Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Gefeliciteerd komkommer, jíj hebt de 200e pagina vd huiskamer gehaald👍.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :D :)

Zo de 200 even vol gemaakt...

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee, dat is post nr. 3982...
Nee, dat is post nr. 3982...
Nee, dat is post nr. 3982...
Nee, dat is post nr. 3982...
Nee, dat is post nr. 3982...
Nee, dat is post nr. 3982...
Nee, dat is post nr. 3982...

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

In de huiskamer kan er toch niets off topic zijn.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Bier drinken is vanavond ter gelegenheid van 200e pagina juist On Topic. Proost.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

De politie trof ter plaatse groepjes jongeren aan, "jongens en meisjes", aldus een verklaring. Bij fouillering vond de politie bij de elf jongeren zes messen, cocaïne, een boksbeugel en vuurwerk.

In Hoogvliet in een eetgelegenheid iemand neergestoken. Op Marconiplein op straat ....zoef mes in je bast.

Verander de wereld en het begint bij Rotterdam.

Hier verandert er helemaal niets, nou ja de dieselprijs ging omlaag van 0.999 naar 0.993 dus weer een opsteker. M`n aardbeien doen het ook perfect dus jullie zijn weer op de hoogte van alle in en outs. Oooww, als je iemand zoekt en niet weet waar hij woont.. vraag je gewoon wat de dieselolie kost. Met de handige rekentabel van een forumlid van de groep weet je hem exact te vinden op 3 decimalen achter de komma. :lol: :lol:

En nu een bakkie koffie met heerlijke wafels uit Lissabon (Lisboa) Portugal, mmmmm. Om even in de huiskamer sfeer te blijven.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Hier kost de diesel € 1,259. Dat is op 5,6 km. Daar moet ik wel een Schengen grens voor oversteken. Super E5 trouwens € 1,409.
Dan heb je ook mijn coördinaten.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Die had ik al Theo, dat weet je toch wel. Maar leuk je weer eens te horen.
Dan heb je ook mijn coördinaten.
Je wilt deze aan Dhr. Erthanax doorgeven, nou dan weet hij dat nu ook. :wink:

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Theotrucker heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij in Limburg woont. Wat is toch uw preoccupatie met de woonplaats van forumleden in het algemeen en die van u in het bijzonder? U begint er elke keer weer over.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Daarom schreef ik eerder al...:
Moneyman schreef:
15 nov 2019 12:30
Obelix1 schreef:
15 nov 2019 11:48
Het bewijst maar weer hoe de vaste groep met buitenstaanders omgaan :lol: :lol:
Het zou al een hoop schelen als je zelf stopt met je vaste uitlokkerij.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Dankjewel Moneyman, je weet toch dat ik je berichten altijd lees. Je hebt mijn coordinaten toch? Kom gerust langs, dan drinken we een pintje. En jij ook hoor, Theo. Ik ga weer even wat doen hier. Ajo!

Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Goede morgen beste mensen van het forum, ik heb een vraagje en wil liever mijn werkgever en niet mee belasten.
Ik heb een leuk salaris en die krijg ik elke maand om mijn rekening.
Nu weet ik dat ik 8 % vakantietoeslag krijg maar ook 6,75 % eindejaarsuitkering.
Nu is mijn vraag als volgt..
het bruto bedrag op mijn loonstrook is dat inclusief of exclusief de 6,75% oudejaarsuitkering?
misschien hebben jullie hier iets aan?
https://ambtenarensalaris.nl/wp-content ... 9-2020.pdf

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De einde jaars uitkering krijg je pas eind dit jaar uitbetaald dus nog niets te zien,
net als vakantie geld die 8% pas eind mei of juni werd uitbetaald.

Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik denk dat je de vraag niet goed begrijpt of gelezen hebt
Het brutoloon wat ik elke maand op mijn loonstrook zie is dat inclusief of exclusief de eindejaarsuitkering?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Uw loonstrook zit er niet bij, maar een bruto maandsalaris is uiteraard exclusief vakantietoeslag en eindejaarsuitkering.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De eindejaarsuitkering is vaak de zogenaamde 13de maand. Eigenlijk is er doorgaans geen sprake van 13 maanden, maar 13 periodes van 4 weken.

Maar hoe het ook heet of wat het ook is, je krijgt het pas aan het eind van het jaar.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Op naar de 250.000 weergaven dan maar.... nog enkele weken?
Groetjes van 4003!

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
17 nov 2019 21:04
De eindejaarsuitkering is vaak de zogenaamde 13de maand. Eigenlijk is er doorgaans geen sprake van 13 maanden, maar 13 periodes van 4 weken.

Maar hoe het ook heet of wat het ook is, je krijgt het pas aan het eind van het jaar.
Er is natuurlijk wel een levensgroot verschil tussen een eventuele dertiende maand, of loonbetalingen per vier weken, waardoor je dertien loonbetalingen hebt in een jaar.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat verschil zal er ongetwijfeld zijn. Maar ik weet zeer zeker (heb het zelf meegemaakt) dat een werkgever het verschil niet ziet, en de 13e loonbetaling een dertiende maand noemde.

Lowieze
Berichten: 6592
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
18 nov 2019 09:09
Dat verschil zal er ongetwijfeld zijn. Maar ik weet zeer zeker (heb het zelf meegemaakt) dat een werkgever het verschil niet ziet, en de 13e loonbetaling een dertiende maand noemde.
Een werkgever weet heus het verschil wel hoor. Hij weet toch wel of hij per maand of per 4 weken loon betaalt?

Plaats reactie