LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door gemist »

Nou..ik had me al eerder aangemeld maar kreeg geen permissie om de posts te zien. Heel apart. Het welkome gevoel van de omroepen is hier niet te voelen. Jammer. En zelfs dit bericht moet schijnbaar eerst goedgekeurd worden. Da's wel erg over de top.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Is de PM functie veranderd met de nieuwe website? Ik kreeg in het verleden nog weleens van mensen een PM die niet "PM" naast hun posts hadden staan (PM functie uit), en dan kon je wel reageren. Nu heb ik onlangs een PM ontvangen van een medegebruiker waar ik niet op kan reageren omdat deze die functie uit heeft staan.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Brahms »

Dat klopt, een PB terugzenden is niet mogelijk terwijl iemand schijnbaar wel een PB kan zenden
Vreemd.........

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door moederslink »

Dat heb ik niet zo ervaren. Je kunt nog steeds reageren op een ontvangen PB ; het woordje " reageer " staat bovenaan...
maar als iemand die functie heeft uitgezet kun je geen contact middels een PB maken :(
Je kunt naar iedereen die PM onder zijn naam heeft staan een PB sturen.
Laatst gewijzigd door moederslink op 13 mar 2016 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30000
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Moneyman »

moederslink schreef: Als iemand die functie heeft uitgezet kun je geen contact middels een PB maken :(
En dat kon dus vroeger wel, als diegene jou een pb stuurde kon je erop antwoorden. Nu blijkbaar niet meer.

Al snap ik niet zo goed waarom je de pb functie uberhaupt uit zou zetten.

Mucha

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

moederslink schreef:Dat heb ik niet zo ervaren. Je kunt nog steeds reageren op een ontvangen PB ; het woordje " reageer " staat bovenaan...
maar als iemand die functie heeft uitgezet kun je geen contact middels een PB maken :(
Je kunt naar iedereen die PM onder zijn naam heeft staan een PB sturen.
"Reageer" stond inderdaad bovenaan, maar als ik daar dan op klikte kreeg ik een melding in rode letters waarin stond dat de gebruiker deze functie uit had staan en ik dus niet kon reageren. Het zelfde geldt voor het "quote" knopje.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Brahms »

Julie4444 schreef:
moederslink schreef:Dat heb ik niet zo ervaren. Je kunt nog steeds reageren op een ontvangen PB ; het woordje " reageer " staat bovenaan...
maar als iemand die functie heeft uitgezet kun je geen contact middels een PB maken :(
Je kunt naar iedereen die PM onder zijn naam heeft staan een PB sturen.
"Reageer" stond inderdaad bovenaan, maar als ik daar dan op klikte kreeg ik een melding in rode letters waarin stond dat de gebruiker deze functie uit had staan en ik dus niet kon reageren. Het zelfde geldt voor het "quote" knopje.
Dat is juist, die melding kreeg ik ook.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door moederslink »

Ok .
Ik had dit (nog ) niet ervaren.
De PB .s die ik heb ontvangen en verstuurd gingen nd gebruiker die de PB had " aan " staan.
Dan ervaar ik dat misschien nog eens? En die melding komt dan dus , zoals jullie zeggen , alleen wanneer iemand mij een PB stuurt die zelf niet PM onder zijn naam heeft staan ?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

moederslink schreef:Ok .
Ik had dit (nog ) niet ervaren.
De PB .s die ik heb ontvangen en verstuurd gingen nd gebruiker die de PB had " aan " staan.
Dan ervaar ik dat misschien nog eens? En die melding komt dan dus , zoals jullie zeggen , alleen wanneer iemand mij een PB stuurt die zelf niet PM onder zijn naam heeft staan ?
Exact. Mensen die de PM functie uit hebben staan en jou een PM sturen kunnen blijkbaar wel versturen, maar niet ontvangen. Als je dan probeert te antwoorden op een PM van zo iemand krijg je de melding.

Lijkt me niet dat het de bedoeling is dat het zo werkt... xD

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

Brahms schreef:
harkja schreef:Oh en nu ?
En nu is de wens, en dat speelt al veel langer op dit forum bij vele, dat als er al berichten verwijderd moeten worden (iets dat wel erg veel alhier wordt toegepast) de moderator dit netjes meld.
Zoals in de gedragsregels vermeld staat, behouden wij ons onder andere het recht voor om forumbijdragen te verwijderen of aan te passen. Uiteraard proberen wij dergelijke ingrepen zoveel mogelijk te beperken, en in veel gevallen vermelden wij het ook als we ze hebben gedaan.

Echter, helaas zijn de gevallen waarin dit onzes inziens nodig is dermate talrijk, dat het ondoenlijk is om élke ingreep (bijvoorbeeld het verwijderen van een chat-achtig bericht) te melden op het forum of bij de plaatser. Wij begrijpen dat dit soms vervelend is.

Wat betreft het verwijderen van berichten waar ogenschijnlijk niks mis mee is: het komt regelmatig voor dat door het verwijderen van 1 of enkele berichten die in strijd met de gedragsregels zijn (bijvoorbeeld: off topic / op de man spelend / beledigend), andere berichten hun context verliezen. Om het forum leesbaar te houden is het dan vaak beter om ook die berichten te verwijderen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

@harkja, @grun (en @iedereen eigenlijk):

Er staat nu een 'Spring naar de laatste post'-knop bij elk subforum in het forumoverzicht, en bij elk topic in elk willekeurig topic-overzicht.
Bijlagen
Schermafbeelding 2016-03-30 om 14.22.16.png
Het gaat dus om het pijltje.
(10.41 KiB) 1173 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Moneyman
Berichten: 30000
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moneyman schreef:
Moneyman schreef:Ik heb nog wel een ander issue. Als je het forum op diverse devices leest (pc werk, laptop, pc thuis, Ipad) worden de "gelezen berichten" niet onthouden. Op het device waarop je hebt gelezen zijn de gelezen topics keurig zwart, maar als ik dan op de pc kijk is alles weer blauw. Een en ander wordt dus gelinkt aan de device, en niet aan de gebruiker. Wellicht kan dat meegenomen worden.
Even voor de zekerheid: hebben jullie deze nog op je netvlies?
En nogmaals even voor de zekerheid een quote. het blijft irritant namelijk.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar schreef:@harkja, @grun (en @iedereen eigenlijk):

Er staat nu een 'Spring naar de laatste post'-knop bij elk subforum in het forumoverzicht, en bij elk topic in elk willekeurig topic-overzicht.
Ik heb het gezien, helemaal top.

Dit bericht heeft geen titel en daardoor kun je niet een link verkrijgen als deze:
viewtopic.php?f=50&t=162225&p=2259883#p2259831

Zou het misschien mogelijk zijn om, als er geen titel bij een bericht is, daar iets anders van te maken, zodat deze link te koperen is?

Moneyman
Berichten: 30000
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:@harkja, @grun (en @iedereen eigenlijk):

Er staat nu een 'Spring naar de laatste post'-knop bij elk subforum in het forumoverzicht, en bij elk topic in elk willekeurig topic-overzicht.
Kan dat ook toegevoegd worden als je de opties "toon actieve onderwerpen", "toon nieuwe berichten" enz gebruikt?

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door harkja »

Moneyman schreef:
Radar schreef:@harkja, @grun (en @iedereen eigenlijk):

Er staat nu een 'Spring naar de laatste post'-knop bij elk subforum in het forumoverzicht, en bij elk topic in elk willekeurig topic-overzicht.
Kan dat ook toegevoegd worden als je de opties "toon actieve onderwerpen", "toon nieuwe berichten" enz gebruikt?
Mooi dat het nu in het subforum kan, maar praktischer is wat @Moneyman voorstelt net zoals op het oude forum. In ieder geval fijn dat jullie hier aandacht aanbesteden, waarvoor mijn dank.

alfatrion
Berichten: 21897
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

Eens.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Redactie:

Sinds gisteravond krijg ik regelmatig deze melding:


LET OP!

Onbevoegde actie gedetecteerd.
Foutieve melding?
Mail ons: [email protected]
Naar home


De link naar het mailadres werkt ook niet. Het gebeurt steeds als ik een bericht van iemand quote. Ook met het quoten van de foutmelding ging het mis.

Mucha

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Mucha

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten