Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
04 jun 2020 21:02
Het romig zoete van de sprits vormt een aangenaam contrast met het lichte bittertje van het bier. De heer Angora, patissier/gastheer van "De Witte Angora" zet een origineel avondconcept in de markt. Vijf sterren!
Dank, dank *buigt*, dank, heer Erthanax!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De zoete en boterige geur van zelfgebakken sprits trekt door de huiskamer. Ze hoeven alleen nog maar af te koelen op de bakplaat. Een lekker kopje thee er bij. En buiten is de droge natuur blij met de nattigheid die het zo node heeft gemist.

Erthanax
Berichten: 9685
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het zijn geen hondebrokken!

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Een witte kater die hondebrokken bakt. Met roomboter. Het idee alleen al.

Afbeelding

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat worden dan droge brokken. Geen zout, geen suiker, geen roomboter, dat is dan alleen meel en water. Mag het water nog wel, of dat ook niet? Ik ben wel eens blogs tegengekomen waar de dame in kwestie o zo lekker brood had gebakken, maar in het hele recept kwam geen water voor. Geen enkele vloeistof trouwens. Een paar blogs en dames verder exact hetzelfde recept, en o, o, wat een lekker brood was dat...

:lol: :lol: :mrgreen:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

In het kader van eten en drinken, ik denk dat wij van het weekend nog even langs gaan bij de lokale aspergeboer, volgens mij heeftie nog wel wat. Ik ben dan wel import, maar de asperges hier van de koude Sallandse grond, zijn wel echt heerlijk. :-)

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

scontra schreef:
03 jun 2020 16:22
tttlocke schreef:
03 jun 2020 15:42
Of er is vooruitgezien en bewust een keuze gemaakt.
Of zij heeft het niet gezien en ziet zij het nog steeds niet, behalve dan dat anderen het wel hadden moet zien en die hadden het voor haar inzichtelijk moeten maken.
Al met al treft de burgemeester geen enkele blaam, want zij was door het falen van anderen niet in de gelegenheid gesteld om wel de juiste maatregel te kunnen nemen.

Ja, zij heeft toch noch steeds de fractievoorzitter mentaliteit van weleer, die anderen wijst op hun falen, maar zelf haar handen wast in onschuld !
Jaja..... :lol:

https://nos.nl/artikel/2336099-politie- ... ratie.html

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door tttlocke »

Zelfs Klaver zal wel snappen wie hier de mist ingaat. Al zal hij dat logischerwijs niet zeggen.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Moneyman schreef:
05 jun 2020 11:02
scontra schreef:
03 jun 2020 16:22
tttlocke schreef:
03 jun 2020 15:42
Of er is vooruitgezien en bewust een keuze gemaakt.
Of zij heeft het niet gezien en ziet zij het nog steeds niet, behalve dan dat anderen het wel hadden moet zien en die hadden het voor haar inzichtelijk moeten maken.
Al met al treft de burgemeester geen enkele blaam, want zij was door het falen van anderen niet in de gelegenheid gesteld om wel de juiste maatregel te kunnen nemen.

Ja, zij heeft toch noch steeds de fractievoorzitter mentaliteit van weleer, die anderen wijst op hun falen, maar zelf haar handen wast in onschuld !
Jaja..... :lol:

https://nos.nl/artikel/2336099-politie- ... ratie.html
Het zal voor haar wel geen "halszaak" worden. maar op een "Hals"sema manier worden opglost ! :wink:

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

breien schreef:
05 jun 2020 15:20
Vrouwen zijn gewoon niet geschikt voor dergelijke functies. :mrgreen:
Welleke vunkxie ??

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Welleke vrouwwen?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Theotrucker schreef:
05 jun 2020 15:30
Welleke vrouwwen?
Hilde C. laat echt niet over zich lopen, die heeft 9 panelen op haar dak en later kwam ik er achter wie haar man was.

Ze vertelde dat haar man ook BMW liefhebber was,
maar mijn oude K75 vond ze ook er goed uitzien voor die leeftijd en KM stand.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Neem je toch een Zeehond!

Hoeft nooit aan de Lijn en ook geen schepje en zakje voor opruimen nodig.
en voor Gierige Hollanders, die zijn nog belastingvrij ook.

scharrelschipper
Berichten: 1825
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Komkommertijd schreef:
05 jun 2020 16:23
Neem je toch een Zeehond!

Hoeft nooit aan de Lijn en ook geen schepje en zakje voor opruimen nodig.
en voor Gierige Hollanders, die zijn nog belastingvrij ook.
Zou ik kunnen doen,makkelijk uitlaten;gewoon naast of achter het schip!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Sorry $charrel,

maar jou Spits houd niet van Zout water en deze dieren juist wel.

scharrelschipper
Berichten: 1825
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Komkommertijd schreef:
05 jun 2020 17:02
Sorry $charrel,

maar jou Spits houd niet van Zout water en deze dieren juist wel.
Dat klopt,ze gaat er van roesten.
Maar ik zal deze reis toch een flink stuk zout water moeten doen,anders kom ik echt niet op mijn bestemming.

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dan maar een zoetwater schildpad, zoals de rest.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Gisteren weer oude vrienden op visite gehad, wat fijn om ze weer eens in levende lijve te zien!
We zitten allemaal in de risicogroep, dus geen handen schudden of elkaar kussen ter begroeting, maar we vonden dat het nu wel weer kon.
We waren het er allemaal over eens dat, als de maatregelen zoals ze nu zijn nog maanden zouden duren, voor ons de levenslust wel een beetje over was.
Dat wil toch wel wat zeggen, we zijn geen van allen pessimistisch van aard. We kunnen ons prima aanpassen, maar het gaat gewoon te lang duren.

Lowieze
Berichten: 6594
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

fonsflons schreef:
08 jun 2020 08:41


Ik snap wat je zegt hoor, maar stel je eens voor dat je dit aan iemand uit een derde wereld land moet vertellen. Iemand die zijn kinderen niet fatsoenlijk te eten kan geven, of dagelijks moet bedelen op straat. Dan staat ons leed opeens in een heel ander daglicht. En hopelijk besef je je dat ongemak je levensvreugde niet in de weg hoeft te staan.
Weet je fonflons, ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Ik denk ook dat ik een stuk ouder ben dan u en ik ga niet meer het leed van de hele wereld op mijn schouders dragen.
Ik wil, de tijd die ik nog heb, alleen nog maar genieten. Ja, dat is egoïstisch, maar ik vind dat ik dat wel mag zijn op dit moment.
Misschien beseft u, als u mijn leeftijd hebt, dat deze maatregelen wel degelijk je levensvreugde kunnen bederven.
Zeker op de lange termijn. (Voor zover ouderen die nog hebben).

scharrelschipper
Berichten: 1825
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lowieze schreef:
08 jun 2020 08:48
fonsflons schreef:
08 jun 2020 08:41


Ik snap wat je zegt hoor, maar stel je eens voor dat je dit aan iemand uit een derde wereld land moet vertellen. Iemand die zijn kinderen niet fatsoenlijk te eten kan geven, of dagelijks moet bedelen op straat. Dan staat ons leed opeens in een heel ander daglicht. En hopelijk besef je je dat ongemak je levensvreugde niet in de weg hoeft te staan.
Weet je fonflons, ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Ik denk ook dat ik een stuk ouder ben dan u en ik ga niet meer het leed van de hele wereld op mijn schouders dragen.
Ik wil, de tijd die ik nog heb, alleen nog maar genieten. Ja, dat is egoïstisch, maar ik vind dat ik dat wel mag zijn op dit moment.
Misschien beseft u, als u mijn leeftijd hebt, dat deze maatregelen wel degelijk je levensvreugde kunnen bederven.
Zeker op de lange termijn. (Voor zover ouderen die nog hebben).
Ben het met beiden eens,maar feit is dat door die draconische maatregelen een groot deel van de economie om zeep geholpen is.
En wat nog erger is,veel mensen zijn of worden ziek,en niet van het virus maar van de stress.
ik heb misschien makkelijk praten want niemand in mijn familie of kennissenkring heeft gezondheidsproblemen maar ik heb het helemaal gehad met dat afstand bewaren.
Wij hebben vorige week ook met vrienden bij elkaar gezeten,was heel gezellig en ik heb geen moment aan die anderhalve meter gedacht,dat zou ook niet kunnen want zo groot is onze woning niet.
Zie het als een wat ruim uitgevallen camper.
Overigens waren we in Frankrijk en daar hanteert men 1 meter.
En tegen Rutte en consorten zou ik zeggen "doe ff normaal"

Plaats reactie