Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth
Berichten: 9952
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En de kans dat iemand het doet die je kent, die is daar wel een stuk groter.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

Erthanax schreef:
30 okt 2020 17:15
De hele winter stokvis eten, wie wordt daar nu vrolijk van? Op deze lijst staat IJsland met 13,3 trouwens ruim onder België (met 15,7). Mossels met friet helpt kennelijk ook niet.
>>
Dat was 2016.. Wellicht hebben de maatregelen toch iets bijgedragen aan deze cijfers.
Mijn laatste keer daar was ruim 10 jaar daarvoor.

Ik denk ook niet dat ze voor de maatregel hebben gekeken naar hun plek op de ranglijst..
Maar meer naar de reden waarom dat kon gebeuren in hun land.

Erthanax
Berichten: 9661
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Bewoners van Noordse streken staan nou niet echt bekend om hun uitbundige inborst. Dat geldt ook voor bewoners van andere eilandengroepen in de Noordzee, zoals de Shetland-eilanden, de Hebriden, de Orkney-eilanden, de Far Oer. Het verraste me vooral dat België nog slechter scoort, ondanks hun vermeende Bourgondische karakter.

eetcafe
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 okt 2020 11:58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door eetcafe »

Moneyman schreef:
30 okt 2020 13:11
eetcafe schreef:
30 okt 2020 12:54
Ook weer gemeld, rararara door wie?
Misschien moet je gewoon niet zoveel proberen te raden. Zo te zien in dit topic ben je er ook niet echt goed in :D
Misschien moet er gewoon eens minder op knopjes gedrukt worden, dan hoeft ook niemand naar dat misselijke gedoe te raden. Tenzij er leden zijn die er erg goed in zijn. :D

Moneyman
Berichten: 29992
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Begin dan écht bij de bron: namelijk de berichten die aanleiding geven tot het drukken op die knop.

Overigens is dat “misselijke gedoe” van jou een nogal opvallend statement voor iemand die nog maar net geregistreerd is op dit forum.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Je was me net een slag voor, Moneyman. En gezien de schrijfwijze krijg ik toch wel een beetje een bepaald gevoel.

Erthanax
Berichten: 9661
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

eetcafe schreef:
30 okt 2020 18:55
Misschien moet er gewoon eens minder op knopjes gedrukt worden, dan hoeft ook niemand naar dat misselijke gedoe te raden. Tenzij er leden zijn die er erg goed in zijn. :D
Helemaal mee eens! En wie niet op het meldknopje van zijn eigen berichten klikt, weet niet eens of zijn eigen bericht gemeld is. Dat stukje "minderen" is al heel gemakkelijk.

eetcafe
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 okt 2020 11:58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door eetcafe »

De post was het melden niet waard, daar gaat het om. Anders had de moderator wel ingegrepen en dat is niet gebeurd. Ik vind het dus misselijk als er onnodig wordt gemeld.

Je hoeft hier niet 11 jaar te zitten om door te hebben hoe het hier reilt of zeilt, dat zie ik in een oogopslag nog wel. Dan op dat rode knopje drukken en je ziet de melder, nou dat ik zo snugger ben om daarachter te komen. En hier gelden geen rangen en standen!

We zijn nog geen 3 minuten verder en er zitten al weer 3 man op m`n dak, en dat zal nog wel toenemen. Lekker even los gaan en met z`n allen een persoon inwrijven wat zijn rechten zijn hier op het forum en hoe de gang van zaken zijn.

Gaan jullie lekker je gang, het is jullie feestje.

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Altijd leuk als er weer een oude bekende komt meedoen. En dat hij meteen wild in de rondte gaat schoppen.

Erthanax
Berichten: 9661
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

eetcafe schreef:
30 okt 2020 20:09
(...) Ik verdedig me gewoon, nu zitten er al 4 op mijn ribben. (...)
Verdedigen? Wordt u aangevallen dan? In ieder geval niet door mij, want ik heb u vriendelijk op al uw vragen antwoord gegeven. Daarnaast heb ik u even vriendelijk gewezen op een misverstand aangaande mijn beroep. Van aanvallen of anderszins onheuse bewoordingen is, althans van mijn kant, geen sprake.

eetcafe
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 okt 2020 11:58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door eetcafe »

Ik ook, heb alleen maar vriendelijke posten geplaatst. Niet alleen hier maar overal. Opbouwend en gemeend en doe mee in de huiskamer, en dan krijg je deze ellende over je heen.

Nou,nou ik zie dat bij geen enkel ander fora terug, en daar zit ik al langer dan 11 jaar en maak zoiets nooit mee. Dus het valt voor mij op dat het hier anders werkt.

Maar ga gerust jullie gang, doe waar jullie zin in hebben. Ik druk niet op knopjes hoor.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door omega19 »

De tijd die een lid op dit forum verblijft is niet van belang.

Snap niet waarom er iedere keer moet worden gememoreerd dat een lid net geregistreerd is, en dat daarom de reactie minder waard is

Nieuwe leden zijn juist verfrissend, en brengen een nieuwe kijk in een verkalkte omgeving

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik begrijp niet waarom iemand in een “verkalkte omgeving” wil meedoen. Kunnen die hun tijd niet beter gebruiken?

Moneyman
Berichten: 29992
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

eetcafe schreef:
30 okt 2020 20:34
Opbouwend en gemeend en doe mee in de huiskamer, en dan krijg je deze ellende over je heen.
Hé leuk, gratis theater in de huiskamer. Ik ga er ff goed voor zitten. Proost :D

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

omega19 schreef:
30 okt 2020 21:15
Nieuwe leden zijn juist verfrissend,
Daar zeg je wat : nieuwe leden :!:
schreef:en brengen een nieuwe kijk in een verkalkte omgeving
Ik vind deze omgeving niet verkalkt hoor, de leden zijn actief, scherp, spitsvondig en humoristisch , soms bot, soms vervelend etc .
Het zijn nl mensen :wink:

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Daarom komen sommige mensen ook steeds weer terug. Ze vinden het hier geweldig.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Alsof je hier als "nieuweling" door een ontgroeningsfase moet. Overdrijven is ook een vak.

Erthanax
Berichten: 9661
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Stokvis, Noorse truien, Noorse of Schotse zalm (al dan niet gerookt), huizen in Cinque Terre (niet wit) of op Santorini of Thorn (wel wit)... zegt u het maar!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Doe maar Gravad lachs Erthanax.

Ja, het rijmt 8)

Erthanax
Berichten: 9661
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Aha, meneer is een kenner! Dan graven we graag een paar mooie moten op!

Plaats reactie