Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

witte angora schreef:
02 aug 2020 11:52


Maar even serieus: de F! is geen kermis. :lol:
Soms wel, "botsautootjes" ! :wink:

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Brahms »

Volgend jaar doet de Komkommer mee op zijn stofzuiger aan de F1.
Kan niet anders, komkommer doet en heeft alles.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Dan eerst een F1 topic openen, oudste deelnemer ooit met berucht Autocross verleden vooral flink ophalen....

De TZ250 en 350 en regelmatig ciliinder blok en kuip wisselen nog meegemaakt.....
En kon prima de grote als Boet, Jack en Wil inhalen, om daarna rechtdoor de strobalen in te gaan...

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Brahms schreef:
02 aug 2020 13:15
Volgend jaar doet de Komkommer mee op zijn stofzuiger aan de F1.
Kan niet anders, komkommer doet en heeft alles.
Dat wordt dan de F1 zeepkistenrace.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Komkommertijd schreef:
02 aug 2020 13:21
En kon prima de grote als Boet, Jack en Wil inhalen, om daarna rechtdoor de strobalen in te gaan...
Jij hebt toch ook Johnny Cecotto op twee ronden gezet, en Streuer en Snieders verpletterd? Maar dat laatste kwam doordat de asbestplaten uit je zijspan vlogen. Legendarische race was dat!

scharrelschipper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

breien schreef:
02 aug 2020 18:37
In plaats van F1 op het circuit van Zandvoort kan men er een wedstrijdje houden tussen KITT, Herbie en Christine.
Ik ben bang dat Christine geen sportieve verliezer is.
Max was 2de,of heb ik het mis?
Heb verder niks met deze sport.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit om niemand te beledigen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Brahms »

Komkommertijd schreef:
02 aug 2020 13:21
En kon prima de grote als Boet, Jack en Wil inhalen
Had ze net alledrie aan de telefoon, maar ze kennen helemaal geen Komkommer of Stofzuigerd. Wel je echte naam, dus dit keer was het zeker geen fantasie van onze KKT.....

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

scharrelschipper schreef:
02 aug 2020 18:50
breien schreef:
02 aug 2020 18:37
In plaats van F1 op het circuit van Zandvoort kan men er een wedstrijdje houden tussen KITT, Herbie en Christine.
Ik ben bang dat Christine geen sportieve verliezer is.
Max was 2de,of heb ik het mis?
Heb verder niks met deze sport.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit om niemand te beledigen.
Max is tweede en u bent niet de enig die 'niets' met autosport heeft en daar is niets mis mee.
Iedereen z'n eigen liefhebberij en daar mag een ieder iets van vinden. :wink:

scharrelschipper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

scontra schreef:
02 aug 2020 19:15
scharrelschipper schreef:
02 aug 2020 18:50
breien schreef:
02 aug 2020 18:37
In plaats van F1 op het circuit van Zandvoort kan men er een wedstrijdje houden tussen KITT, Herbie en Christine.
Ik ben bang dat Christine geen sportieve verliezer is.
Max was 2de,of heb ik het mis?
Heb verder niks met deze sport.
En dan druk ik me nog voorzichtig uit om niemand te beledigen.
Max is tweede en u bent niet de enig die 'niets' met autosport heeft en daar is niets mis mee.
Iedereen z'n eigen liefhebberij en daar mag een ieder iets van vinden. :wink:
Mijn liefhebberijen zijn lezen,puzzelen,muziek en zo af en toe wat (al of niet) onzinnige dingen roepen op dit forum.
En natuurlijk de hobby waar ik mijn beroep van gemaakt heb en waar wij ook van leven;per schip vracht vervoeren,oftewel varen. :D

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hoewel vele er anders over denken, als ik die lekke banden zag, pas ik er als halve zool prima tussen!

Jammer dat Max niet rondje eerder die Rode zachte pantoffels nam, dan had hij zowel snelste tijd als nr 1 gehad....
Maar toen waren andere 2 nog niet lek....

Wel lekker raggen in de grindbak trouwens.... en erg vroeg alles naar de Harde wisselen... zodat ze laatste ronde tekort hadden of te hard gereden.... Een snelle Mercedes zal wel minder KM met een bandje doen....

Scharrel heeft gelijk, bootje is leuker en als botsbootje tussen Duitse Tupperware bootjes krijg ik altijd voorrang.
Ik heb er lak aan en stevig staal dat duidelijk de ervaring liet zien van zowel vorige als mijn stuur kunsten.

Verder heeft een relatief nieuw forum lid hier geroepen dat we maar 4 serieuze berichten per dag mogen plaatsen dus daarom maar een flinke dosis dubieuze gekkigheid.

scharrelschipper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Komkommertijd schreef:
02 aug 2020 21:45
Hoewel vele er anders over denken, als ik die lekke banden zag, pas ik er als halve zool prima tussen!

Jammer dat Max niet rondje eerder die Rode zachte pantoffels nam, dan had hij zowel snelste tijd als nr 1 gehad....
Maar toen waren andere 2 nog niet lek....

Wel lekker raggen in de grindbak trouwens.... en erg vroeg alles naar de Harde wisselen... zodat ze laatste ronde tekort hadden of te hard gereden.... Een snelle Mercedes zal wel minder KM met een bandje doen....

Scharrel heeft gelijk, bootje is leuker en als botsbootje tussen Duitse Tupperware bootjes krijg ik altijd voorrang.
Ik heb er lak aan en stevig staal dat duidelijk de ervaring liet zien van zowel vorige als mijn stuur kunsten.

Verder heeft een relatief nieuw forum lid hier geroepen dat we maar 4 serieuze berichten per dag mogen plaatsen dus daarom maar een flinke dosis dubieuze gekkigheid.
Met dat plaatsen van gekkigheid ben ik het helemaal eens!
Maar zolang we KKT hier hebben is daar geen gebrek aan!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Helaas gaan onze Huis Juristen hier ook vaak op elkaar in en niet op de Topic starter die hard weg liep!

Een boze moderator en elders in ander topic zelfde herhalen!
Onze huiskamer lijkt meer op John Lanting toneel met vele deuren, dus dat is onze huiskamer?

We moeten elkaar wel Serieus blijven Nemen riep iemand ooit op de gay pride 2019 vorige jaar op de TV... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je AOW niet voldoende is moet je dat Michelin sterren Restaurant eens inruilen voor een tafeltje bij Afhaal Chinees,

Ik snap dit niet, zoveel eten kopen in de buurt super dus gehele AOW geeft mijn zware Rugklachten en overvolle groene bak!

Vroeger hadden ze domme Belgen grappen maar ga deze echt andersom plaatsen... kijken hoeveel complimentjes ik kreeg?
en na dit soort onzin is die Koffie alleen niet genoeg voor deze Journalisten, moet plons Whiskey doorheen!


Mijn 1 cilinder Diesel is wel echte Porsche maar haalde nooit 250 km/h....
Weer dubieuze vooroordelen!
https://nieuwspaal.nl/politie-tevreden- ... keuringen/
Wat een Bagger website.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Komkommertijd schreef:
03 aug 2020 13:05
(...) Wat een Bagger website.
Integendeel komkommer, integendeel.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Sinds de start volg ik het nieuwe Topic van onze Ridder enkele malen per dag met veel ... interesse. Inmiddels denk ik dat ik er een bak popcorn bij moet pakken want dit gaat weer alle kanten uit.

Nb: ik zocht denk ik de term leedvermaak ipv interesse.

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mededogen vind ik passender.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Mededogen kan ik een heel eind in meegaan maar stopt op den duur wel. Of die man heeft een zwarte kat op zijn schouder zitten en sloopt iedere week een handjevol spiegels.

scharrelschipper
Berichten: 1823
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

StevieNL81 schreef:
03 aug 2020 17:55
Mededogen kan ik een heel eind in meegaan maar stopt op den duur wel. Of die man heeft een zwarte kat op zijn schouder zitten en sloopt iedere week een handjevol spiegels.
Of het is een echte artiest en amuseert hij zich kostelijk met jullie raadgevingen commentaren...........

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

ow ik schaar me onder de groep "als je niets positiefs te melden hebt zeg dan niets" voor die topics.... dat ik moeite heb met de inhoud hoeft niet de mening van iemand die wel hulp kan bieden te kleuren.

Maar in de huiskamer kan ik er wel voorzichtig iets van vinden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Volgens Breien moet ik dus nu snel uit 't zwembad gaan om te voorkomen dat ik nat word?

Plaats reactie