Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik bedoel eigenlijk dat we erg off topic zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

We laten dit topic tot morgen staan, zodat alle gebruikers de kans krijgen om het te lezen en daarna verwijderen we het.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG


Zullen de de forummoderatie een kalender geven... tot morgen en nu al 2 dagen!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik denk dat we in de huiskamer niet off topic kunnen zijn.
Het is immers een plek om iets grappigs, iets leuks, iets nuttigs of iets interessants te delen, aldus de definitie van Radar indertijd?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Dementie is niet strafbaar dus zal de Moderators niet gaan aanklagen dat ze van 1 dag iets meer tijd geven!

Ik zag 24 uren hier niets en nu zoveel reeds geplaatst...
Blijkbaar neemt na mijn vraag na 25 uren rust iedereen mijn toch serieus! :mrgreen:

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat geloof je zelf toch niet.

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Komkommertijd schreef:
15 aug 2019 11:17
iedereen mijn toch serieus! :mrgreen:
Ach, het is komkommertijd, vroeger ook wel vakantietijd.
Maar Stofzuigerd, jou nemen we altijd serieus, jammer dat dit niet het geval was bij onze Ridder777..........

ClaimConcept
Berichten: 1972
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

BL2 schreef:
15 aug 2019 09:32
Het Radar forum neemt hoe langer hoe meer de vorm aan van een sociale ontmoetingsplaats met compleet zinloos gebabbel.
Nu een paar keer de Huiskamer aangeklikt, maar het gaat echt nergens meer over.
Eens. Velen met mij zullen dit forum starten via de knop 'Actueel', en dan werkt chattopic 'Huiskamer' erg verstorend.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Huiskamer werkt juist rustgevend. Even weg uit alle ellende.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Komkommertijd schreef:
15 aug 2019 11:17
Dementie is niet strafbaar dus zal de Moderators niet gaan aanklagen dat ze van 1 dag iets meer tijd geven!

Ik zag 24 uren hier niets en nu zoveel reeds geplaatst...
Blijkbaar neemt na mijn vraag na 25 uren rust iedereen mijn toch serieus! :mrgreen:
@komkommertijd,

Vindt u zelf ook niet dat deze opmerking van u misplaatst en niet grappig is, al is het laatste waarschijnlijk wel uw bedoeling !

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door BL2 »

Voorlopig is mijn bericht over Komkommertijd gewoon weer verwijderd omdat het niet inhoudelijk en relevant was.......

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

BL2 schreef:
15 aug 2019 11:47
Voorlopig is mijn bericht over Komkommertijd gewoon weer verwijderd omdat het niet inhoudelijk en relevant was.......
Welk bericht ?

Erthanax
Berichten: 9689
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Eén actueel topic, namelijk de Huiskamer, verstorend, meent u dat echt? Wat wordt er dan verstoord?
Ik kan me wel voorstellen dat u het niet interessant vindt, of niet nuttig. Ik vind een aantal andere, steeds terugkerende topics volstrekt niet interessant of nuttig. Die sla ik dan gewoon over.

witte angora
Berichten: 30795
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

scontra schreef:
15 aug 2019 11:55
BL2 schreef:
15 aug 2019 11:47
Voorlopig is mijn bericht over Komkommertijd gewoon weer verwijderd omdat het niet inhoudelijk en relevant was.......
Welk bericht ?
Dat verwijderde bericht. Dat ik overigens ook niet gezien heb.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je te snel op verstuur drukte en pagina weg klikte kan het zijn dat het nog niet geplaatst / verwerkt is en verdween....
Vaak getest, nu op Verstuur drukken en en naar andere nop openstaande gaan.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Betreffende de situatie rond Ridder777, het forum van Radar is in de basis een forum om gebruikers te helpen met hun consumentenproblemen. De topics van Ridder777 zijn vaak op het randje, maar staan we vaak wel toe. Dit specifieke topic was echter inmiddels redelijk uit de hand gelopen en ging niet echt meer om het originele probleem. Het sluiten van het topic was misschien een beetje met de botte bijl, maar het viel ook niet echt meer te redden.

We gunnen Ridder777 zeker alle hulp die hij hier krijgt, maar we kunnen helaas niet de hele insteek van het forum omgooien zodat één gebruiker zo goed mogelijk geholpen wordt.

We hebben Ridder777 niet verbannen en hij is absoluut nog welkom op dit forum. Zijn berichten en onderwerpen moeten alleen wel binnen het doel van Radar vallen, want ondanks dat er een vaste community is, blijft Radar in de kern een consumentenforum en niet een algemeen gezelligheidsforum.

Met vriendelijke groeten,
Radar forummoderatie ^FG

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“Kliek”? Klinkt nogal negatief.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

Lady1234 schreef:
15 aug 2019 14:32
“Kliek”? Klinkt nogal negatief.
Dat was niet de bedoeling, ander woord dan maar. ^FG

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

edit. scontra, :oops:
Laatst gewijzigd door scontra op 15 aug 2019 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Waarom mogen we in de Telegraaf de Echt & Vecht scheidingen wel lezen en hier niet mensen die hierdoor in problemen komen niet helpen met advies?
Vele hebben helaas ervaring in hoe het niet moet.
Zelf nooit gescheiden maar wel vele ooit goede relaties zien stuk lopen en de gevolgen ervan.
En vorig jaar was 99% voor het terug halen van een volgens ons Onterecht verbannen Gerechtsdeurwaarder!
Die komt dit soort werk en de gevolgen ook helaas nog dagelijks tegen.

Noem eens alle forum leden die geen ervaring heeft met relatie problemen en echtscheidingen?
Zal kort lijstje worden.. en we helpen iemand die er om gevraagd heeft, beter dan zelf maar wat aan klooien.

Verder ontdekte ik dat er enkele oud medewerkers van Jeugdzorg, Zedenpolitie en IND hier ook actief zijn, en hem in dit geval kunnen enkele forum leden hem van alle 3 kanten adviseren wat hij beste kan doen.

Liefde maakt blind, en we willen als forum leden voorkomen dat er nog meer fout gaat.
Zowel de Man, zijn Ex als vermoedelijk zijn Dochter willen we graag goed helpen.
Ik weet hoeveel het kost om naar ver land te vliegen koste, de cadeautjes sturen en jarenlang dromen en dan is ze hier,
en bemerkte je pas hoe slecht ze bij elkaar passen... van fiets nooit op slot doen tot ergere dingen die niet mogen.

Er is niets mis mee om een goed bedoelende maaltijd bezorger iets te helpen, dus op naar hoe nu verder Topic.
Zonder hem moet ik zelf koken en alleen thee water is nog nooit fout gegaan met koken!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Komkommer, pluim voor jou!

Plaats reactie