Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Zo. Dankzij de griep zo lamlendig van het hangen dat ik het zat werd. Dus: even snel een vogelvoerhuisje in elkaar gezet. Duur is het niet: een vierkante paal van 1,80 kost een eurootje of 4, een plank van 1,80 kost 3,59, twee plastic plankdragers van de Ikea die witte, kosten bijna niks, twee schroeven, twee bouten en moeren, en twee wit geplastificeerde haken. Dat is alles.

Hij staat, en aangezien ik nog twee palen heb, en iets meer dan 1,20 plank over, komen er nog twee.

Maar nu eerst lekker uitzieken.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ Breien, ik zie nergens het genoemde plakband... moet ik nu een nieuwe bril hebben?

@ Witte Angora, mijn vogelhuisje is nog erger, de oude kater gaat nu gewoon mee in auto, dus zijn vervoer bak in de boom gehangen en gevuld met voer, en de vogels zijn blij met deze ex oude Kater woning!
Ik kwam op dit idee nadat het poppenhuis van mijn dochter ook zo misbruikt werd!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Nee, DWDD is niet mijn stijl, liever Brava gekeken, nu Classic NL opgezet... ook herhalingen van vroeger.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Mogen de kinderen ook Staken en met hun Leraren mee op de fiets naar een plek in regio?

Broodjes mee en dikke kleding aan, ze moeten toch ook weten of ze later naar de Pabo gaan of beter een
andere beter betaalde baan moeten kiezen, waar leerde je anders voor?

Met vele fietsen krijg je een soort Tractor effect als je bewust Fietspad vrije route gekozen hebt....
Na 8 jaren basis en 6 jaren VWO en je hoorde ze klagen, wie kiest er na deze 14 jaren nog een Pabo?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hallo mede Huiskamer bewoners.

Hebben jullie al Kerst of Oud& nieuw kaarten verzonden met de huidige P0st NL tarieven?
Nu ook Sandd, was goedkoper gaat verdwijnen vind ik het erg prijzig geworden.

Mag ik hier een oproep doen om een mini kalender in Envelop te maken en vanuit China te versturen?
Bij meer dan 30 Kalenders betaalde je €0,61 per stuk, dat is dus 12x foto, drukken, Porto China post en adresseren....
Ik moest dus in mijn geval 43 adressen invoeren en na 6 weken komen de eerste binnen, een mooie kalender dus naast de opdruk voorkant van Happy New Year en 2020 die niet aan te passen bleek.... 12x kom ik nu elk huis binnen!

Het enige nadeel is dat ondanks de hogere Post NL tarieven per 2020 er voor hun minder zal binnen komen, dus verkoop je aandelen Post NL maar snel.

Ook winkels als de Action kunnen in problemen komen als we hun goedkope kaarten waar dure zegels op moeten niet meer kopen!

Als we massaal eind september 2020 de foto's gaan uploaden, erg traag... en betalen en allen meer dan 30 kalenders gaan sturen? Dan gaat Nederland Chinees worden?
Donald Trump waarschuwde al, maar ik pest hem graag.

Wat vinden jullie van mijn hogere Post Tarieven protest?
Als je dit jaar al een familie foto met de Oliebollen maakte, en die dan volgende jaar laat bezorgen,
dan zien ze mijn het hele jaar aan de muur hangen, of word ik tot het toilet veroordeeld?

Het enige risico dat wel lopen is dat ze onze geliefde Online winkel voortaan Ali Excess gaan noemen!

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Och, er bestaat nog altijd zoiets als de decemberzegels. En... het wordt tijd een voorraadje zegels in te slaan, want het cijfer 1 blijft cijfer 1.

Post.nl snijdt alleen zichzelf in de veters.

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Pakketpost gaat ook behoorlijk omhoog zag ik

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Met Chinese komkommerkalenders wordt de postbezorging in Nederland alleen maar verliesgevender, zodat de tarieven verder omhoog gaan en de dienstverlening naar beneden. Welkom bij de race naar de bodem.

Lowieze
Berichten: 6592
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik moet er niet aan denken dat ik van alle familieleden en kennissen goedkope mini-kalenders uit China krijg voor de kerst. Wat moet je daarmee?
Toch maar in de oud-papierbak denk ik.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De A6 envelop is uitgeklapt een redelijke A5 kalender, de veel duurdere A5 envelop kun je tot A4 kalender uitklappen, maar omdat grotere enveloppen eerder krullen in de bundels van Post NL die meerprijs niet betaald.

Van €0,61 naar €0,87 is niet zoveel, maar heb maar van 3 forum leden hier een persoonlijk adres.

Laat die grotere Kalender nu net het tarief voor volgende jaar worden!
Krijg je nog meer Kom,,,, aan je muur te hangen! :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een envelop van 100 gram naar Duitsland sturen kost straks 9 euro. En dan maar hopen dat ie aankomt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Iets héél anders:
bij de geregistreerde forummers zag ik , zover ik kon nagaan , de 3 oudste , nog steeds actieve leden :
-16 again. : 02-07-2003
-SJZ. : 09-08-2003
-Esceha. : 17-11-2003

Dat vind ik toch wel een dikke opgestoken duim waard ..👍👍👍
Hoe houden jullie het vol ? 🤔
En 16 again? Nu 32 again?

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@bob

Dan stapt u toch op de Flixbus en gaat hem brengen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Weet u dat ik daar serieus over na heb gedacht? Deutsche Post is met sommige post / pakketten zo veel goedkoper dat even de grens over vast vaak gebeurt. Flixbus krijg je mij niet in. Beter is om een goedkoop NS dagkaartje te kopen en dan naar bijvoorbeeld Bad Bentheim.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooie plaats trouwens.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Bad Bentheim is prachtig! Met een heel oud kasteel ! Vaak geweest en we hebben er nog leuke foto.s van.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Bentheim en het kasteel zijn beslist de moeite van een bezoek waard.

juliomariner
Berichten: 4815
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het hele omliggende Munsterland is de moeite waard

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En je bent er zo. Vooral de trein richting Berlijn is prettig reizen.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door tttlocke »

Lowieze schreef:
09 nov 2019 12:03
Ik moet er niet aan denken dat ik van alle familieleden en kennissen goedkope mini-kalenders uit China krijg voor de kerst. Wat moet je daarmee?
Toch maar in de oud-papierbak denk ik.
En dan lezen op dit forum dat het de gever vooral te doen was om de kostenbeparing. :D

Plaats reactie