Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die weepser moppen zijn natuurlijk veel te lekker en zijn daarom uitverkocht.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Moneyman schreef:
19 nov 2019 17:33
Nijogeth schreef:
19 nov 2019 12:40
Ligt het aan mij of is dat topic over zwarte Piet verwijderd? De toon daarin was in mijn ogen nou niet echt slecht en daarin werd deze discussie een keer op een normale manier gevoerd zonder emotionele uitspattingen. Het lijkt me dat Radar het niet aan durft om deze discussie hier te hebben, eigenlijk wel jammer.
Jammer. Ik had er een reactie recht uit mijn hart in geschreven. Voor niets dus :roll:
denk de opmerking over voetballen ,was is een belediging.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Voetbal = Oorlog, een trouwe bekende Amsterdammer, zelfs stadion naar hem vernoemd is wel 1 jaar lang vreemd gegaan in Rotterdam, zal geen namen noemen.

En zullen we Moneyman maar 't Zwarte Geld mannetje gaan noemen?
Nee, grappen zijn leuk maar als Obelix al naar een verkeerd eiland gestuurd word zonder enige bewijs?

Ga straks wel bij de Jumbo vragen hoe ik die Cookies in mijn computer goed kan verdelen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

gosewijn schreef:
19 nov 2019 17:49
Moneyman schreef:
19 nov 2019 17:33
Nijogeth schreef:
19 nov 2019 12:40
Ligt het aan mij of is dat topic over zwarte Piet verwijderd? De toon daarin was in mijn ogen nou niet echt slecht en daarin werd deze discussie een keer op een normale manier gevoerd zonder emotionele uitspattingen. Het lijkt me dat Radar het niet aan durft om deze discussie hier te hebben, eigenlijk wel jammer.
Jammer. Ik had er een reactie recht uit mijn hart in geschreven. Voor niets dus :roll:
denk de opmerking over voetballen ,was is een belediging.
Ik heb niets over voetballen gezegd.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door tttlocke »

moederslink schreef:
19 nov 2019 17:29
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar- welke en in welke hoeveelheid er bepaalde koekjes liggen . Heeft ieder soort zijn eigen vaste plek dan en in vaste aantallen en op vaste rijen? 🤔
Die vaste plek is achter het kaartje met de productnaam en de prijs. :D

Maar zonder gekheid, ja op alles wat met 'schapruimte' te maken heeft wordt gestudeerd. Is een deel van de marketing. Hoeveelheid schapruimte én plaats (bovenin, ooghoogte, onderin). Allemaal factoren die de omzet zullen beïnvloeden. En waarbij zowel de detaillist als de fabrikant belang heeft, en waarover zij dan ook weer afspraken kunnen maken (met financieel aspect natuurlijk).

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door tttlocke »

Goeie grap.
Deze, minimalistische, variant vind ik net iets krachtiger klinken:
‘Een man komt een winkel binnen en vraagt: U heeft zeker geen vlees?’ De verkoopster zegt: ‘Nee, wij hebben geen vis. De winkel aan de overkant, die heeft geen vlees.’

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als na een heropening alles op een andere plek is gelegd, vooral in verkeerde pad gaan vragen en ze worden gek,
vooral de bedrijfsleider en assistente werden gek van de grijze rollator brigade... en dementie is toegestaan dus normen nogmaals vragen waar het is.... leren ze het wel af, even snel iets halen en dan na week gesloten een doolhof krijgen!

Als je dat een maand lang volhoud en vele meedoen zullen ze de volgende keer wel gaan uitstellen.
Vooral als je alleen maar koopt wat zij aanwezen en de rest elders haalde... minder omzet wegens zoekplaatje is voor elke Manager van Hoofdkantoor een ramp.
En dan met contant geld zonder 1 of 2 euro alles betalen en goed tellen....
Lange rijen en weinig omzet, en zo kun je ze terug pakken.
Na de opening minder kopen en net als tijdens verbouwing veel daar blijven halen!

Stenen winkels? 0nline vind ik alles in 1 klik!

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Komkommertijd schreef:
19 nov 2019 18:12
Voetbal = Oorlog, een trouwe bekende Amsterdammer, zelfs stadion naar hem vernoemd is wel 1 jaar lang vreemd gegaan in Rotterdam, zal geen namen noemen.

En zullen we Moneyman maar 't Zwarte Geld mannetje gaan noemen?
Nee, grappen zijn leuk maar als Obelix al naar een verkeerd eiland gestuurd word zonder enige bewijs?

Ga straks wel bij de Jumbo vragen hoe ik die Cookies in mijn computer goed kan verdelen.
Nee, grappen zijn leuk maar als Obelix al naar een verkeerd eiland gestuurd word zonder enige bewijs?
Dat is de sport van bepaalde forumleden, aannemen maar niks uitvoeren. Zouden goed aannemers zijn.
Kreeg laatst nog een PB, WAAR WOON JE ??

Ik heb hem geantwoord, gewoon in een huisje net zoals jij. Alleen mijn dakgoot is lek en aan de overkant lekker, maar bij de buurvrouw....lekkerder.

Jongens en meisjes laat mij nu gewoon eens met rust !, ik weet ook wel dat Nederland niet meer zo lekker is, en het wordt steeds niet lekkerder. :lol: :lol:

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Misschien wil de betreffende forummer wel bij je in de buurt gaan wonen? :D

Kan hij gelijk aan de slag als dakgotenreparateur.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Goed idee, dan kan hij beginnen bij de buurvrouw.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ook nu weer even vooraf, ik ben er niet over begonnen. U begint er nu zelf weer over:
Obelix1 schreef:
20 nov 2019 12:51
(...)
Kreeg laatst nog een PB, WAAR WOON JE ??

Ik heb hem geantwoord, gewoon in een huisje net zoals jij. Alleen mijn dakgoot is lek en aan de overkant lekker, maar bij de buurvrouw....lekkerder.

Jongens en meisjes laat mij nu gewoon eens met rust !, ik weet ook wel dat Nederland niet meer zo lekker is, en het wordt steeds niet lekkerder. :lol: :lol:
U kreeg dat pb toch op uw eigen verzoek, als ik even teruglees in dit topic:
ZeerPrivé schreef:
14 nov 2019 18:06
Hier koop je gewoon een stukje grond en bouw je huisje en verder geen gezeik.
Waar is hier? Lijkt mij wel wat.
Waarop u antwoordde:
Obelix1 schreef:
14 nov 2019 18:22
Via PB, beter!
Als er dan niet snel genoeg een pb komt, heeft u daar commentaar op:
Obelix1 schreef:
14 nov 2019 20:34
Grappig, @zeerprivè is erg geïnteresseerd en het lijkt haar wel wat, maar dan hoor ik of zie ik niets meer van haar.
Waar is hier? Lijkt mij wel wat.
Beetje raar eigenlijk want wat heeft het voor nut om zo`n uitdaging dan aan te gaan. Wat wil zij dan bereiken met deze vraagstelling.?


Nu bent u ontstemd dat u wél een pb krijgt waar u om heeft gevraagd en vestigt u daar ook nog eens nadrukkelijk de aandacht op. Tja, dan krijgt u die aandacht ook -- eventjes dan.

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@erthanax: Mijn PB staat altijd uit en dat schreef ik ook. Dus elke insinuatie dat ik het zou zijn geweest, is ordinaire roddel.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

ZeerPrivé, ik heb nooit getwijfeld aan de juistheid van uw berichten. Ik hoop dat dat duidelijk is.

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Zeker weten, bedankt.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Die persoon is het niet heer Erhanax wees niet ongerust, u mag wat mij betreft gewoon lekker uw gang gaan.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik heb geen Dakgoten, laat alles wegens grote overstek gewoon lopen!
En alleen achter een klein gootje voor vullen regenton, maar goten, moeten weer pijpen aan en die zitten wel eens verstopt.

Boven een voordeur is het wel handig als je droog je woning tijdens regen wilt verlaten, maar vele goten, dat is Nederlands, kijk op Camping eens hoe het daar gaat, als je zonder goot het in de tuin laat lopen komt het later op de plek en voorkom je overstromende riolering bij een hoosbui.

Een dakgoot koste geld en verplaatste het probleem alleen maar, een kort stukje boven voordeur en voor regenton is meer dan voldoende, en ja, die Ton, loopt ook vaak lekker over.... de grond neemt het wel op!

Verder geeft ik Obelix gelijk, vele hebben geen woonplaats hier vermeld!
En wat doen we met mensen die over meerdere woningen beschikken? Een lijstje lukt niet!

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Precies je zou maar meerdere huisjes hebben, ja toch? kan toch? En die buurvrouw blijft toch lekkerder hoor...

@zeerprive jou bedoelde ik niet, ik was je allang vergeten. Ik ga geen namen noemen van PB, dat vind ik ongepast. Uitlokken heeft dan ook geen zin waar mijn huisje (s) woont/wonen, en waarom eigenlijk?

Ik laat het overtollige water gewoon in het zwembad lopen als ik het niet gebruik, de planten zijn blij met mij.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Och, je hebt wel eens iets laten doorschemeren, en dat zou zomaar kunnen. Een neef van me heeft in dat land familie wonen, zijn moeder (ex-schoonzus) heeft er ook een aantal jaren in haar jeugd gewoond.

En volgens mij wonen er in dat land nog wel veel meer Nederlanders.

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Obelix1 schreef:
20 nov 2019 14:53

@zeerprive jou bedoelde ik niet, ik was je allang vergeten. Ik ga geen namen noemen van PB, dat vind ik ongepast.
Mooi, houden zo! En wel of geen naam, ik vind het plaatsen van een PB op het forum al zeer ongepast.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hè heerlijk. Tijd voor een lekker bakkie.

Plaats reactie