Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Daar ontbreken de Zwart/ Wit films van voor 1967 toen de eerste Glasbak kwam die f2995,- koste en niet te tillen was!

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

vele leraren zijn de Politiek in gegaan, 2e kamer, Minister of Wethouders... dus waar ooit teveel van waren is nu zwaar tekort!

Die hadden de school beter af kunnen maken . :wink:

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

??

Leraren die beter de school af hadden kunnen maken? :shock:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

1 Minister wil een islamitische school afmaken....

Maar Mark Rutte geef nog steeds les, nu die andere nog even!

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Geef het arme ding dan maar wat extra stroom, dat helpt doorgaans wel. Ik zou geen witte of zilveren stroom doen, dat refereert teveel aan haar leeftijd. Misschien iets van aqua of nachtblauw of zo.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

En gewoon rustig op 33 toeren. Van 45 wordt-ie misschien weer nerveus.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De 78 kan ook nog 16 toeren aan..... maar waar vind ik die Museum stukken?
Heb ooit erg veel 78, 45,33 en 16 toeren op de CD met variabele snelheid gezet!
Maar ook die is nauwelijks meer te koop, en als je te snel ooit gebrand hebt worden ze onleesbaar!
Gewoon de laagste snelheid en niet even vul bakken dus!

Wel kun je bij het iets te lange en opgerolde snoer van Luidsprekers met een strijkbout je muziek verzieken!
Genoeg inductie!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Elke Crimineel werk uitsluitend nachtdiensten.
Kijk eens naar alle van 23.00 tot 7.00 gesloten Flappen tappen en het resultaat vanmorgen in alle Media!

Ik heb een IP filter, na komen op mijn website zul je na weer weg gaan 40 seconden moeten wachten!
Dan is de ddos aanval lastiger geworden.
Als je binnen deze 40 seconden toch probeerde komt er nogmaals 40 seconden bij....
En alle IP adressen van pogingen en minder dan 5 seconden ingelogd worden op zwarte lijst gezet.
Deze Russische methode blijkt zeer goed te werken, vele bedrijven daar hebben een pest hekel aan dit simpele programma.

Een nadeel; Een Parkinson Patiënt die meerdere keren klikte moet eerst alles sluiten en rustig wachten.
Voor hun een ramp!
Als we dit op het Radar forum zouden zetten, ik denk aan vele klachten maar een 40 seconden melding en je weet, effe rustig aan doen....

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik ga er in het oorspronkelijke topic maar niet verder op in, anders levert het weer een pb van de moderatie op. Iemand meldt mij wel heel erg vaak... :roll:
breien schreef:
19 dec 2019 22:02
Bij stenen winkels zoals Blokker, Action, Wibra, Hema hebben ze afwasborstels en theedoeken te koop. Oké, het zal wel niet bij de huur inbegrepen zitten.
Ik heb iemand gekend die een levende vaatwasser had. Hij kon ook nog blaffen en bijten. En nog veel meer, maar daar waren mensen op straat niet altijd blij mee. Dat zat ook niet bij de huur in. Overigens kwam ik daar niet zo heel vaak.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Aangenaam....al decennia lang werk ik als levende vaatwasser....gaat nooit stuk, is onvermoeibaar en levert een blinkend schone vaat af.
Ik blaf niet en ik bijt ook niet... :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Moeders? Ja graag!

Ik heb als levende vaatwasser een andere ervaring, laat alles stuk vallen door gladde zeep, doe vaak half werk met zware pannen door Reuma en een blinkende vloer wegens knoeien, zou niet graag de vaatwasser willen missen!

En mijn partner blafte mijn toe en ik moet dan van mijn afbijten!

Alleen bier glazen spoelen doe ik graag... blijven mooi schoon en die mogen nooit in dit soort machines die de biermerk opdruk en gouden randjes vaak verwijderden wegens de agressieve zeep blokjes!

Peter weet het beter en die woningbouw, ik kijk regelmatig naar Buurman & Buurman, verveelde nooit.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

fonsflons schreef:
19 dec 2019 09:38
Pffff, tot diep in de nacht met een technicus aanvallen op mijn server zitten te blokkeren en dicht timmeren. Mini ddos aanval. Hoop geleerd over whm, cpanel en respect voor de mensen die hier veel van af weten gekregen. Vak apart.

Soms was vroeger voordat er een internet bestond toch wel makkelijk. Soort digitaal belletje trekken alleen dan met 8000 tegelijk 😁

Je bent zo gewend dat alles gewoon werkt zoals het werkt totdat iemand je laat zien wat er allemaal 'achter de schermen' op het internet gebeurd. Terwijl ik nog heel naief dacht dat het internet 's nachts ook wel wat rustiger zou zijn blijkt in de praktijk dat dus iedere minuut van de dag en nacht er meerdere inlog pogingen gedaan worden op alles wat maar lijkt op een digitale deur. De hele wereld klopt aan. Echt absurd om die logs te zien. Op een van mijn servers worden dus met gemak duizenden inlog pogingen per dag geblocked. En dat al jaren lang!!
Ik keek laatst bij een IT collega mee in de logfiles van onze mailserver, je wilt niet weten wat dié allemaal voor ****** verstouwen krijgt. :shock:

Maar goed, ik kijk elke morgen blij verrast in mijn gmail-spambox, er zijn toch elke nacht weer plenty dames die aandacht van me willen, fantastische pillen om bepaalde lichaamsdelen wat te doen groeien, minimaal 40k aan nog niet geclaimde bitcoins op mijn naam, een zwik cadeaubonnen van diverse grootgrutters, en een Afrikaanse prins of wat die mijn hulp nodig hebben met wat lucratieve financiële transacties. :lol: :lol:

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

sjohie schreef:
20 dec 2019 09:14

Maar goed, ik kijk elke morgen blij verrast in mijn gmail-spambox, er zijn toch elke nacht weer plenty dames die aandacht van me willen, fantastische pillen om bepaalde lichaamsdelen wat te doen groeien, minimaal 40k aan nog niet geclaimde bitcoins op mijn naam, een zwik cadeaubonnen van diverse grootgrutters, en een Afrikaanse prins of wat die mijn hulp nodig hebben met wat lucratieve financiële transacties. :lol: :lol:
Dan wordt het toch wel tijd voor een goede virusscanner waar een spamfilter in zit.
Ik krijg zulke mail echt nooit.
En natuurlijk niet overal zomaar uw e-mailadres achterlaten.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Lowieze schreef:
20 dec 2019 09:52
sjohie schreef:
20 dec 2019 09:14

Maar goed, ik kijk elke morgen blij verrast in mijn gmail-spambox, er zijn toch elke nacht weer plenty dames die aandacht van me willen, fantastische pillen om bepaalde lichaamsdelen wat te doen groeien, minimaal 40k aan nog niet geclaimde bitcoins op mijn naam, een zwik cadeaubonnen van diverse grootgrutters, en een Afrikaanse prins of wat die mijn hulp nodig hebben met wat lucratieve financiële transacties. :lol: :lol:
Dan wordt het toch wel tijd voor een goede virusscanner waar een spamfilter in zit.
Ik krijg zulke mail echt nooit.
En natuurlijk niet overal zomaar uw e-mailadres achterlaten.
Dat spam-filteren regelt Google voor me, zoals ik al schreef, ik kijk in de spam-box van mijn gmail-account. :wink: En het gmail-spamfilter werkt prima, er staat nooit spam in mijn inbox bij ze, en het aantal "false positives" oftewel valide emails die hun filter toch in de spambox plaatst, is ook erg klein, een paar per jaar max. Maar goed, daarom kijk ik dus af en toe wel even in de spambox.

En ik laat mijn mailadres zeker niet overal slingeren, echter heb ik dat adres als sinds 2005, en sinds die tijd zijn er 1 of 2 partijen waar ik deze heb achtergelaten, gehackt, en dan is het even een poosje vervelend. Zo kon ik de Starwood/Marriot hack wel merken aan mijn spambox.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

@sjohie u schreef zelf: “ik kijk elke morgen blij verrast in mijn gmail-spambox, er zijn toch elke nacht weer plenty .....”
Dat is wat anders dan af en toe in de spambox kijken.
Maar ik had het dus ook over de spambox van het gmail-account, ook daar ontvang ik nooit zulke mail waar u het over heeft.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

fonsflons schreef:
20 dec 2019 10:03
Ik heb mijn technicus ook nog nooit zo vaak 'manman, wat irritant, wat een ellende, hier wordt je toch niet goed van, etc horen zeggen.'

Een dag later begreep ik dat dat niet over de techniek ging maar over mij die ernaast zat en het allemaal erg interessant vond: 'he, wat is dat? He, ga eens terug, waarom deed je dat? Joh, dat heb ik nog nooit gezien, leg eens uit? Waarom doe je dat? Zou je dat wel doen, ik heb namelijk op internet gelezen dat....'
hahaha geweldig. Ik heb beeld van hoe je daar zat - en hoe je technicus keek :D

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Spam - je bent nog de dreigmails vergeten 'wij hebben uw telefoon / tablet / computer gehackt. Maak nu bitcoins over!'
Alle apparaten werken normaal, alle scanners vinden niets ...

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik vind daar helemaal niets van in mijn spambox van G mail.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Wat gaan we doen als de KLM de 737 NG door een 737 MAX aankoop gaat vervangen?
Nu is het zo dat als je de 700 versie boekte ze er een 800 versie van maken of andersom....
Ik weigerde MAX te vliegen, en kunnen we door tijdig actie voeren tegen een eventueel zuinige MAX aankoop ooit ze naar Airbus dwingen?

Naast veiliger zijn we ook gelijk van de oude 737 af die bij vele problemen op de oren geven.
Wat denken jullie, hier een Anti Max actie starten?

Meneer Verstappen & de omroep vallen hier ondanks hun naam natuurlijk volledig buiten!

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dan ga ik helemaal niets doen want het kan me helemaal niets schelen

Plaats reactie