Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 15 jun 2018 18:12

Ik noemde geen naam en U was het niet.
Een andere mening mag altijd, maar iemand die schulden had en het regelmatig bij de Moderator melde is verdwenen!
Die persoon had aan elke Deurwaarder een pesthekel en die hoeft over 6 weken absoluut niet terug te komen!

Ook bij nalezen zult U die naam niet meer tegen komen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jun 2018 18:22

Ik zet de hapjes vast klaar!

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jun 2018 19:13

stofzuigertje schreef:Welkom terug Moneyman, ik werd net hier naartoe gestuurd door Moderator.................
Wat bedoel je met : " ik werd net hier naartoe gestuurd door Moderator ?"

Edit : ik heb het nu gezien : jouw topic met Actie Money Back is weggehaald en hier in de huiskamer moet je daar verder over schrijven .

Iets anders : waar is Brahms toch?? Weet iemand dat?
Laatst gewijzigd door moederslink op 15 jun 2018 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW » 15 jun 2018 19:14

HansieZant schreef:
stofzuigertje schreef: Afgelopen 6 weken was 99% voor jou en de enkeling die kritiek had is verwijderd!
Ten eerste: ik ben niet verwijderd.
Ten tweede: mag het nog? Kritiek hebben? Zoals ik hier 2 weken geleden al betoogde werkt de Vrijheid van Meningsuiting natuurlijk wel 2 kanten op. U lijkt er om te juichen dat degene die het niet met u eens zijn van dit forum verwijderd zijn.
Zal wel flink balen zijn dat Moneyman terug mag keren. Eindelijk kon je 1 van de 3 afstrepen en dat heb je goed laten merken ook. Maar helaas voor jou..

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 15 jun 2018 21:35

RE: Loonbeslag via werkgever zo snel mogelijk afschaffen!!!

door Moneyman » 15 jun 2018 21:29
En nu trek ik de eerste fles open!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 15 jun 2018 21:46

Eerst lezen en antwoorden, want ik heb al genoeg bezopen antwoorden, en helaas niet alleen van mezelf langs zien komen afgelopen Ban periode helaas!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 15 jun 2018 21:58

Erthanax schreef:
RE: Loonbeslag via werkgever zo snel mogelijk afschaffen!!!

door Moneyman » 15 jun 2018 21:29
En nu trek ik de eerste fles open!
Proost :wink: Met jou drink ik wel een borrel :wink:

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme » 15 jun 2018 23:32

moederslink schreef:
Iets anders : waar is Brahms toch?? Weet iemand dat?
Laatste bericht 22 mei...

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 15 jun 2018 23:38

Tja , merci , maar dat had ik ook gezien. Dat is nu ruim 3 weken geleden en m.i. is het niks voor hem om zo lang niet mee te doen, maar ok , misschien lekker op vakantie ..... :P

Moiseule58

Ongelezen bericht door Moiseule58 » 15 jun 2018 23:55

moederslink schreef:Tja , merci , maar dat had ik ook gezien. Dat is nu ruim 3 weken geleden en m.i. is het niks voor hem om zo lang niet mee te doen, maar ok , misschien lekker op vakantie ..... :P
Het was even zoeken, maar volgens mij was dit het laatste bericht, helaas niet van, maar over Brahms:
. RE: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat
door Radar » 23 mei 2018 16:51

Brahms schreef:
En heel Nederland weet natuurlijk wat stichting CAV is.
Nog nooit van gehoord. Delen ze gratis geld uit ?

Wat wil je verder met deze wat ovetspannen overkomende mededeling ?

Dit soort onvriendelijke reacties zijn niet in lijn met onze huisregels, die voorschrijven dat men op dit forum respectvol met elkaar discussieert.

Bovendien is het (helaas) het zoveelste voorbeeld van een vervelende reactie van een 'doorgewinterde' gebruiker van het Radar-forum op iemand die hier voor het eerst een bericht plaatst.

Wij vinden het zeer onwenselijk dat nieuwe forumgebruikers op een dergelijke manier 'verwelkomd' en vaak ook afgeschrikt worden, en zullen hiervoor vaker waarschuwingen / bans uitdelen.
Radarverified

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 16 jun 2018 00:14

:oops: oh....dit is mij volledig ontgaan toen....maar bedankt voor uw antwoord Moiseule 58.
Kijk dan is het dus prettig wanneer de moderatie dit dan gewoon meldt ( en met toelichting vd aangehaalde gewraakte reactie ) dat de reageerder, in dit geval Brahms , naar aanleiding hiervan mogelijk een waarschuwing of ban heeft gekregen , zodat je als medeforummer dit dan ook weet en snapt.
Dat was ook 1 van mijn punten in het feedback topic ; ik zou dat graag ingevoerd willen zien .

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 16 jun 2018 02:42

Volk?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 16 jun 2018 09:05

Als je op de naam van deze persoon klikt zie je of deze een Ban heeft en niet meer bestaat.... dus 1 klik met je muis en je weet voldoende....

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 16 jun 2018 09:20

stofzuigertje schreef:Als je op de naam van deze persoon klikt zie je of deze een Ban heeft en niet meer bestaat.... dus 1 klik met je muis en je weet voldoende....
Nou, als ik op zijn naam klik zie ik zijn profiel en dat hij 22 mei voor het laatst heeft gereageerd. Ik zie niets van ban o.i.d.

scontra

Ongelezen bericht door scontra » 16 jun 2018 09:29

Aan alle deelnemers:

Verzoek : Als u op iemand reageert wilt u dan a.u.b., als u niet quote, de naam van de betreffende deelnemer vermelden, dat maakt het voor (mij) de minder ingewijde maar wel geïnteresseerde deelnemer(s) een stuk makkelijker om de gaande discussie te kunnen volgen.

Alvast vriendelijk dank.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 16 jun 2018 09:48

Je kan er vanuit gaan dat men op het bericht er boven reageert, als er niets staat.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 16 jun 2018 12:40

Om ook nog even op Tenormin terug te komen :
er is nu een huiskamer waarin men mag en kan " chatten " ___ gezellie ! Toch?

Als er toendertijd , 2 jaar geleden , een " huiskamer " was geweest was Tenormin zeer waarschijnlijk nooit verbannen, want gezellig chatten deed zij nl ook ( en zeker samen met mij , we gingen nogal eens off topic hierdoor :oops: :lol: ) buiten haar ook gewoon goede en gedegen reacties om.

Daarom zeg ik weer en opnieuw : Radar , pas je beleid aan , ook aan de huidige tijd .
Men kan niet in een democratie eenzijdige censuur toepassen . Er is in dit land gelukkig vrijheid van meningsuiting en Nederland heeft een poldercultuur , dat betekent : overleg en praten .
Gooi de ruzieschoppers en de aso.s er wel per direct uit en wees wat milder voor diegenen die eens een keertje uit de bocht vliegen .

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze » 16 jun 2018 12:47

moederslink schreef:Om ook nog even op Tenormin terug te komen :

Als er toendertijd , 2 jaar geleden , een " huiskamer " was geweest was Tenormin zeer waarschijnlijk nooit verbannen, want gezellig chatten deed zij nl ook ( en zeker samen met mij , we gingen nogal eens off topic hierdoor :oops: :lol: ) buiten haar ook gewoon goede en gedegen reacties om.

Daarom zeg ik weer en opnieuw : Radar , pas je beleid aan , ook aan de huidige tijd .
Men kan niet in een democratie eenzijdige censuur toepassen . Er is in dit land gelukkig vrijheid van meningsuiting en Nederland heeft een poldercultuur , dat betekent : overleg en praten .
Gooi de ruzieschoppers en de aso.s er wel per direct uit en wees wat milder voor diegenen die eens een keertje uit de bocht vliegen .
Maar ja, wie beslist dan wie ruzieschoppers en aso's zijn? Dezelfde moderator die al dan niet terecht een levenslange ban uitdeelt aan mensen die naar de mening van anderen alleen maar uit de bocht vliegen?

Ik begrijp sowieso niet waarom er zoveel waarde wordt gehecht aan een forum? Maakt dat dan zo een groot deel van je leven uit? Gaat je leven niet verder zonder forum?

atlas1302

Ongelezen bericht door atlas1302 » 16 jun 2018 12:52

Gezellig die chatruimte, maar ik zie toch al veel sympatieke forumleden niet meer op het toneel...schijnbaar vakantie of zo maar ik vrees toch dat zij hun jas aan de kapstok hebben gehangen.

Ruzie schoppers en aso`s zijn er genoeg, als je er oog voor hebt dan herken je ze meteen maar hier krijg je ze er gratis bij totdat het eindelijk eens een keer opvalt. Ik heb nog nooit een ban gekregen maar wel wel vriendelijke discriminerende opmerkingen van forum gasten.

Valt dat niet op dan?

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 16 jun 2018 12:59

Lowieze schreef:
moederslink schreef:Om ook nog even op Tenormin terug te komen :

Maar ja, wie beslist dan wie ruzieschoppers en aso.s zijn ? Dezelfde moderator die al dan niet terecht een levenslange ban uitdeelt aan mensen die naar de mening van anderen alleen maar uit de bocht vliegen?

Ik begrijp sowieso niet waarom er zoveel waarde wordt gehecht aan een forum? Maakt dat dan zo een groot deel van je leven uit? Gaat je leven niet verder zonder forum?
We leven in dit land toch met normen en waarden , een algemene fatsoensmores is ons toch bijgebracht?
Een ruzieschopper / aso reactie wordt dan toch ook gewoon herkend ?

Meedoen op een forum kan voor een aantal mensen wel degelijk belangrijk zijn in hun dagelijks leven om wat voor reden dan ook . Wat bv te denken van eenzaamheid ? Dan is men blij met mogelijk wat " virtuele " vriendjes/ kennissen . :?

Plaats reactie