Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dus kandidaat Henk wint een ton in het programma. Deurwaarder zit in het publiek. Ziet in zijn zakcomputer dat er nog vordering open staat voor Henk en legt beslag? Is dat hoe ik het me moet voorstellen? Deurwaarder is daarbij helderziend want weet: achternaam van kandidaat Henk. Woonplaats Henk. Uiteraard zijn BSN. Zoiets? Voor een leek is dit toch niet te volgen?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Was vergeten het hele verhaal te lezen. Ahum... Helder, ik snap 't. Interessante jurisprudentie

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

breien schreef:
25 dec 2019 14:50
Een supermarkt in Appelscha is open.
WA. Ik mag heus wel een staatslot op mijn verjaardag vragen als ik diep in de schulden zit.
Met die Ferratum lening nog niet afgelost kan ik er meerdere kopen!

De binnenkort rechtszaak is meer als 3 jaren dus meer kans in Loterij dan Veroordeling door hun!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik was van 8.00 tot 18.00 welkom maar brood was beperkt, die werkte niet, alleen de afbak broodjes en erg veel Klets Broden in aanbieding.... maar daar hebben meerdere winkels last van!

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
24 dec 2019 23:06
Stel dat een deurwaarder €15000.- van mij te vorderen heeft en ik win een leuk bedrag van €10000.- bij een loterij.
Kan de deurwaarder dat gehele bedrag dan van mij vorderen?
Hoe zou het dan zijn als ik een auto win ter waarde van €12000.-?
Dan is meespelen met een loterij ook niet leuk meer.
Simpel. Zowel die tienduizend euro als die auto kunnen in beslag genomen worden.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:
24 dec 2019 23:48
Dus kandidaat Henk wint een ton in het programma. Deurwaarder zit in het publiek. Ziet in zijn zakcomputer dat er nog vordering open staat voor Henk en legt beslag? Is dat hoe ik het me moet voorstellen? Deurwaarder is daarbij helderziend want weet: achternaam van kandidaat Henk. Woonplaats Henk. Uiteraard zijn BSN. Zoiets? Voor een leek is dit toch niet te volgen?
Een beetje deurwaarder kent zijn “klanten”.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

By the way, er zijn een aantal mensen aardig actief geweest hier terwijl ik spelletjes deed met de kids en mezelf rugpijn bezorgde tijdens het sjoelen :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Moneyman schreef:
25 dec 2019 19:41
By the way, er zijn een aantal mensen aardig actief geweest hier terwijl ik spelletjes deed met de kids en mezelf rugpijn bezorgde tijdens het sjoelen :mrgreen:
En de kinderen maar joelen... :lol:

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

In een aantal 'weggeefhoeken' op Fb vliegen de gratis op te halen overgebleven restanten van het kerstdiner je alweer om de oren. Was vorig jaar ook zo.
Als niemand het wil hebben, gaat het dan de kliko in? Zo zonde.
Mijn man kwam maandag nog met een hele doos eten thuis van zijn werk. Ze hadden een kerstlunch gehad. Hij is vaak de laatste die weggaat en als hij het niet meeneemt wordt het gewoon weggegooid. Dus neemt hij het maar mee. Er zaten ook nog een aantal onaangebroken houdbare verpakkingen bij, vinden wij het niets dan is er toch altijd nog een voedselbank blij mee te maken.
Het gebeurt regelmatig dat hij wat redt. Als een collega heeft getrakteerd, hebben wij 's avons ineens taart...

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik weet dat vele Buurt supers nog een flinke stapel kerstbroden heeft, voor 50% liep het traag want die hadden ze al voor volle prijs tijdig ingekocht, maar als je als dakloze alleen de langer houdbare krenten met zoete spijs kreeg, niet 1 maar meerdere......

Een rondje langs 3 winkels en 3x zelfde, voldoende ingekocht en volgens mijn is tijdig uitverkocht beter dan voor half geld en later gratis weggeven!
Zelf vier ik liever de Russische kerst en nieuwe jaar, 7 & 14 januari volgens Gregoriaanse kalender!
De boom pas 24 december opgetuigd en die bleef tot 15 januari staan.....

Lubbers riep toch, ik wil 1 Europa en de ¾ van de Russen woonde in Europese deel!

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben je bang dat het stukje kip nu dronken is?

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De oplichters zijn weer lekker actief op MP. Heb er een paar puzzels te koop staan. Als ze de vraagprijs of hoger bieden, en er op staan dat ze verzonden worden, terwijl ze hooguit een dag of 8 actief zijn, dan weet je genoeg. Heb er inmiddels al 3 bij de veter, en 2 waar ik mijn vraagtekens bij heb.

Ach, ook voor hen is december een dure maand, moet je maar denken, logisch dat ze in januari, gebruikmakend van andermans rekening en gegevens, graag online willen shoppen.

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Als ze accoord gaan met jouw vraagprijs dan hebben ze toch jouw gegevens nodig om te betalen?
Wat gaan ze dan doen met die gegevens....? Betalen of niet betalen toch.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Jep. En met die gegevens, dus bankrekening en naam, kunnen ze online ook andere spulletjes kopen. Op mijn kosten. Zit ik niet op te wachten.

Geloof jij nu echt dat er ook maar één Nederlander is die niet probeert minder te betalen dan de vraagprijs?

Ik zeg niet voor niets: 'ophalen, wordt niet verzonden'. Als optie wil ik in het weekend ook naar het voor hun dichtst bij zijnde treinstation reizen (kost me in het weekend niks extra), maar gek genoeg gaan juist deze personen daar ook niet op in. Het moet en zal verzonden worden.

Dus niet.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Gewoon bij de Wehkamp gegevens invullen en aangeven per acceptgiro of zo te willen betalen, en klaar. Het zit me hoe dan ook niet lekker, het klopt gewoon niet. Er was er zelfs een die om mijn bankrekening schreeuwde terwijl er nog geeneens een prijs af was gesproken. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Laatst gewijzigd door witte angora op 26 dec 2019 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dat begrijp ik ook niet.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nooit gehoord van een verschillend factuur en afleveradres? Waarbij dat afleveradres ook niet de juiste is?

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Natuurlijk wordt ik niet verplicht te betalen. Maar... je hebt wel een hele hoop gedonder.

Plus: die puzzel ben ik nog steeds niet kwijt, of juist wel, maar dan heb ik er geen geld voor gekregen omdat het weer terug wordt gehaald. Beter wordt ik er sowieso niet van.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat bedoel ik... ;)

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als geld gewoon overgemaakt wordt kan het nooit terug gehaald worden. Dat kan alleen met een machtiging. Die kun je terughalen. Daarom wil ik ook normaal bij bedrijven alleen per automatische incasso betalen.

Plaats reactie