Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Ridder777

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Ridder777 »

thanks

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ridder777 schreef:
03 dec 2019 14:41
(...)
Ik stel die vraag over de bankrekening die ik wil openen voor mijn dochter wel aan mijn advocaat.
fonsflons schreef:
03 dec 2019 15:03
Voor de zekerheid, je beseft dat een advocaat niet gratis werkt en dat iedere vraag (als je een normale advocaat hebt) bakken met geld kost?
(...)
Juist!
Ridder777 , nérgens voor nodig dus. Gewoon zelf een spaarrekening openen en dan zie je maar, de komende 10 jaar.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Een Advocaat is helemaal niet duur!

https://www.jumbo.com/zwarte-kip-advoca ... OkQAvD_BwE

Proost mensen!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Even een lampje aan en de kussens opschudden. Wat is het toch vroeg donker.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nee, 's zomers, dán is het pas vroeg donker. Al om 21.30!

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Ridder777 schreef:
03 dec 2019 14:25
Ik dacht dat ik hem had gezien in het sinterklaas journaal, maar ik zal me wel weer vergissen.
Bedankt!!!
Genius deze manouvre :wink:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kweenie »

Haha, die kende ik nog niet. Anarchie zolang je je aan de regels houdt :D .

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Regels, ik vlieg na iets teveel drinken graag de bocht uit.

En welke regels... vage teksten die voor vele iets anders te interpreteren zijn.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
04 dec 2019 13:17
Regels, ik vlieg na iets teveel drinken graag de bocht uit.
Je vliegt wel erg vaak de bocht uit, kommer... :mrgreen: :lol: :lol:

ClaimConcept
Berichten: 1971
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Komkommertijd schreef:
04 dec 2019 13:17
´vage teksten`
Toch wel humor, die Kkt!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Huisregels? Ik zie alleen maar Forum regels als gebruikers!

Als ze ergens de Huisregels verstoppen, waar vind ik die dan...?
Hier word naast koffie ook wel eens andere drank besproken en probeer het dan maar eens recht te houden.

Volgens mijn is hier veel Krom Krommer ....

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hier de Huisregels, en geen enkele Huiskamer regel gevonden:

Huisregels
Registratie en lidmaatschap
• Het e-mailadres dat gekoppeld is aan het forumaccount van een gebruiker dient zowel bij registratie als tijdens het forumlidmaatschap geldig, actief en niet-tijdelijk te zijn. Dit e-mailadres wordt gebruikt om het account te activeren. Tevens kan de redactie of de Moderator dit e-mailadres gebruiken om contact met je op te nemen. Als je e-mailadres na registratie verandert, ben je zelf verantwoordelijk voor het aanpassen hiervan in je gebruikerspaneel.

Indien wij vaststellen dat je geregistreerd staat met een tijdelijk e-mailadres (ook wel genoemd: tempmail, disposable e-mail, enzovoorts) leidt dit tot een onmiddellijke en permanente verbanning.
• Het telefoonnummer dat gekoppeld is aan het forumaccount van een gebruiker dient zowel bij registratie als tijdens het forumlidmaatschap geldig en actief te zijn. Indien wij vaststellen dat je geregistreerd staat met een ongeldig of niet-actief telefoonnummer, of met andermans telefoonnummer, kan dit leiden tot een onmiddellijke en permanente verbanning.
• Gebruikmaking van anonieme proxyservers, open proxies of zogenaamde anonymizers om je IP-adres te verhullen is verboden en kan leiden tot een onmiddellijke en permanente verbanning.
• Het is gebruikers toegestaan om een schuilnaam / alias als gebruikersnaam te voeren, maar het is gebruikers niet toegestaan om zich voor te doen als een ander (rechts)persoon. Schending van deze regel kan leiden tot een onmiddellijke en permanente verbanning.
• Het is forumgebruikers niet toegestaan om op het forum actief te zijn onder meer dan één (1) gebruikersnaam. Schending van deze regel kan leiden tot een onmiddellijke en permanente verbanning.
Berichten plaatsen
• De gebruiker is en blijft altijd zelf verantwoordelijk voor de berichten die hij / zij op het forum plaatst of heeft geplaatst.
• Belastende uitlatingen over bedrijven, instanties, diensten of producten dienen altijd te worden onderbouwd.
• Lovende uitlatingen over bedrijven, instanties, diensten of producten dienen altijd te worden onderbouwd.
• (Delen van) forumbijdragen die off topic zijn, oftewel: die niet of nauwelijks iets te maken hebben met het openingsbericht van de discussie, kunnen worden verwijderd door de Moderator.
• Overmatig gebruik van de citeerfunctie is niet toegestaan. Een quote van een eerder bericht dient dus relevant te zijn voor de nieuwe post waarin deze verwerkt is, en die nieuwe post moet ook inhoudelijk iets constructiefs toevoegen.
• Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken. Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende, onrespectvolle, niet-constructieve, irrelevante of anderszins ongepaste bijdragen zijn niet toegestaan.
• Het is gebruikers niet toegestaan om in bijdragen op de man te spelen richting mede-forumgebruikers, of om mede-forumgebruikers te provoceren. Of er sprake is van op de man spelen / provocatie bepaalt de Moderator.
• Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals persoonsnamen, initialen, telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
• Het is gebruikers niet toegestaan om reclame te maken. Gebruikers mogen dus geen advertenties plaatsen of al dan niet commerciële bedrijven promoten.
• Het is gebruikers toegestaan om links naar andere websites te plaatsen, ook naar commerciële websites, mits deze zinvol zijn in de context van de discussie en niet voornamelijk bedoeld zijn om reclame te maken. Of er sprake is van reclame bepaalt de Moderator. Ook dient de gebruiker bij de link een beschrijving te plaatsen van hetgeen waar de link naar leidt. Een 'kale' link, dus zonder een dergelijke toelichting, kan verwijderd worden door de Moderator.
• Het is gebruikers niet toegestaan bijdragen te plaatsen die verwijzen of linken naar websites, die de wettelijke grenzen en/of de grenzen van fatsoen overschrijden.
• De voertaal van het forum is Nederlands. Berichten die geheel of gedeeltelijk in een andere taal zijn opgesteld, kunnen verwijderd worden.
• Bijdragen die (zeer) slecht te begrijpen zijn, bijvoorbeeld door taalfouten of gebrek aan interpunctie, kunnen verwijderd worden door de Moderator.
• Het veelvuldig of overdreven gebruik van meerdere hoofdletters (het zogenoemde 'schreeuwen') is niet toegestaan, evenals het overdreven gebruik van vet, cursief en emoticons. Of er sprake is van overdreven gebruik bepaalt de Moderator.
• De Moderator kan berichten aanpassen omwille van de leesbaarheid, duidelijkheid en vindbaarheid op de site / op internet.
• Bijdragen mogen maar één (1) keer worden geplaatst.
• Het is gebruikers niet toegestaan om teksten of beeldmateriaal van derden waarop auteursrecht rust, te plaatsen op ons forum, tenzij de gebruiker aantoont dat hij / zij daar toestemming betreffende auteur.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

fonsflons schreef:
04 dec 2019 11:54
@ radar, ik ben eigenlijk wel benieuwd (en te lui om het zelf uit te rekenen) wat de verhouding is tussen wel en niet reagerende TSsen na het openen van een topic. Het begint hier aardig op een 'dump je vraag en verdwijn' plek te lijken.
Betere vraag is misschien nog wel, waarom verdwijnen ze? :shock: En als ze niet verdwijnen dan wordt daar wel voor gezorgd.
Je moet echt een aanhouder zijn om hier nog te blijven, daar doe je waarschijnlijk de groep geen plezier mee..maar dat is dan jammer.

ZeerPrivé
Berichten: 5450
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

fonsflons schreef:
04 dec 2019 11:54
@ radar, ik ben eigenlijk wel benieuwd (en te lui om het zelf uit te rekenen) wat de verhouding is tussen wel en niet reagerende TSsen na het openen van een topic. Het begint hier aardig op een 'dump je vraag en verdwijn' plek te lijken.

Ondanks het 'dump je vraag en verdwijn' weerhoudt het bepaalde mensen er niet van om 10-20 pagina's vol te krijgen. Het lijkt dus helemaal niet meer om het beantwoorden van vragen te gaan, maar om onderlinge discussie.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ik hier vraag of ik 35 meters asbest zelf mag verwijderen..... krijg ik vreemde Kom commertaar van vele!

Het mag wettelijk en demente personen zijn niet strafbaar.
Als je dus 35 meters per dag doet...... Uh.....

En dan niet terug komt en rustig dit laat lopen en dan ziet hoe sommige reageren!
Ik had een bedrijf gevraagd voor een bedrijfspand. Was extreem duur! En over enkele jaren komen we wel!

En vele reageren dat ik het onder mijn huis had gedaan! Daar is niets dus!
Ik heb het keurig volgens regels ingepakt en klaar staan voor transport Ooit!

Bedrijfsafval klaar voor transport en nergens is aangegeven tussen verwijderen en inpakken en afvoeren of daar
een bepaalde termijn tussen zit... dus ben ik niet in overtreding!

Maar alle juristen, ik lees de wet en als er mazen zijn..... die zijn om door te kruipen!

Als Fonsflons dit als voorbeeld neemt.
Ik wandel graag op de grens van wat mag en niet.... van een zekere G.W. uit Venlo geleerd.

Ik heb dus alles goed gelezen en er staat dus 35 meters mag je zelf doen!
Niet of je dagelijks 35 meters mag doen... maar ook niet of dat verboden is.

En de overheid eist wel alles, maar op Open dagen zag ik geen Open daken.. wel onderzijde herkenbaar als Asbest!
Dit was dankzij Vlaamse overheid die uitlegde hoe je aan de structuur van de onderzijde en Asbest en latere Cement vezels uit elkaar kunt houden!
Als er dus in gebouwen van de Overheid nog zovele meters gedaan moeten worden....
Mag ik dan iets trager afvoeren en netjes ingepakt op transport wachten!

Ja dit zal hier wel weer oorlog worden, maar ik heb brede rug.
Vooral als je weet hoe de 350 verschillende gemeentes dit zelf afvoeren wat de burgers aanbieden!
Een helaas deskundig geworden burger.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kweenie »

Komkommertijd schreef:
04 dec 2019 16:58
Als ik hier vraag of ik 35 meters asbest zelf mag verwijderen..... krijg ik vreemde Kom commertaar van vele!
Hé, dat is ook toevallig. Volgens mij had stofzuigertje precies de zelfde situatie :wink: .

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Vast zijn broer. :lol:

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
04 dec 2019 16:58
vreemde Kom commertaar
Inderdaad vreemd. Het is komkommertaar of komcommentaar. Jij gooit ook alles door elkaar... :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Beste Mensen van dit forum;

Het inleveren van Legaal 35 meters is per gemeente verschillend.
Soms gratis in eigen gemeente, elders tegen betaling!

En als er meerdere met 35 meters gelijkwaardig ingepakte aanleveren valt erg op!
Ook is na 7 pakjes ingeleverd te hebben, nog niemand geweest die het Cadeautje open maakte...
slager vraagt ook altijd, mag het ietsje meer zijn!

In theorie zouden het 34 pakjes van 35 meters moeten zijn!
Hoe groot is mijn schuurtje nu als je weet dat de dakhoek 23 graden schuin is!
En de overlap rondom is 1 golfje zijkant en 20 cm boven/onder is!

Kijken of er mensen zijn die deze vraag foutloos kunnen berekenen!
Lijk met dit soort vragen wel op iemand uit regio Rijnmond!

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Open lekker een asbestforum ofzo...

Plaats reactie