Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ridder 777, Brinky.s bestaan nog hoor 😁

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De grootste snoepkoper in de pauzes was een schoolvriend van me. Zijn moeder was tandarts. Als ik bij hem kwam spelen, kregen we een wortel om "lekker te snoepen". Compensatiegedrag lag kennelijk op de loer.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kweenie »

Haha, klinkt als Willy Wonka.

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het inreisverbod van de Verenigde Staten heeft onverwachte gevolgen.

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Arme Berend... :lol:

Aan de andere kant, hij is wel lekker veilig, zo alleen op zijn bootje, niet hier, niet daar, ergens, maar niemand die weet waar hij is. Gelijk heeft hij... :lol:

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

A.s. Zondag zou er gratis gereisd kunnen worden met het Boekenweekgeschenk. Deze dag wordt verzet, lijkt me een goed idee.

https://www.treinreiziger.nl/gratis-rei ... erplaatst/

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Mijn man werd op zijn werk naar huis gestuurd om thuis te gaan werken. Er was sprake van enige paniek.
"Ze hebben het over beeldwerken en skype..."

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

mh73 schreef:
13 mar 2020 13:59
Mijn man werd op zijn werk naar huis gestuurd om thuis te gaan werken. Er was sprake van enige paniek.
"Ze hebben het over beeldwerken en skype..."
Was dat omdat hij met koorts, zwaar rochelend en niezend binnen kwam, of omdat dit nieuw beleid is voor het hele bedrijf, naar aanleiding van de meest recente corona maatregelen vanuit de overheid?

Hier is het verplicht thuiswerken bij twijfel of regelrechte symptomen, en bij voorkeur thuiswerken als je je gezond voelt, ivm toch het terugdringen van de sociale interacties. Thuiswerken is dus niet verplicht, maar wordt wel aangemoedigd. Gelukkig is mijn werkgever proactief in dit verhaal, en zijn de afgelopen week waar nodig IT systemen al opgeschaald om dit voor iedereen te faciliteren.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou jaaa zeg! Er worden al pakken WC papier op MP aangeboden : 12 pakken met 4 rollen à € 14, 95 :shock:

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... ik zie nog wel andere prijzen...

https://www.marktplaats.nl/q/wc+papier/

:lol: :lol:

witte angora
Berichten: 30555
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »


moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

En al 990 x gezien , dat betekent dat er kennelijk toch mensen naar op zoek zijn? :lol:

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Of ze lezen allemaal mee in dit forum en drukken uit nieuwsgierigheid op de link

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Heel terecht dat de aanbieder niet ingaat op onzinbiedingen :D

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heb even bij aanbieder nagevraagd of het lekker zacht papier was of type schuurpapier.
Het blijkt om het laatste te gaan maar dan wel korrel 600

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Radar »

Kijk naar uit met die commerciële links, je probeert hier duidelijk reclame te maken voor je zwarte toiletpapierhandel! :wink: ^FG

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

fonsflons schreef:
13 mar 2020 12:01
Ik ben opgegroeid in het analoge tijdperk, en hoewel dat ver achter ons ligt is dat wel waar mijn roots en feel zitten.
(...)
Gelukkig zijn er nog legio muzikanten die net als mij aanhanger zijn van knoppen, schuifjes, buizen, ventilatoren en krakende hammonds dus om werk zal ik niet verlegen zitten.
Je hebt een ongetwijfeld lastig, maar verstandig besluit genomen. Als je kijkt naar de grafische industrie, weet je dat het onontkoombaar was. Het overgrote deel is nu digitaal.
Maar ook in grafisch ontwerp en productie zijn er nog liefhebbers van inkt, verf, ecoline, stiften, papier, clichés, en loodzetwerk. Ik ken ook een fotograaf die alleen met emulsiefilm werkt. Zwartwit, uiteraard.

Voor bijzondere producties, op welk gebied dan ook, blijft altijd vraag naar ouderwets vakwerk, dat extra gewaardeerd en bewonderd wordt.

Erthanax
Berichten: 9616
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Radar schreef:
13 mar 2020 16:33
Kijk naar uit met die commerciële links, je probeert hier duidelijk reclame te maken voor je zwarte toiletpapierhandel! :wink: ^FG
:lol: :lol: :lol:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Zullen we komende tijd gaan opbieden en dan niet afnemen...?

Als ze voor 20 rollen Lidl papier €100,- willen betalen wat maar €4,99 in aanbieding was?
Bied gewoon €1000,- en vooral niet ophalen, want dan verpest je hun handel.
Zolang we bieden word er niets verkocht en zo voorkomen we speculatie op Marktplaats.

Ik denk er over ook een paar pakken a 20 rol te plaatsen, en hoop op extreem hoge onzin biedingen!

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ach morgen en maandag is er weer voldoende aanvoer. Het lijkt nu wel of Nederland massaal aan de sproeipoep is gezien de vraag naar puippapier.

Plaats reactie