LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door ZaBo »

Ben net nieuw op het forum, maar zoals ik begrijp is het alleen de TS die een reactie als beste beantwoording kan waarderen, maar wat als reactie 28 ( noem maar wat) ook zeer relevant en ter zakendoende is

Is het dan mogelijk, dat deelnemers ( niet TS) deze aanmerken en onder de aandacht van TS brengen, of gaat deze ten onder in de lawine/tsunami van reacties ?( weet dat lawine /tsunami gevoelig kan liggen excuses daarvoor)

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door hänschen klein »

ZaBo schreef:Ben net nieuw op het forum, maar zoals ik begrijp is het alleen de TS die een reactie als beste beantwoording kan waarderen, maar wat als reactie 28 ( noem maar wat) ook zeer relevant en ter zakendoende is

Is het dan mogelijk, dat deelnemers ( niet TS) deze aanmerken en onder de aandacht van TS brengen, of gaat deze ten onder in de lawine/tsunami van reacties ?( weet dat lawine /tsunami gevoelig kan liggen excuses daarvoor)
Welkom in de club, waar de oorspronkelijke vraagstellers veel te vaak nooit meer terugkeren ... en dus óók het beste antwoord niet zullen aangeven! :cry:

lijfrente
Berichten: 237
Lid geworden op: 09 feb 2017 17:17

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door lijfrente »

hänschen klein schreef:
ZaBo schreef:Ben net nieuw op het forum, maar zoals ik begrijp is het alleen de TS die een reactie als beste beantwoording kan waarderen, maar wat als reactie 28 ( noem maar wat) ook zeer relevant en ter zakendoende is

Is het dan mogelijk, dat deelnemers ( niet TS) deze aanmerken en onder de aandacht van TS brengen, of gaat deze ten onder in de lawine/tsunami van reacties ?( weet dat lawine /tsunami gevoelig kan liggen excuses daarvoor)
Welkom in de club, waar de oorspronkelijke vraagstellers veel te vaak nooit meer terugkeren ... en dus óók het beste antwoord niet zullen aangeven! :cry:
Zo vaak kan het niet geweest zijn, in de twee maanden dat je lid bent! :wink:

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door Dirkie »

lijfrente schreef:
hänschen klein schreef:
ZaBo schreef:Ben net nieuw op het forum, maar zoals ik begrijp is het alleen de TS die een reactie als beste beantwoording kan waarderen, maar wat als reactie 28 ( noem maar wat) ook zeer relevant en ter zakendoende is

Is het dan mogelijk, dat deelnemers ( niet TS) deze aanmerken en onder de aandacht van TS brengen, of gaat deze ten onder in de lawine/tsunami van reacties ?( weet dat lawine /tsunami gevoelig kan liggen excuses daarvoor)
Welkom in de club, waar de oorspronkelijke vraagstellers veel te vaak nooit meer terugkeren ... en dus óók het beste antwoord niet zullen aangeven! :cry:
Zo vaak kan het niet geweest zijn, in de twee maanden dat je lid bent! :wink:
Dat betekent of dat hij daadwerkelijk items gelezen heeft op dit forum en tijdens het lezen gezien heeft dat bij verschillende TS staat dat zij maar 1 bericht geplaatst hebben. In dat geval hulde. Of het betekent dat hij dit sinds 2 maanden bij nieuwe topics al vaak gezien heeft. Ook dan hulde voor de opmerkzaamheid en hulde aan iedereen die toch goed bedoelde antwoorden en adviezen blijven geven ondanks dat er niets mee gedaan wordt.

lijfrente
Berichten: 237
Lid geworden op: 09 feb 2017 17:17

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door lijfrente »

Dirkie schreef:
lijfrente schreef:
hänschen klein schreef: Welkom in de club, waar de oorspronkelijke vraagstellers veel te vaak nooit meer terugkeren ... en dus óók het beste antwoord niet zullen aangeven! :cry:
Zo vaak kan het niet geweest zijn, in de twee maanden dat je lid bent! :wink:
Dat betekent of dat hij daadwerkelijk items gelezen heeft op dit forum en tijdens het lezen gezien heeft dat bij verschillende TS staat dat zij maar 1 bericht geplaatst hebben. In dat geval hulde. Of het betekent dat hij dit sinds 2 maanden bij nieuwe topics al vaak gezien heeft. Ook dan hulde voor de opmerkzaamheid en hulde aan iedereen die toch goed bedoelde antwoorden en adviezen blijven geven ondanks dat er niets mee gedaan wordt.

Het is niet zo, dat in ieder topic TS niet meer aantwoord. Dat is op een hand te tellen.

Maar vaak is het toch zo, dat TS onderuit gehaald wordt, dan reageert deze ook niet meer, wat ik dan ook kan begrijpen :mrgreen:

Dus in twee maanden tijd is het toch niet zo veel, want ook reageer ik niet altijd, dan zou ik het ook kunnen lezen.
,

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Ter verduidelijking ...

over de opmerking m.b.t. vraagstellers die niet meer reageren op tegenvragen of geen feedback melden en mijn actieve periode op dit forum sinds kort: ik was al langer een passieve mee-lezer en sinds kort mee-reageerder, dit overigens in tegenstelling tot de ervaren @Dirkie die onlangs al een 10-jarig jublieum kon vieren.

lijfrente
Berichten: 237
Lid geworden op: 09 feb 2017 17:17

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door lijfrente »

hänschen klein schreef:Ter verduidelijking ...

over de opmerking m.b.t. vraagstellers die niet meer reageren op tegenvragen of geen feedback melden en mijn actieve periode op dit forum sinds kort: ik was al langer een passieve mee-lezer en sinds kort mee-reageerder, dit overigens in tegenstelling tot de ervaren @Dirkie die onlangs al een 10-jarig jublieum kon vieren.
Er zijn veel meelezers, die dan plots intensief reageren. :wink:
Dat @Dirkie een kennis is van het verleden is, mag nu duidelijk zijn! :D

Maar zoals geschreven, blijf ik ook nu weer gewoon meelezen. :roll:

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door Moneyman »

harkja schreef:En de winnaar is @ moneyman maak het forum ook toegankelijk voor kleuters en andere feestgangers :D
Blij dat ik je heb kunnen helpen :mrgreen:

lijfrente
Berichten: 237
Lid geworden op: 09 feb 2017 17:17

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door lijfrente »

Moneyman schreef:
harkja schreef:En de winnaar is @ moneyman maak het forum ook toegankelijk voor kleuters en andere feestgangers :D
Blij dat ik je heb kunnen helpen :mrgreen:
Niet blij met de overwinning?

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door alfatrion »

Gaat die overwinning gepaard met een trofee?

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:Gaat die overwinning gepaard met een trofee?
Life-time banbescherming? :wink:

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Nadat ik een nieuwe topic had neergezet om te proberen hoe dit 'betse antwoord' werkt ....

is mijn topic door de redactie helemaal verwijderd! Met deze beslissing moet ik dus volgens de onaantastbare voorwaarden leren leven, maar weet nu dus niet of en hoe de tool werkt. Wie heeft de aangekondigde reactie 'beste antwoord' wèl gezien? en was dat werkelijk een hulp?

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door Moneyman »

hänschen klein schreef:Nadat ik een nieuwe topic had neergezet om te proberen hoe dit 'betse antwoord' werkt ....

is mijn topic door de redactie helemaal verwijderd! Met deze beslissing moet ik dus volgens de onaantastbare voorwaarden leren leven, maar weet nu dus niet of en hoe de tool werkt. Wie heeft de aangekondigde reactie 'beste antwoord' wèl gezien? en was dat werkelijk een hulp?
als je gewoon om je heen kijkt op het forum, zie je dat de tool werkt. Of valt het groene "beste antwoord" net als de meeste functionaliteit van dit forum weg door jouw eigen mooie design?

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door ZaBo »

Even hypothetisch!

Ik heb een geschil met een instantie/bedrijf
Waarbij ik eigenlijk helemaal niet in mijn recht sta(voorwaarden niet gelezen etc)maar toch eigenwijs als ik ben plaats ik het hier;-)(want ik ben klant, en klant is koning toch?:-)

Daarna krijg ik vele (weer hypothetisch) negatieve reacties, maar daar is die dan:-), die ene reactie die mij naar mijn mond praat. Dus hoppa ik klik beste reactie aan :-)

Dat slaat de hele discussie (wat forum levendig maakt) toch dood?

Ik als TS heb mijn ( al dan niet te rechte oplossing /)gewenste resultaat) en verdwijn!

Wat is de geloofwaardigheid en relevantie van dit (m.i. Belangrijke forum)dan?
Laatst gewijzigd door ZaBo op 17 mei 2017 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door Moneyman »

Da's helaas niet eens hypothetisch, dat is de dagelijkse realiteit.

john18
Berichten: 1872
Lid geworden op: 17 mar 2016 19:40

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door john18 »

Moneyman schreef:Da's helaas niet eens hypothetisch, dat is de dagelijkse realiteit.
Daarom is het handig om hypothetisch :wink: toch de topic af te maken. :D

Kunnen anderen ook iets van leren :lol:

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door witte angora »

ZaBo schreef:Even hypothetisch!

Ik heb een geschil met een instantie/bedrijf
Waarbij ik eigenlijk helemaal niet in mijn recht sta(voorwaarden niet gelezen etc)maar toch eigenwijs als ik ben plaats ik het hier;-)(want ik ben klant, en klant is koning toch?:-)

Daarna krijg ik vele (weer hypothetisch) negatieve reacties, maar daar is die dan:-), die ene reactie die mij naar mijn mond praat. Dus hoppa ik klik beste reactie aan :-)

Dat slaat de hele discussie (wat forum levendig maakt) toch dood?

Ik als TS heb mijn ( al dan niet te rechte oplossing /)gewenste resultaat) en verdwijn!

Wat is de geloofwaardigheid en relevantie van dit (m.i. Belangrijke forum)dan?
Daarom is (bijna) niemand van de vaste stamgasten blij met deze knop.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Moneyman schreef:
hänschen klein schreef:Nadat ik een nieuwe topic had neergezet om te proberen hoe dit 'betse antwoord' werkt ....

is mijn topic door de redactie helemaal verwijderd! Met deze beslissing moet ik dus volgens de onaantastbare voorwaarden leren leven, maar weet nu dus niet of en hoe de tool werkt. Wie heeft de aangekondigde reactie 'beste antwoord' wèl gezien? en was dat werkelijk een hulp?
als je gewoon om je heen kijkt op het forum, zie je dat de tool werkt. Of valt het groene "beste antwoord" net als de meeste functionaliteit van dit forum weg door jouw eigen mooie design?
O.K. ik zie de 'pluim' dus nooit omdat ik hem zèlf klaarblijkelijk heb weg-gedesigned, maar heb niet ècht het gevoel nu iets te missen, wanneer ik de commentaren interpreteer . . . ?

witte angora
Berichten: 30546
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb ze zelfs nog niet eens gezien... :(

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Nieuw op het Radar Forum: beste antwoord

Ongelezen bericht door hänschen klein »

witte angora schreef:Ik heb ze zelfs nog niet eens gezien... :(
Dan wordt het tijd om zèlf een (onschuldige) topic te plaatsen, want alleen dàn kunt u iemand een schouderklopje geven!

Gesloten