Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
28 feb 2020 07:46
O, je zal vast wel een keer dood gaan. Niemand heeft het eeuwige leven.
En ik dacht dat ik net als Peter Pan eeuwig jong bleef. Valt weer tegen

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... de ING scanner is binnen. Compleet met documentatie. Een heel groot vel voor zakelijk inloggen, en een klein vel voor particulier inloggen. Inhoud: nagenoeg hetzelfde.

En wat denk je: direct klopt er al niks van. Het inloggen en naar 'profiel' gaan lukte nog wel, ook al klopte de beschrijving niet, maar dat je vervolgens een aantal stappen moet zetten om de kleurcode te zien stond er niet goed bij. Afijn, alles wees zichzelf, dus dat hele papier is verder nergens voor nodig.

Nu nog maar zien hoe het werkt. Die van de Rabo is simpeler: gewoon je pasje in de scanner, en je kunt ermee aan het werk. Bij de ING moet je toch weer een WW zien te onthouden.

Ben benieuwd of, en zo ja, hoeveel topics er hierover gestart gaan worden.

Lowieze
Berichten: 6591
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

@witte angora, dan ben ik benieuwd wat er direct al niks van klopte?
Bij mij ging het precies zoals omschreven. En het werkt prima hoor, geen problemen mee.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Het gemakkelijkste is natuurlijk de app. Eerst wel je telefoonnummer aanmelden via een servicepunt, activeren met zowel mail en SMS. Maar daarna gaat alles met een vingerafdruk. De pc heb ik niet meer nodig om te bankieren.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik had een heel andere inlogpagina als op dat vel papier stond. Maar ook het menu zag er heel anders uit. Veiligheidsinstellingen? Niet gezien. Uiteindelijk wel een knop 'scanner activeren' gevonden. Eenmaal daar op gedrukt wees alles zich zelf.

Die van de Rabo vind ik toch wel een stuk makkelijker werken, en daar blijf ik bij. Met dat ding kun je, omdat je je pasje in het apparaat steekt, gewoon de pincode van de pas invoeren. Hoef je alleen maar de code te onthouden die je toch al had. Met de ING heb je nu twee codes: die van de pas, en die van de scanner.

Het werkt inderdaad verder prima, heb al een eerste betaling gedaan. Afijn, die kan nu in het kistje waar de Raboscanner al in zit, dan heb ik dat bij elkaar. Dat is wel makkelijker dan iedere keer op zoek moeten naar de mobiel.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Gelukkig hebben mensen die er niet uit kwamen nog de mogelijkheid over te stappen naar andere bank.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Uiterlijk tot 17 maart. Vanaf dan zijn er geen tancodes meer, en je moet je saldo ook nog overschrijven naar die andere bank.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Mag ook. Mag ik mee, een ijsje halen? :lol: :lol:

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Misschien staat er niet eens genoeg geld op voor een ijsje, dan snap ik Breien het verwacht op te maken voor die tijd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

forummers :
Gosewijn is goed ziek en hij is er nog lang niet !
Ik denk dat het sympathiek is wanneer wij hem een hartversterkend berichtje sturen , hier in de huiskamer. Doen jullie mee? 👍 Fijn!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zeker doen we allemaal mee!

Gosewijn, van harte beterschap gewenst!

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gosewijn, ik had je al een tijdje gemist. Gelukkig ben je weer zo ver opgeknapt dat je weer kunt bijdragen aan het forum. Dat is een positieve ontwikkeling en ik hoop van harte dat die doorzet. Ook in mijn eigen huiskamer hef ik straks het glas op je verdere herstel en je gezondheid! (Nu hef ik alleen een kopje koffie, dat toont wat minder.)

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Sterkte Gosewijn!

ZeerPrivé
Berichten: 5446
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Natuurlijk wil ik @gosewijn het allerbeste wensen, ernstig ziek zijn is bepaald geen lolletje. Hoop voor je dat je goed en voorspoedig herstelt.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik wil daar graag mijn beterschapswensen aan toevoegen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Sterkte gewenst maar om nu een flesje Wijn open te trekken is wel vreemd.
Zal het bij een Cappuccino houden, want vrolijk worden van de wijn terwijl Gosewijn hoopt te overleven, dat lijkt me geen goed plan.

ZeerPrivé
Berichten: 5446
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Wil toch ook nog even de partner (houd het voor alle zekerheid gender neutraal :wink: ) veel sterkte wensen. Want zorgen om en zorgen voor gaat ook de partner bepaald niet in de koude kleren zitten. En dat wordt helaas nogal eens vergeten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou dat is zéker zo, ook zijn vrouw verdient steun en bemoediging.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ook van mijn kant van harte beterschap gewenst, gosewijn. En uiteraard zowel voor jou als je gezin sterkte gewenst!

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Van harte beterschap, Gosewijn. Veel sterkte voor jou en je gezin.

Plaats reactie