Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Voor een één op één confrontatie zou ik nog eventueel wél begrip hebben , een flinke pets op zn gezicht ook, maar dit gaat alle perken te buiten.

Er worden ook hulpverleners, meesters, juffen , ambtenaren etc etc aangevallen.
Het is een gruwelijk verkeerde tendens...héél héél zorgelijk :twisted:

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Mee eens.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En dit zijn natuurlijk uitwassen die de krant halen.
Desalniettemin vind ik de toenemende agressie , verbaal en fysiek , een gruwel.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Op Facebook las ik.....
Op Facebook lees je wat je niet wil weten en wat je niet hoeft te weten. Zoveel is duidelijk.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Op Facebook las ik.....
Op Facebook lees je wat je niet wil weten en wat je niet hoeft te weten. Zoveel is duidelijk.

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

@Bob Schurkjens

Dat weet ik wel, maar het gemak waarmee zoveel mensen het goedkeuren, zelfs toejuichen dat iemand doodgeslagen wordt, beangstigd me.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hebben we al jaren aso-buren... ging er gisteren nog een tandje op. Nieuwe bewoners hadden een live- band in de tuin! Met hollands populair. Begonnen om 21.30, als de 20 kinderen hier op de rij net slapen. Gelukkig was ik niet de enige die de politie belde, maar het heeft tot 24.00 geduurd. Daarna nog tot 03.30 viftig zwatelende mensen in de tuin, dus van slapen kwam weer niet veel. Het is te erg voor woorden, dat volk.

juliomariner
Berichten: 4762
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ach Facebook is toch al zo'n tokkie site geworden

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Deze man is misschien wel niet doodgeslagen of doodgetrapt...ze lagen er met zijn vijfen bovenop.....
Mogelijk is hij dus gestikt uiteindelijk en / of heeft hij dientengevolge ook een hartstilstand gekregen.
Kijk naar het verhaal van Mitchel die te lang in een wurggreep is gehouden en ook onwel werd en overleed.
Het zal bijzonder lastig worden om te bepalen wie uiteindelijk precies de dader is en de hoogste straf krijgt.

ZeerPrivé
Berichten: 5264
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik hoor net dat het slachtoffer doofstom was. Hij kon zich dus ook verbaal totaal niet verweren.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja....en daardoor dus ook wat ' beperkt ' .
En wat hij nu eigenlijk precies gedaan heeft staat ook niet eens vast.
Het jammere vind ik altijd dat de publieke opinie zo.n grote rol speelt en dat men in de social media weer 'los' gaat.
Ik vind dit een verschrikkelijk drama voor 6 gezinnen en niet te vergeten ook voor de omstanders waaronder ook kinderen waren.

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Miepje1 schreef:
25 aug 2019 18:25
Hebben we al jaren aso-buren... ging er gisteren nog een tandje op. Nieuwe bewoners hadden een live- band in de tuin! Met hollands populair. Begonnen om 21.30, als de 20 kinderen hier op de rij net slapen. Gelukkig was ik niet de enige die de politie belde, maar het heeft tot 24.00 geduurd. Daarna nog tot 03.30 viftig zwatelende mensen in de tuin, dus van slapen kwam weer niet veel. Het is te erg voor woorden, dat volk.
Dat is hier redelijk normaal in de wijk op vrijdag- en zaterdagavond helaas. Dankzij de heaters tegenwoordig het hele jaar door. Huurde je vroeger een zaaltje...

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

moederslink schreef:
25 aug 2019 19:45
Het zal bijzonder lastig worden om te bepalen wie uiteindelijk precies de dader is en de hoogste straf krijgt.
Gelukkig is dat in het strafrecht geen probleem. Alle deelnemers aan de groep kunnen gewoon veroordeeld worden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik begreep uit het Dubieuze Fake boek dat deze 6 personen elkaar tenminste van gezicht herkende en allen uit dezelfde buurt kwamen dus dove is geen probleem.

Maar ook dat kan maandag een totaal fout verhaal zijn en niet kloppen.
Maandag Sectie op toen de Politie kwam nog levende en later overleden aan gevolgen dus even rustig wachten en niet overhaast een conclusie trekken via via....

Verder verwacht ik dat de Moderator wel eens flink hier kan deleten als het fout bleek te zijn wat sommige hier beweren...
Ja, ook ik heb nu op 200 Km een bericht gevonden dat ze elkaar alle 6 enig sinds kennen blijkbaar uit een buurt, maar kan niet controleren wie dit schreef.
Neem de tijd, nu is het toch al te laat en rustig uitzoeken en niet overhaast verkeerde veroordelen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
25 aug 2019 20:44
moederslink schreef:
25 aug 2019 19:45
Het zal bijzonder lastig worden om te bepalen wie uiteindelijk precies de dader is en de hoogste straf krijgt.
Gelukkig is dat in het strafrecht geen probleem. Alle deelnemers aan de groep kunnen gewoon veroordeeld worden.
Ze zullen idd alle 5 veroordeeld worden, maar wiens wurggreep of wat dan ook werd het slachtoffer uiteindelijk fataal....en kan leiden tot de uitspraak doodslag of erger nog moord.
Maar we gaan het wel lezen en horen...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Even iets anders :

grappig en ik ben er zó blij mee:
van 23 t/m 25 augustus waren de internationale roodharigendagen in Tilburg.
Bij ons in de familie héél héél véél roodharigen....vader-oom-broers - zussen-neven en nichten en ook weer de kleine neefjes en nichtjes en baby.s ( en ikzelf natuurlijk 😄 ) .
Het is een uitstervend soort...nog maar 1-2% wordt geboren met rood haar.😥

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik heb daar ooit eens foto's van gezien: geweldig!! Roodharigen zijn vaak bijzonder mooie modellen, waar een beetje fotograaf erg blij van wordt!

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben net thuis na een lange dag... inmiddels het nieuws bekeken, dit topic 'bij' gelezen, en fris (nou ja, best wel moe) en fruitig weer aan de gang.

Dat van die roodharigen lijkt me best wel leuk om een keer te zien. Eens 'onder elkaar' zonder dat mensen allerlei grappig bedoelde opmerkingen maken. Gewoon lekker jezelf kunnen zijn.

Van die man in Assen: als je er over nadenkt... het lijkt er op dat ze allemaal uit dezelfde wijk komen. Als de beste man inderdaad als hovenier en dergelijke gewerkt heeft, dan moeten veel mensen hem in ieder geval van gezicht kennen, vermits hij zijn werk in zijn eigen omgeving deed.

En dan ga ik me afvragen: als er 5 man uit dezelfde wijk zo bovenop zitten... dan moet er onderhuids toch al veel langer iets gespeeld hebben? Zeker als de burgemeester niet weet hoe gauw hij moet zeggen dat het allemaal zo goed en geweldig is?

En hoe terecht is dat onderhuidse? Hij was doofstom, reageert dus anders dan anderen. Net als autisten soms net even anders reageren dan anderen. Heeft hij werkelijk iets uitgespookt, of is er iets heel anders aan de hand? Iets dat al heel lang verkeerd werd geïnterpreteerd?

Nee, dit zijn geen vragen die uitnodigen tot speculatie. Het is juist om te voorkomen dat er gespeculeerd wordt. Er kunnen factoren zijn waar niemand van op de hoogte is, en waarvan niemand weet wat de uitwerking kan zijn. Dat is wat ik ermee bedoel te zeggen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik begreep uit lezen Volkskrant dat de vader van het meisje van 4 ook gearresteerd is...
Dus nog 4 buren en de vader die een verdachte wilde aanhouden en dat ging iets te wild.

Maar als ik Telegraaf, AD en Geen Stijl lees, kan dit nog alle kanten uit en is het een loterij wie achteraf gelijk heeft.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Iets te wild? Vijf kerels er op af en een dode?

Plaats reactie