere beslissing, dat zouden meer mensen moeten doen.
Voor bier is het mij te vroeg (flons toch!), doe mij maar koffie. Met Deventer koek graag.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Nu we hier gezellig zitten te keuvelen , ik heb ook een mail gehad . dank u.

Waarom plaatst u deze brief niet hier dat geeft toch meer duidelijkheid.

Persoonlijk zou ik de reaktie van MM wel willen weten. MM je weet hoe ik heet en waar ik woon en ben op FB te vinden . Ik kan mij voorstellen dat je niets meer met dit forum te maken wil hebben , hoor ik niets veel succes.

G d w

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat die privé mail betreft, Ene Marc R. zegt net zoveel of weinig, maar het is een "geen vlees", "geen vis" bericht. En waarom heet dit huiskamer en geen koffie kamer, nu moet telkens naar keuken voor de koffie (terwijl ik mijn koffie duidelijk beter vind).

Nijogeth
Berichten: 9954
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:Het is helemaal niet erg om terug te komen op een eerdere beslissing, dat zouden meer mensen moeten doen.
Voor bier is het mij te vroeg (flons toch!), doe mij maar koffie. Met Deventer koek graag.
Ja, die luxe heeft Flons nu hij in zijn eigen bedrijf overbodig blijkt te zijn. Dan kun je rustig de hele dag bier drinken, het geld komt toch wel binnen.

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Flons & ik?

Dat zou ik niet vol houden, hele dag en dan korter leven?
Verder lijken we dan wel meer op elkaar als Flons vermoedelijk leuk vind.
Heb je ook een bootje om gratis in de binnenstad van Amsterdam te parkeren...?

De naam van mijn bootje is; "montage handleiding¨
en bij taalfouten, dat is dan de schuld van Ikea want van die instructie heb ik het over genomen...
in het Arabisch!

Nijogeth
Berichten: 9954
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik denk dat Stofzuigertje wel wat sterkers heeft gehad dan een biertje. Wat een willekeur aan woorden!

atlas1302

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door atlas1302 »

stofzuigertje schreef:Flons & ik?

Dat zou ik niet vol houden, hele dag en dan korter leven?
Verder lijken we dan wel meer op elkaar als Flons vermoedelijk leuk vind.
Heb je ook een bootje om gratis in de binnenstad van Amsterdam te parkeren...?

De naam van mijn bootje is; "montage handleiding¨
en bij taalfouten, dat is dan de schuld van Ikea want van die instructie heb ik het over genomen...
in het Arabisch!
Je zal bedoelen ,,oppompen voor gebruik,,

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er zijn bier soorten boven de 10%.

En nee, het is geen blaas bootje maar een van dik plaatwerk en mits je er tegen kunt om als kermis attractie flink door elkaar geschud te worden is ook CV haalbaar... gedeeltelijk onder water bij hoge golven!
Alleen de naam van Ikea..... weet niet eens meer op welk product het stond maar vond wel leuker dan de normale namen.....

Nijogeth
Berichten: 9954
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

fonsflons schreef:Ik zou mij prima amuseren met stoffie op een boot (ook met de anderen hoor.) Biertje, amsterdams sigaretje (heb daar jaaaaren gewoond en gestudeerd) en laptopje met Radar forum. We zouden dan net die twee van de muppetshow zijn...That's awesome, great..yeahh...well, it's ok..seen better..wha..BOOH BOOH
Bij de carnavalsoptocht in mijn woonplaats zaten er dus 2 gasten verkleed als die 2 oudjes van de Muppets de optocht te kijken. En niemand die wist wie het waren. Dat was best wel geniaal.

Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Die met de snor was Statler, die andere Waldorf.

Plaats reactie