Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax » 31 okt 2018 09:09

Als ik premier Rutte goed begrijp, gaat de Nederlandse regering een "flitspeiling" houden en daarna samen met België en Luxemburg een afgewogen beslissing nemen, maar wel dezelfde als in Duitsland. Tja.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 31 okt 2018 09:47

Jablan schreef:
31 okt 2018 08:59
Handig: https://www.topster.de/kalender/sonnenuntergang.php
Met de kanttekening, dat het in Nederland in de weken voor en na de kortste dag nooit helemaal licht wordt en rond de langste dag nooit helemaal donker.
Dat gevoel had ik eigenlijk al heel lang... Een light-versie van de zomer en winter in het hoge noorden dus. Vandaar ook al die winterdepressies, als het wekenlang nooit helemaal licht wordt... Wel een goede tijd om te fotograferen trouwens, omdat het contrast wat minder is dan in de zomer.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 20 dec 2018 15:51

Ik ben maar weer eens in de huiskamer gaan zitten.
En....ik nodig oa HK uit om hem onder het genot van een wijntje of een bakkie leut eens te interviewen/ profilen
Ik denk nl , HK , dat u geen domme kerel bent , toch pakt u de adviezen van medeforummers niet op en wekt uw gedrag soms de nodige weerstand op, ondanks uw soms toch wel zinvolle bijdragen .
U heeft geen uitknop , u bent net dat Duracelkonijntje , dat nonstop kan doorgaan :lol:
( in deze huiskamer kan dit , op het Feedbacktopic mag dit niet).

breien

Ongelezen bericht door breien » 20 dec 2018 16:22

Ik had de huiskamer nog niet eerder bekeken. Mogen we hier ook breipatronen uitwisselen.
Ik pak mijn breiwerkje er wel bij

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein » 20 dec 2018 16:48

moederslink schreef:
20 dec 2018 15:51
Ik ben maar weer eens in de huiskamer gaan zitten.
En....ik nodig oa HK uit om hem onder het genot van een wijntje of een bakkie leut eens te interviewen/ profilen
Ik denk nl , HK , dat u geen domme kerel bent , toch pakt u de adviezen van medeforummers niet op en wekt uw gedrag soms de nodige weerstand op, ondanks uw soms toch wel zinvolle bijdragen .
U heeft geen uitknop , u bent net dat Duracelkonijntje , dat nonstop kan doorgaan :lol:
( in deze huiskamer kan dit , op het Feedbacktopic mag dit niet).
Bedankt voor de uitnodiging, maar ik drink niet, ik rook niet, ik brei ook niet en mijn hobby is forum-deelnemers pesten, waardoor ik geen tijd heb omdat er zoveel reacties komen ... morgen misschien? Eén van de eerst tips mijnerzijds was om elkaar wat persoonlijker te kunnen leren kennen ... gaat dat ik de huiskamer (wwar ik nog nooit was) dan ineens wèl?

Ik wil dan graag een vergunning aanvragen om een nieuwe topic over de volgende cv-ketel' aan te mogen maken en heb daarbij de meerderheid daarbij nodig ... effectief wanneer we sowieso bij elkaar komen.
https://www.destentor.nl/binnenland/ele ... ~ad007f5f/

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 20 dec 2018 16:56

Juist daar is de huiskamer voor bedoeld ...om even te " chillen " - achterover te leunen en een "break te taken " en om desnoods iets persoonlijks te vertellen ....om, indien gewenst , elkaar ietsje pietsje te leren kennen. Niet te gek natuurlijk, want dat is ook weer niet de bedoeling :P

Dus om maar van wal te steken :
uw hobby is dus : - forumleden pesten?
2 vragen dan :
- sinds wanneer beoefent u deze hobby?
- waarom heeft u voor deze hobby gekozen?

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein » 20 dec 2018 17:03

moederslink schreef:
20 dec 2018 16:56
Juist daar is de huiskamer voor bedoeld ...om even te " chillen " - achterover te leunen en een "break te taken " en om desnoods iets persoonlijks te vertellen ....om, indien gewenst , elkaar ietsje pietsje te leren kennen. Niet te gek natuurlijk, want dat is ook weer niet de bedoeling :P

Dus om maar van wal te steken :
uw hobby is dus : - forumleden pesten?
2 vragen dan :
- sinds wanneer beoefent u deze hobby?
- waarom heeft u voor deze hobby gekozen?

Sinds ik klein was wilde ik al 'onderdrukken' en dat is me bij gebrek aan pampers een paar maal gelukt. Maar ja, mijn ouders zagen dat liever niet. Daarmee heb ik uw twee vliegen met één klap beantwoord.
Ben ik een architect? NEE. Wilde ik altijd graag architect worden of spelen? NEE. Dat hoeft u dus niet meer te vragen. In Deventer wordt overigens ook niet in mijn favoriete stijl gebouwd.

Overigens wanneer @de Lady óók komt, vraag haar dan a.u.b. of ze haar Tijger thuis kan laten ... ik heb een tijger-allergie!

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 20 dec 2018 17:43

In Deventer woont u? Ennn .....nog " contactloos pinjatters " gezien?
O nee.....dat was een paniekverhaal , bleek niets van waar te zijn.

Ik neem aan dat toen u klein was dat er nog geen pampers waren :lol:
Maar u heeft het poep en plas stadium als baby- peuter verder goed doorstaan, mooi!

Als u geen architect wilde worden, wat wilde u dan wel worden en wat bent u geworden?

Bent u gepensioneerd?

BTW : Lady1234 hoef ik niet uit te nodigen, zij weet reeds de weg nd huiskamer en ook zij is welkom uiteraard ennn, nog iets , ik roddel niet over " collega.s " :mrgreen:

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 20 dec 2018 17:48

Ik zou niet weten waar ik een tijger vandaan moet halen. Volgens mij mag je in Nederland al helemaal geen tijger als huisdier houden. En in dierentuinen ben ik al verschrikkelijk lang niet geweest.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 20 dec 2018 17:52

hänschen klein schreef:
20 dec 2018 17:03
In Deventer wordt overigens ook niet in mijn favoriete stijl gebouwd.
En over welke stijl heeft u het dan dat voor u niet favoriet is? De binnenstad wordt mooi opgeknapt en veel oude elementen terug gebracht. Tja, Colmschate is een ander verhaal. Zoveel verschillende bouwstijlen door elkaar heen. Daar moet toch wel iets tussen zitten dat u bevalt?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 20 dec 2018 17:56

@Lady , HK bedoelt misschien je kat ? :wink:

In dierentuinen kom ik ook niet , vroeger 1x met de kinderen in Blijdorp toen we nog in Rotterdam woonden. Ik houd niet van dierentuinen , vind zo.n habitat voor wilde dieren echt helemaal niets!
Maar ja , als we zo doorgaan met zn allen is dat misschien nog de enige plek waar we sommige met uitsterven bedreigde diersoorten nog wel kunnen zien en dat is nu wel juist iets waar ik me vreselijk druk over maak i.t.t het gekrakeel van mensen om niets.... :(

breien

Ongelezen bericht door breien » 20 dec 2018 17:57

Hoe gaat het met Go Ahead Eagles?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 20 dec 2018 17:58

Ik heb een hond, en zij heet Lady.

Inderdaad, ik hou helemaal niet van dierentuinen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 20 dec 2018 18:03

Leuk, Lady !
Wij hadden ook altijd honden, maar door het kleiner wonen heb ik daar geen ruimte meer voor, vind ik zielig, tenzij ik een verdieping hierbovenop ga zetten , dat noem je " optoppen " las ik ergens :lol:
We hebben wel 2 poezen , cute , zusjes!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora » 20 dec 2018 18:07

Lady1234 schreef:
20 dec 2018 17:58
Ik heb een hond, en zij heet Lady.

Inderdaad, ik hou helemaal niet van dierentuinen.
Ahhh... vandaar je nicknaam. Laat me eens raden, de hond is 4 jaar oud? Of heeft 4 puppies gehad?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 20 dec 2018 18:10

Nee, zeker niet. Of zij ooit puppies gehad heeft, weet ik niet en ze is ongeveer 13 jaar.

Nickname Lady 1 t/m 3 konden niet gebruikt worden.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein » 20 dec 2018 18:15

moederslink schreef:
20 dec 2018 17:43
In Deventer woont u? Ennn .....nog " contactloos pinjatters " gezien?
O nee.....dat was een paniekverhaal , bleek niets van waar te zijn.

Ik neem aan dat toen u klein was dat er nog geen pampers waren :lol:
Maar u heeft het poep en plas stadium als baby- peuter verder goed doorstaan, mooi!

Als u geen architect wilde worden, wat wilde u dan wel worden en wat bent u geworden?

Bent u gepensioneerd?

BTW : Lady1234 hoef ik niet uit te nodigen, zij weet reeds de weg nd huiskamer en ook zij is welkom uiteraard ennn, nog iets , ik roddel niet over " collega.s " :mrgreen:

Uw vraag is eerder suggestief. Ik werk ... aan een beter Radar-forum.
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 20 dec 2018 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein » 20 dec 2018 18:19

NeoDutchio schreef:
20 dec 2018 17:52
hänschen klein schreef:
20 dec 2018 17:03
In Deventer wordt overigens ook niet in mijn favoriete stijl gebouwd.
En over welke stijl heeft u het dan dat voor u niet favoriet is? De binnenstad wordt mooi opgeknapt en veel oude elementen terug gebracht. Tja, Colmschate is een ander verhaal. Zoveel verschillende bouwstijlen door elkaar heen. Daar moet toch wel iets tussen zitten dat u bevalt?
[/quot

Ik ben slechts éénmaal in Deventer geweest en heb geen beeld van de héle stad.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 20 dec 2018 18:20

“Uw vraag is suggestief”.

Eén van de eerst tips mijnerzijds was om elkaar wat persoonlijker te kunnen leren kennen ... gaat dat ik de huiskamer (wwar ik nog nooit was) dan ineens wèl?

Tot zover de wens om elkaar persoonlijker te leren kennen.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 20 dec 2018 18:20

Is je pensioen zo slecht dat je op je 73e nog moet werken?

Plaats reactie