Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Als ik naar de geologische kalender zou kijken zouden het er voor mij vermoedelijk iets meer zijn dan voor jou. Maar of je nu naar de geologische kalender kijkt of naar de werkelijke; je loopt achter, zeker de weten. Bijna 120*60= 7200 seconden.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

En het verandert ook steeds. Elke keer dat ik het uitreken klopt het al niet meer. Maar met nog ongeveer 9,5 + 24 = 33,5 uur te gaan kom ik op 120.600 seconden. Min inmiddels 5 minuten wordt het dan 120.300 seconden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En KKT houdt zijn Russische kalender aan, dus hij moet nog extra 14 dagen wachten....arme KKT 😁

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

In ieder geval neemt het aantal mensen dat af gaat tellen de komende 32 uur en 50 minuten gaat aftellen steeds meer toe. Waarbij het maximale aantal aftellers zo ongeveer rond de klok van 23.59.50 in koor roept: nog 10, nog 9..

Ik denk dat ik dan al op één oor lig. Mij interesseert het niet, en met vuurwerk gebeurt er hier weinig tot niks. De afgelopen jaren was ik als enige in de flat thuis. Is wel lekker rustig ja.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
30 dec 2019 11:45
Danny is boos, en de reden moet heel Nederland weten. Alsof hij de enige is.

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... inginbraak
Hij zegt nergens dat hij de enige is. Wie zou er niet boos worden als er in je huis wordt ingebroken? Ik zou ook pisnijdig zijn en me lange tijd niet meer veilig voelen in mijn eigen huis.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hij zegt inderdaad nergens dat hij de enige is. Maar dat is ook niet wat ik schreef. Ik schreef: 'alsof hij de enige is'.

Bij hoeveel mensen wordt er ingebroken, en hoeveel mensen maken er in de media zoveel stampij over? Dát is wat ik ermee bedoel te zeggen.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
30 dec 2019 17:30
Hij zegt inderdaad nergens dat hij de enige is. Maar dat is ook niet wat ik schreef. Ik schreef: 'alsof hij de enige is'.

Bij hoeveel mensen wordt er ingebroken, en hoeveel mensen maken er in de media zoveel stampij over? Dát is wat ik ermee bedoel te zeggen.
Nou ja, hij heeft het op Instagram gezet, wat natuurlijk driekwart (of meer) van Nederland doet in zo’n geval. En daar springen de media op in.
Niks bijzonders dus.
Ik lees ook in alle media over de 73-jarige man die in elkaar is geslagen omdat hij jongens aansprak op het afsteken van vuurwerk.
Het is nieuws hè.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Info over opgeblazen BN-ers vind ik geen nieuws, sorry hoor.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik vind het bericht over die man heel wat belangwekkender dan die inbraak.

En driekwart van de Nederlanders zou een inbraak op Instagram zetten? Volkomen dwaas.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hij heeft zelfs een foto van de ladder. Die zal, als hij gepakt wordt, er wel met een taakstraf van af komen. :lol:

En dan dat voor eigen rechter spelen: Heel Nederland moet die foto's zien, dat zal ze leren!.... Héél Nederland? Ergens aan de kust woont een witte kater die zich niks aantrekt van Keizer Danny en de Macht der Media. :mrgreen:

ZeerPrivé
Berichten: 5445
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lowieze schreef:
30 dec 2019 15:34
witte angora schreef:
30 dec 2019 11:45
Danny is boos, en de reden moet heel Nederland weten. Alsof hij de enige is.

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... inginbraak
Hij zegt nergens dat hij de enige is. Wie zou er niet boos worden als er in je huis wordt ingebroken? Ik zou ook pisnijdig zijn en me lange tijd niet meer veilig voelen in mijn eigen huis.

Ik geef 'm groot gelijk dat hij de opname op Instagram heeft gegooid. Zou ik ook doen als ik een camera had hangen. Dat de media zijn bericht overnemen (incl. Radar door hier het betreffende bericht neer te zetten) is logisch, zo gaat dat nu eenmaal met bekende Nederlanders.

Ik heb ooit een inbraak mee gemaakt, het geeft je lange tijd een gevoel van onveiligheid in je eigen huis. Om het maar niet over de enorme impact te hebben die het heeft op je kinderen.

Het is wel erg makkelijk oordelen als je het zelf nooit ervaren hebt.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
30 dec 2019 18:51
Hij heeft zelfs een foto van de ladder. Die zal, als hij gepakt wordt, er wel met een taakstraf van af komen. :lol:

En dan dat voor eigen rechter spelen: Heel Nederland moet die foto's zien, dat zal ze leren!.... Héél Nederland? Ergens aan de kust woont een witte kater die zich niks aantrekt van Keizer Danny en de Macht der Media. :mrgreen:
Ik ga er altijd maar van uit dat ook een bekende Nederlander maar een gewoon mens met gevoelens is.
Als er hier bij de fietsenwinkel is ingebroken en er zijn camerabeelden, wordt het ook op internet gezet.
Deze BN’er had ook een camera hangen en heeft de beelden op internet gezet. Waarom niet?
Heel Opsporing Verzocht zit vol met deze beelden, en de bedoeling is zeker dat heel Nederland dat ziet.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Opsporing verzocht wordt in samenwerking met de politie gemaakt. Dat is toch wel heel wat anders dan voor eigen rechter spelen, denk je niet? En dat dan ook nog te kunnen omdat je een beetje bekend bent.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

ZeerPrivé schreef:
30 dec 2019 19:20
(...)
Ik heb ooit een inbraak mee gemaakt, het geeft je lange tijd een gevoel van onveiligheid in je eigen huis. Om het maar niet over de enorme impact te hebben die het heeft op je kinderen.
(...)
Ook wij hebben er lang geleden mee te maken gehad en de impact is enorm. Het heeft maanden geduurd voor iedereen zich weer enigszins veilig voelde in ons eigen huis. Het is écht een akelige ervaring.
BN 'ers gooien alles op internet , dat hoort er nu eenmaal bij, of het nu vakantiekiekjes zijn of inbraak of een ongeluk , maar ook voor Danny zal dit een nare ervaring zijn en voor zijn gezin.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Inderdaad, wij hebben zowat 25 jaar geleden ‘s nachts een insluiping gehad, waarbij ook nog het nodige is ontvreemd, maar ik ben toch wel minstens een jaar lang bij elk geluidje wat ik ‘s nachts hoorde naar beneden gegaan om te kijken. Super ellendig.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

O maar ik herken het wel. Ik heb een aantal keren insluipers gehad. Merkte het aan de kat, dat er wat was. Uiteindelijk is er hier wel een en ander gebeurd. Traumatisch? Als je na 5 jaar nog steeds een paar keer per maand midden in de nacht wakker wordt van een deurbel die enkel in je hoofd zit kun je daar wel van spreken ja.

Dus ergens snap ik de emoties van die Danny wel. Maar om nou heel Nederland te mobiliseren voor het onrecht wat hem is aangedaan? En dan op die manier?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Zelf 2x inbraak gehad, 1e keer had mijn Kater hem al flink te pakken genomen, dus veel schoonmaken van bloedvlekken,
en zelf met Judo demo half uitgevoerd zodat ze hem in ziekenhuis konden opsluiten in plaats van cel.

2e keer was het mijn overjarige zeldzame auto, die ook even laten voelen dat is zeer slechte Judoka ben, en dat vond hij niet leuk.
Kreeg 2x een officiële waarschuwing dat eigen rechter spelen niet mag, maar Ik noem dat Zware Dementie, vergeten dat je na geslaagde Judo worp de tegenstander moet vasthouden en niet op de grond moet pleuren!

En als jullie mijn niet geloven, doen ze bij Sinterklaas ook vaak niet tenzij ze iets kregen!
En lees mijn Jacuzzi verhaal eens, diverse hier zeer gerespecteerde Juristen verwijderd en ik mag gewoon blijven!

Ik zal nooit voor Eigen rechter spelen, eerder voor Krom Krommer! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Danny heeft nog geluk dat al een van de daders is gepakt; 90% van de inbraken wordt immers nooit opgelost, zo blijkt.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@KKT

Uiteraard geloof ik u volledig. Ik zou mij niet kunnen voorstellen dat er bij u niet ingebroken zou zijn en ook logisch dat u de inbrekers te pakken hebt genomen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Danny bewijst dat criminaliteit óók entertainment is.

Plaats reactie