Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Welke gestoorde gasten bieden dergelijk spul te koop aan? Geen woorden voor.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2817044 ... en-de-bank

https://www.telegraaf.nl/nieuws/4137238 ... erstballen

witte angora
Berichten: 30791
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

@ fons: mensen zijn onschuldig tot hun schuld door de rechter bewezen is. Zo simpel is het. En als je mijn advies goed gelezen had - dan had je er misschien anders op gereageerd. Het advies is juist om die vriendin met rust te laten, en die advocaat er niet op stel en sprong boven op te zetten. En wat er na 31 december gebeurd, dat komt dan wel.

Meer was het niet.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik heb het liefste Hoor & Wederhoor hier maar mag Ridder 777 zijn Ex + dochter hier uitnodigen of weet ze tekort Nederlands?

Dat er dan opmerkingen komen dat hij niet goed kan fietsen en dus ook niet dit in bed mag doen, of heeft ze niet mijn humor?
Maar als hij en vele forum leden een gratis Tand Ongevallen Polis willen....

Ik noemde die link naar die vergelijking site en via hun iets afsluiten en maakt niet uit waar je naar toe gaat.
Van Zie Zo, de Zilveren kruis dochter of andere aanbieder, een overstap van huidige naar iets anders via hun is
voldoende en als je dan volgende jaar bleef of weer wisselde via hun, heb nu al 3 jaren lang een gratis polis.
95% is via hun af te sluiten dus die extra polis, ik kan ook een foutje op de fiets maken!

Verder vind ik een Ban voor Ridder 777 overbodig, hij stelde vragen en dat mag.... dat houd het leuk hier, en hoewel ook ik twijfelde hoorde ik vanuit Vlaardingen dat ze vermoedelijk weten wie dit is.
Ook mensen die minder slim zijn mogen hier komen, niet alleen hoger opgeleiden die Foutloos Nederlands proberen hier te plaatsen.

witte angora
Berichten: 30791
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

@fons, excuses aanvaard, en de virtuele wortel is voor het paard dat een dezer dagen langs komt. Katten eten die niet... ;)

Wat Ridder betreft, ik realiseer me heel goed dat hij in een gigantisch wespennest zit, en dat hij hier veel meer verteld heeft dan verstandig is. Toch blijf ik met de mogelijkheid rekening houden dat zijn ex hem een hak heeft willen zetten. We weten het gewoon niet. Maar ook in dat geval kan Ridder beter gigantisch afstand nemen, al is het maar om zichzelf te beschermen. Ik ken Ridder niet persoonlijk, maar het lijkt me een onzeker persoon; het zou zomaar kunnen dat hij juist vanwege die onzekerheid wil proberen het goed te maken, ook al gaan ze daarna definitief uit elkaar. Onzekerheid kan tot verbluffende reacties leiden, en dat is heus niet altijd positief.

Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

goede avond beste mensen.
Zoals jullie weten is mijn dochter en vriendin uit huis geplaatst.
Ik mag tot 31 dec geen contact met hun hebben.
Mijn advocaat gaat proberen dat ik mijn dochter weer mag zien in januari 2020.
Stel dat me dochter van 8 dat niet wilt wat zijn dan mijn kansen?

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Ridder777, je gaat gewoon verder met je topic van 60 kantjes wat afgesloten is. Je pakt de draad hier weer op in de huiskamer wat volgens mij heel ergens anders voor bedoeld is, niet om dat gezeik van jou steeds aan te horen. Ga met je problemen naar jouw advocaat, als dat zo is tenminste, en drink hier een kopje koffie.

Wat heb ik nou met jouw vrouw en kind te maken, en zielig vind ik het al helemaal niet. Dus drink een kopje koffie en zadel mij niet op met dat ellenlange gezwets over jouw privè problemen. Dat topic is afgesloten of open een nieuw topic ''ridder777 deel2 ''

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@obelix1

Echt onnodig grievend uw reactie.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Dat mag jij vinden ik had niet anders verwacht, het is hoe ik er over denk.
Verder bemoei ik mij er niet mee, wil niet medeplichtig zijn aan deze flauwe kul.

Ik check hier uit, Calimero laan.

Moneyman
Berichten: 30083
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Komkommertijd schreef:
02 dec 2019 15:43
... of weet ze tekort Nederlands?...
Heerlijk pareltje dit :D

Moneyman
Berichten: 30083
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
02 dec 2019 22:43
Over een minderjarig kind en een jonge buitenlandse vrouw die waarschijnlijk slachtoffer zijn van mensenhandel.
Ik vind dit soort opmerkingen nog stuitender.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Iedereen heeft wel eens een miskoop en soms is het geen koopje maar een dure partner waar je voor
veel geld soms moeilijk vanaf komt.... en is hij wel de Vader?

Gezien wat hij over haar schreef, zou ik voor ik iets betaalde eerst een DNA test doen.

Het zou mijn niets verbazen als ze hem verleide en zegt van hem zwanger te zijn om naar het westen te komen.
Doen meerdere vrouwen uit minder rijke landen, en dan ruzie maken en hopen dat hij er vanaf wilde...
Daarna kan ze de echte vader jaren later hier naartoe halen.

Of dit hier ook zo is, geen idee, maar wil dit soort verhalen niet uitsluiten.
Heb dit helaas vaker gehoord.

Hij mag zelf bepalen of hij deze vraag wil en gaat beantwoorden, zijn leven en zijn relatie, nog wel....

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

De vraag stelde ik uit pure belangstelling en zonder bijbedoeling .

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kees2850 schreef:
02 dec 2019 22:43
Ik ben het met Flons en Obelix1 eens. Ik vind het onbegrijpelijk dat @ridder 777 z'n hele privéleven hier zomaar mag droppen. Over een minderjarig kind en een jonge buitenlandse vrouw die waarschijnlijk slachtoffer zijn van mensenhandel. En dat er ook nog mensen zijn die hem proberen te helpen. Ik vind dat echt stuitend dat RADAR dat allemaal maar toestaat.
Hoe kont u op het idee van mensenhandel? En wat een beschuldiging.

Moneyman
Berichten: 30083
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
03 dec 2019 05:50
@lady2234 ik beschuldig niemand persoonlijk.
Wat kinderachtig om nu weg te lopen van je tendentieuze statement. Hoe kan je in een specifieke casus van één persoon stellen dat er sprake is van mensenhandel en dan, zodra je tegengas krijgt, roepen "maar ik beschuldig niemand persoonlijk" :roll:

Moneyman
Berichten: 30083
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
03 dec 2019 08:21
... Maar blijft staan dat dit allemaal niet thuis hoort op een consumentenforum. ...
... RADAR mag naar mijn mening mensen met dit soort problematiek geen podium geven. ...
Dát ben ik dan weer volledig met je eens - ongeacht of de verhalen waar zijn of niet.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@kees2850

U hebt blijkbaar niet gelezen dat Ridder777 al jaren en jaren zijn vriendin en kind bezocht in Vietnam? Daar in de loop der tijd allerlei cadeaus en goederen naar toe stuurde? Dat zij hier al familieleden heeft?

Als ik mij wel herinner het kind in Vietnam erkend heeft en was hij daar ook niet getrouwd?

En maar door blijven drammen over mensenhandel?

witte angora
Berichten: 30791
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik kan me vaag herinneren dat Ridder een topic opende over een regenjas voor zijn dochter, indertijd nog in Vietnam. Toen was er nog geen sprake van dat ze hierheen zouden komen. Of wat voor speelgoed hij mee moest nemen, dat soort dingen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Waarom mogen we dit soort mensen niet helpen en adviseren?

Wel zijn zorg verzekering adviseren om via Independer een gratis tand ongeval erbij te geven, maar niet de rest van zijn leven?
Ik vind hem juist Uniek, vooraf vragen en niet achteraf klagen wat 99% van de mensen hier doet!

Beter vooraf info vragen, en kreeg de indruk dat enkele collega's hem uitdagen en voor de gek probeerde te houden.
Vooral bepaalde vragen lijken van die dubieuze collega's af te komen.

Hier is op dit Consumenten Forum elke vraag toegestaan.... en ook elk antwoord.
Hij vond de vrouw van zijn dromen... en het werd een boze droom.....
Dat komt veel vaker voor, ook bij hoger opgeleide die denken beter te zijn als Ridder 777.
Mensen veranderen en het blijft iemand uit een andere Cultuur.
En de familie hier van haar.... dat is ook lastig omdat die hier vermoedelijk weigeren hun kant van het verhaal te plaatsen,
en ook vanuit hun kant de boel verstoren en adviseren... als hij zegt dat Zij haar dochter slaat en hem de schuld geeft.....?
Ik vermoed dat dit bewust door familie die hier iets langer is geadviseerd is.... maar hoe bewijs je dat?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ fons flons,

Ik heb vermoedens dat het een helaas werkelijk verhaal is.
Een goede relatie van me denkt de echte naam te weten, maar nog niet 100% zekerheid.
Hij & Zij en haar familie is dus vermoedelijk helaas waar.

Maar zolang er geen zekerheid is, Zij heeft hier veel familie en Hij lijkt alleen te staan.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Zolang er geen bewijs is kunnen ze Ridder 777 die hulp vroeg niet blind verwijderen!

Van de werkgever en zo is andere dan zijn Partner.
Hij heeft meerdere vragen gesteld en dat moet per onderwerp behandeld worden.
En deze huiskamer, dan moeten alle pagina's weg omdat we vaak tussendoor hierop reageren!

Dit verwijderen is dus zeer moeilijk en er zullen sporen achter blijven.
213 pagina's doorlezen of er iets van iemand tussen staat is een ramp.
Daar is bij de Tros geen geld en tijd voor!

Plaats reactie