LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

fonsflons schreef:Ik snap ook niet wat het probleem is bij sommige gebruikers. Bij mij op de iMac, verschillende macbooks, mobiel (zowel android als iphone), en tabs functioneerd deze prima.
De functies van de huidige knoppen staat niet ter discussie. Hetgeen waarover men klaagt is de ever-present balk van naar hun/onze mening een te groot formaat in relatie tot de rest van de beschikbare ruimte.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op mijn mobiel vind ik het ook nogal meevallen. De menubalk van de browser is hoger; die schuift buiten beeld als ik ga scollen. Het logo (als home knop), de zoekknop en het hamburgermenu moeten toch ook in beeld blijven, vind ik.
Op sommige andere forums die ik volg, staat er meer ballast op het scherm. Het blijft natuurlijk een persoonlijke ervaring, dus wat ik prima vind, kan een ander knap vervelend vinden.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

Van mij zou de Radar balk ook best mogen verdwijnen als ik naar beneden scroll. Als de mobiel kantelt dan blijft 60% van het scherm over en in split screen blijft er ook weinig over.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

alfatrion schreef:Van mij zou de Radar balk ook best mogen verdwijnen als ik naar beneden scroll. Als de mobiel kantelt dan blijft 60% van het scherm over en in split screen blijft er ook weinig over.
En dat is dus exact mijn punt. :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ja, bij een gedraaid (liggend) mobiel scherm ligt het inderdaad anders. Als het toetsenbord verschijnt, blijft er effectief maar een smal streepje over. Goed punt!

Gesloten