Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:
09 sep 2019 20:08
Ik vind het anders niet zo gek om "sec" te laten zien hoe het dagelijkse werk van een bepaalde beroepsgroep er uitziet.
En juist dát doet het programma dus niet.
witte angora schreef:
09 sep 2019 19:56
Moneyman schreef:
09 sep 2019 18:11
breien schreef:
09 sep 2019 11:12
Ik krijg nu heel erg op mijn donder van Moneyman.
Ik heb het deurwaardersprogramma nog nooit gezien.
Ik ben niet boos :wink: van mij mag het programma zo snel mogelijk van de buis.
Bespreek het eens met de collega's die je je kent en die je regelmatig in beeld ziet. :D
Geloof me - dat heb ik gedaan :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
09 sep 2019 21:08
witte angora schreef:
09 sep 2019 19:56
Moneyman schreef:
09 sep 2019 18:11

Ik ben niet boos :wink: van mij mag het programma zo snel mogelijk van de buis.
Bespreek het eens met de collega's die je je kent en die je regelmatig in beeld ziet. :D
Geloof me - dat heb ik gedaan :mrgreen:
Zo ken ik je ook. :wink:

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Sh..... fles omgevallen , ga naar bed . Valt niks te beleven op het forum :wink: . Truste.

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Lady1234 schreef:
09 sep 2019 19:47
Heel veel mensen zitten van dat walgelijke gedoe te smullen.
Mijn man kan enorm genieten van programma's waarbij een ander flink onderuit gaat, of waar in ieder geval de mogelijkheid bestaat dat dat gebeurt.

Het is verder een beste vent hoor.

Druk weekend gehad door beursdeelname. Gisteren ook nog doordat alles weer moest worden opgeruimd en dus weinig geforumd, ook omdat ik daarna op de bank in slaap viel. Merkt een mens toch dat ie geen 20 meer is. Maar volgens mij heb ik niet met een dubbele tong gesproken.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je een uitzending maakt met aanbellen, brief geven en weglopen, daar keek geen Hond naar!
En als Moneyman dat 20x mag doen dalen de reclame inkomsten.
Ook nog even een groot aantal niet thuis en door de brievenbus gooien als extra dure Postbode....

En bij mijn aangekomen om iets in beslag te nemen dan zijn alle kijkers weg, en zien ze niet dat hij pannenkoeken beslag in beslag mocht nemen! :mrgreen:

Ja, ik heb ervaring met een deurwaarder na kopen Ex huurwoning en als je voor de vorige SPOORLOOS bewoner komt krijg je die grappen.... :D

Ik vermoed dat na ze een dag uitzoeken waar ze in beslagname en zo bij zit en niet die dure Postbode gaan uitzenden wat een groot deel van het werk is.
Money heeft gelijk, als je een andere selectie maakte is het " De duurste Postbode van Nederland"

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hé Komkommer, ik ben het zowaar volledig met je eens :wink:

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
10 sep 2019 08:22
Hé Komkommer, ik ben het zowaar volledig met je eens :wink:
Dit mag komkommer inlijsten en op een prominente plek in een van zijn huiskamers hangen. :lol:

RamsesII
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 aug 2019 14:19

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door RamsesII »

Ah jongs dat valt toch allemaal wel mee. Ik beschouw het een realitycheck, dat als je slordig bent of je boel niet op orde hebt, je dit kan overkomen. Niet als aapjes kijken, daarvoor kijk ik naar Man Bijt Hond

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het is toch allemaal nep met acteurs. Niemand laat zich zo filmen. Denk aan de hele ploeg voor beeld, geluid en belichting. En daarna uitzenden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

En die acteur kan herkend worden en als dubieuze wanbetaler nergens anders meer werken?

Zelf ervaring met gekochte Ex Huurwoning, daar woonde iemand die SPOORLOOS was, ook een vreemd programma en dan komen alle Incasso bedrijven en de Deurwaarders bij laatste bekende adres!

Is U meneer XXX, nee, maar weet U waar deze woonde?
Mijn antwoord; Probeer eens alle vestigingen van 't Leger des Heils, doen dakloze opvang en je hebt meer kans!

Als ik mijn weiger te legitimeren thuis, volgens mijn mag dat en een Deurwaarder, of was het een incasso medewerker die zich als zodanig uitgaf? Dat laatste komt vaker voor en Dubieuze Deurwaarders, vooral als ze zeggen Gerechtsdeurwaarder met dwang bevel te zijn..... En als ik de Deur weigerde en hij niet de Politie ter assistentie vraagde en zichzelf niet legitimeerde?

Ja, er zijn Dubieuze zich als Gerechtsdeurwaarder uitgevende die van mijn Legitimatie eisen en zelf dit als eerste weigeren!
Ik laat niet zomaar rijbewijs of paspoort zien aan willekeurige aan de deur!

Helaas komen dit soort vermoedelijk vals uitgevende nooit op RTL 4rus... ja die zender is een Virus van dubieuze zooi gebleken afgelopen 30 jaren!

Na de aankoop van deze Ex Huurwoning maar 1x een echte Deurwaarder gezien zonder legitimatie en die kwam met Politie terug.
Hij had wel rijbewijs maar geen legitimatie waaruit zijn beroep bleek, werd wegens gelijk afgevoerd door de door hem zelf gevraagde Politie omdat zij ook twijfelden... nooit meer iets van gehoord....

Best leuk, een huis kopen met besmet adres.... maar na een maand of 3 was alles stil helaas... snel doorverkopen en betere buurt gevonden!

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, ik heb wel eens een brief van een deurwaarder in de bus gevonden. Had de woning net gehuurd, die was nog helemaal leeg, op een pot verf in de vensterbank na.

Brief op de deur waar hij nu mee bezig was. Nooit meer iets van gehoord.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Heb uit Luxemburg een lekkere fles wodka mee genomen. Ciroc heet het merk. Schijnt van druiven gemaakt te worden en niet van graan en heeft verschillende smaken, waardoor het heel zacht weg drinkt (je hebt niet in de gaten dat je sterke drank van 37,5% achterover aan het gieten bent) en binnen no time van de kaart bent. Die gaan we dus vaker meenemen.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als u niet merkt dat u 37,5% alcohol drinkt, heeft u misschien eelt op uw slijmvliezen in mond- en keelholte.

gosewijn
Berichten: 2881
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Normaal had ik nu ook in Luxemburg moeten zitten , helaas , moeder -ikke- en de hond kreupel :D

Heb in Mei nog wat inkopen gedaan , Pastis 45 % . leuk om in zo n grote supermarkt door de drank afdeling te lopen en te kijken . Daar moet ik tot Juni mee doen . :D

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Er gaan zelfs Busreizen daar naartoe, melden ze de maximale hoeveelheden tabak maar blijkbaar is 99% gezakt voor de rekentoets op school... zelf het bewijs gezien!

4 Uren winkelen en de lege tassen die ze mee hadden zijn meestal veel te klein!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Trol topic Spoorloos? Goed gedaan....!

En hopelijk kan ik vanavond rustig even een paar uurtjes weg!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik mijn 2 kruimeldiefjes mee zou nemen mag ik niet 3x zoveel meenemen!

Alleen is controle erg zeldzaam en Mark Rutte is het echte slachtoffer van deze Accijns ontduiking maar we betalen daar wel een hoger BTW tarief!

Geheel Europa is voor drank en rookwaren 18 jaren.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Komkommertijd schreef:
10 sep 2019 18:33
Trol topic Spoorloos? Goed gedaan....!

En hopelijk kan ik vanavond rustig even een paar uurtjes weg!
Ik zocht 'm ook al.. Was wel in voor een lach en een traan.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het was eigenlijk een beetje zielig.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

breien schreef:
10 sep 2019 19:18
Bij de FC de Kampioenen mogen alleen senioren van 18+ een dagschotel bij Pascal bestellen.
Ik ben 18+ en zeker nog geen senior. Maar ook ik drink een dagschotel bij Pascal, maar ook op de aankomende bruiloft. Oeps, wat zeg ik nu.... Vanaf 18 december overal in België te zien. Voor de oplettende kijker, ik zit ook in de derde film. Als enige Hollander.

Plaats reactie