Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

O. En je pinken dan?

Ehmmm... O oh... :shock:

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Is een duim een vinger? Tommy Cooper zei het lang geleden al: But on the other hand, I've got four fingers and a thumb.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De wereld vergaat weer eens. Dikke paniek, iedereen moet het weten, vandaag online, en morgen staan de kranten vol:

Marco Borsato en zijn Leontine gaan uit elkaar.

Ja, èn? Ik ben op jacht naar grijze gastendoekjes van de Blokker, moet da.... laat maar.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ach ja je bent BN-er of niet en dus kan Nederland meegenieten.

Grijze gastendoekjes? Bedoel je van die wafeldoekjes of gewoon kleine mini mini handdoekjes ?
Die liggen vlg mij bij de Action en ook in het grijs.

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Die minihanddoekjes. Heb al handdoeken en washandjes, nu nog 6, of 8, van die gastendoekjes. Bij Blokker zijn ze voor de helft van de prijs, en een heel goede kwaliteit.

Met een beetje geluk kan ik er morgen een paar elders in het land ophalen, als ik toch onderweg ben om iets van MP te kopen. En zaterdag kom ik sowieso langs een aantal Blokkers, dan hoef ik alleen van tevoren op te bellen of ze er nog zijn.

Dat komt wel goed.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Waarom krijgen gasten zo'n te klein flutding terwijl de gastheer of gastvrouw zich wel met een fatsoenlijke maat handdoek mag afdrogen?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Omdat gasten maar een klein stukje hoeven te wassen. 👐🏿🤲

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Volgens mij leggen mensen dit soort handdoekjes in een toiletruimte om de handen af te drogen .
Het is idd dan wél hygiënischer om een schoon handdoekje te gebruiken , als gast , maar dan moet er ook een mini wasmandje staan .😉

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Of een grote wasmand, als er veel visite is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

WA wil er maar 6 of 8..😉

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

De gastendoekjes? Die zijn toch weg? Net als de handdoeken, de servetten en de dekbedovertrek (dezelfde die Willem-Alexander en Máxima hebben!); allemaal weg.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nee, :lol: ....Erthanax , dát was toch bij moeder Smit in Volendam ? :lol:

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou nou, probeer ik mijnheer Blokker van een faillissement te redden door een paar handdoekjes in de reclame te kopen, is het weer niet goed... :(

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

breien schreef:
04 feb 2020 20:57
Verwacht je zondag zoveel gasten, Witte Angora?
Beschermen juist de grijze gastendoekjes je het best tegen de coronagriep?
🐀🐘🐀
Coronagriep krijg je door Coronabier te drinken. Dat komt hier dus niet in huis.

En de bierglazen droog ik toch echt niet af met gastendoekjes. Jij wel dan? :D

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Instructies over hoe u zichzelf kunt beschermen tegen het coronavirus

 朣楢琴执执 瑩浻牡楧硰执执獧浻牡楧敬瑦 瀰 絸朣杢执獧扻捡от杫潲湵 潣潬昣昸昸慢正 牧畯摮椭 慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮牡氬晥⁴潴敬 瑦戠瑯潴牦浯潴 捥捥捥戻捡杫潲湵浩条眭 扥楫bn 楬敮牡 札慲楤湥潴昣昸昸攣散散戻捡杫潲 湵浩条洭穯氭湩慥牧 摡敩瑮琨灯捥捥捥 慢正牧畯摮椭慭敧 獭氭湩慥牧摡敩瑮琨灯 捥捥捥慢正牧畯摮椭慭敧楬敮牡 札散散汩整 牰杯摩慭敧牔湡晳牯楍牣 獯景牧摡敩瑮猨慴 瑲潃潬卲牴昣昸昸摮潃潬卲牴攣散散 潢摲牥 硰猠汯摩搻獩汰祡戺潬正潭潢 摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲楤獵硰敷止瑩戭牯敤慲楤獵 硰戻牯敤慲楤獵硰执獧搴摻獩汰祡戺潬 正瀻 獯瑩潩敲 慬楴敶执獧搴筮楤灳慬湩楬敮戭潬 正漻敶晲潬朣楢琴执 执瑩浻牡楧硰执执獧 浻 牡楧敬瑦瀰絸朣杢执獧扻捡杫潲湵潣潬昣 昸昸慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬敮 牡氬晥 ⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥捥捥戻捡杫 潲猠汯摩搻獩汰祡 戺潬正潭潢摲牥爭摡畩 瀲漭戭牯敤慲 楤獵硰

 En was je handen.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar van de Chinese ambassadeur mogen er geen grapjes gemaakt worden over dat virus. Het is natuurlijk ook belachelijk dat mensen hier de Chinees daar nu op aankijken en die restaurants nu links zouden laten liggen.

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Toch krijg je van die dingen. Van de week stond er een groepje zeer donker getinte jongemannen voor mijn winkeldeur: zullen we deze eens pakken? Ze liepen gelukkig door.
Stapt er gisteren een heel donker getinte man de winkel binnen. Dan schrik je toch even. Vooral omdat er in mijn hobbyzaak niet zoveel mannen komen, is toch meer een vrouwending. Bleek het een hele vriendelijke man te zijn die helemaal enthousiast werd bij het zien van alle materialen. Hij stapte met een tas vol de winkel uit.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

“Stapt er gisteren een heel donker getinte man de winkel binnen. Dan schrik je toch even”

Dat meent u toch niet?? :shock:

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

mh73 schreef:
05 feb 2020 08:09
Toch krijg je van die dingen. Van de week stond er een groepje zeer donker getinte jongemannen voor mijn winkeldeur: zullen we deze eens pakken? Ze liepen gelukkig door.
Stapt er gisteren een heel donker getinte man de winkel binnen. Dan schrik je toch even. Vooral omdat er in mijn hobbyzaak niet zoveel mannen komen, is toch meer een vrouwending. Bleek het een hele vriendelijke man te zijn die helemaal enthousiast werd bij het zien van alle materialen. Hij stapte met een tas vol de winkel uit.
Misschien bedoel je iets anders dan je schrijft, maar heb je enig idee hoe racistisch het is wat je hier schrijft...?

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

In reactie op wat Lady schreef: 'Het is natuurlijk ook belachelijk dat mensen hier de Chinees daar nu op aankijken en die restaurants nu links zouden laten liggen' was mijn bericht bedoeld: 'Toch krijg je van die dingen'. Dat was misschien niet duidelijk.

Er gebeurt iets bij een deel van een bepaalde bevolkingsgroep en dat projecteer je (onbewust) op die hele bevolkingsgroep.

Ik voelde mij bedreigd door die eerste groep jongeren, die duidelijk geen goede bedoelingen hadden en daarom schrok ik toch toen iemand die er net zo uit zag, een paar dagen later binnen stapte. En dat bleek onterecht. Dat was eigenlijk de moraal van het verhaal.

Plaats reactie