Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

De Ermelose heide is nu ook erg mooi! Compleet met schaapjes.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Misschien uw heldin maar zeker niet mijne

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Daar is een supermarkt van poiesz

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

daar verkopen zij toch alleen maar ontbijt .

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Open tot 20:00. Verkopen ook warme broodjes.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Bakkeveen, daar heb ik menig schoolreisje verpoosd vroeger. En natuurlijk aan van die levensgevaarlijke droppings meegedaan.

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

scontra schreef:
20 aug 2019 13:15
gosewijn schreef:
20 aug 2019 11:55
Onaardig !! hoe was dat gezegde ook al weer , iets met pot …………...
Niets onaardigs aan, maar het is wel de praktijk en beleving van alle dag en die 'pot' moet u echt elders zoeken ......... ! :wink:

Je hoeft er niet te wonen, hoor. Ondernemers hebben toeristen hard nodig, niet alleen aan jezelf denken. Nog even en je mag weer met je vervuilende old timer rond karren.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

ZeerPrivé schreef:
21 aug 2019 15:16
scontra schreef:
20 aug 2019 13:15
gosewijn schreef:
20 aug 2019 11:55
Onaardig !! hoe was dat gezegde ook al weer , iets met pot …………...
Niets onaardigs aan, maar het is wel de praktijk en beleving van alle dag en die 'pot' moet u echt elders zoeken ......... ! :wink:

Je hoeft er niet te wonen, hoor. Ondernemers hebben toeristen hard nodig, niet alleen aan jezelf denken. Nog even en je mag weer met je vervuilende old timer rond karren.
Zo, dat klinkt narrig, voel je je soms aangesproken ?? Woon overigens nergens liever dan bij die mooie paarse heide en net ver genoeg van de campings.
En die ouwe brik gebruik ik, niet seizoen gebonden, elke zondag als het droog weer is, op de tijd dat de goegemeente in de kerk zit en de tijdelijke gasten nog niet helemaal zijn bijgekomen van de barbecue van de vorige avond.
Het klinkt bijna alsof je er ook eentje zou willen hebben en dat hoef je echt nergens voor te laten, want die dingen kosten maar een habbekrats, maar geven veel meer rijgenot dan de moderne 998cc karretjes.
Niet boos o.i.d zijn, nergens voor nodig en blijf vooral :lol:
Laatst gewijzigd door scontra op 21 aug 2019 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

scontra schreef:
17 aug 2019 22:41
Erthanax schreef:
17 aug 2019 18:21
Het lijkt me niet echt fijn wandelweer; en dan die saaie Afsluitdijk? Respect WA!

Ik houd een paar dagen kwartier aan de Veluwezoom. Daar voel ik me beter thuis.
De Veluwe, daar voel ik me alle dagen thuis, vandaar dat er ook maar blijf.
De mooiste tijd op de Veluwe is die waar de R van rust weer in de maand is en bijna alle gasten weer vertrokken zijn.
Niks tegen de gasten, want ze brengen brood op de plank, maar ze schreeuwen in het bos en op de heide net zo hard en luid tegen elkaar zoals ze dat gewoonlijk thuis ook doen en dat om de omgevingsherrie te kunnen overstemmen.
Nog even geduld,maar dan is het weer zover, al is het maar voor heel even. :oops:
Nou, die burlende herten zijn allesbehalve stil hoor. Maar ze smaken dan wel weer lekker met een cranberry-port sausje. :D

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nee, scontra ik wil er niet één, al kreeg ik bij zo'n oudje geld toe. Ik vind die stinkende, vervuilende auto's afschuwelijk. Zouden van mij zo van de weg gehaald mogen worden.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

sjohie schreef:
21 aug 2019 15:58
scontra schreef:
17 aug 2019 22:41
Erthanax schreef:
17 aug 2019 18:21
Het lijkt me niet echt fijn wandelweer; en dan die saaie Afsluitdijk? Respect WA!

Ik houd een paar dagen kwartier aan de Veluwezoom. Daar voel ik me beter thuis.
De Veluwe, daar voel ik me alle dagen thuis, vandaar dat er ook maar blijf.
De mooiste tijd op de Veluwe is die waar de R van rust weer in de maand is en bijna alle gasten weer vertrokken zijn.
Niks tegen de gasten, want ze brengen brood op de plank, maar ze schreeuwen in het bos en op de heide net zo hard en luid tegen elkaar zoals ze dat gewoonlijk thuis ook doen en dat om de omgevingsherrie te kunnen overstemmen.
Nog even geduld,maar dan is het weer zover, al is het maar voor heel even. :oops:
Nou, die burlende herten zijn allesbehalve stil hoor. Maar ze smaken dan wel weer lekker met een cranberry-port sausje. :D
Ik weet er alles van en naar het ene (komen) luisteren en het andere je laten smaken, dat kan ik een ieder aanbevelen. :wink:
En voor de dierenbeschermers, sorry, maar het is zo lekker !! :oops:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

ZeerPrivé schreef:
21 aug 2019 16:05
Nee, scontra ik wil er niet één, al kreeg ik bij zo'n oudje geld toe. Ik vind die stinkende, vervuilende auto's afschuwelijk. Zouden van mij zo van de weg gehaald mogen worden.
Daar en over veel meer verschillen we gelukkig van mening, want ik denk daar heel anders over namelijk !
Maar houdt moet, want eens zal uw wens bewaarheid worden
Ik voel me ook niet aangesproken of bezwaard o.i.d. en even goede vrienden, ongeacht ons verschil van inzicht !

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Hier komt zéér waarschijnlijk tegen het weekend weer een hittegolf .
Morgen is het voor mij dan nog maar de enige dag voorlopig dat ik weer wat in de tuin kan werken.

En voor Breien : een prima wandeldagje! Veel wandelplezier! 👍

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ach mijn oudje doet het nog best . :roll:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

gosewijn schreef:
21 aug 2019 23:10
Ach mijn oudje doet het nog best . :roll:

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

scontra schreef:
21 aug 2019 17:26
want eens zal uw wens bewaarheid worden

Uw wens voor rust zal ook ooit bewaarheid worden... 8)

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Goede morgen allen,


Gaan vanavond naar de Ballon Fiesta in Barneveld, een prachtig evenement met veel heteluchtballonnen !!
Misschien een :idea: voor diegene die voor vandaag e.o. de komende dagen nog niets gepland heeft en wel zin heeft in een leuk verzetje ?

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

ZeerPrivé schreef:
22 aug 2019 10:03
scontra schreef:
21 aug 2019 17:26
want eens zal uw wens bewaarheid worden

Uw wens voor rust zal ook ooit bewaarheid worden... 8)
Ben bang van niet, want er komen steeds meer Randstedelingen deze kant op om van de wonderschone natuur te genieten en dat is ze van harte gegund, als ze verbaal maar een beetje zouden inbinden. :lol:

De 'rust' die u denkelijk "ooit" voor mij voor ogen heeft wil ik toch maar, met uw welnemen, zolang als maar enigszins kan "uitstellen".
Geniet de dag en laten we overschakelen op een ander onderwerp of er verder het zwijgen toe doen ?! :wink:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

scontra schreef:
22 aug 2019 08:08
gosewijn schreef:
21 aug 2019 23:10
Ach mijn oudje doet het nog best . :roll:
De mijne ook, ze heeft net koffie gezet en daar gaan we nu even lekker samen in de schaduw van "den dennenbomen" van genieten !

ZeerPrivé
Berichten: 5433
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik zwijg er verder over (ik zou al niet eens gereageerd hebben als u niet zo had zitten klagen over de toeristen). Have a nice day.

Plaats reactie