LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door moederslink »

Zo zie je maar , zoveel mensen, zoveel smaken! :D
Ook ik had al aangegeven dat ik deze website mooi vind, strak, overzichtelijk, en van deze tijd.
Even wennen , maar dat geeft niet ....
Wel ( nog steeds ) 1 puntje: dat cursieve getyp ; lastig en met te kleine lettertjes...
En wat oa Julie zei: onderaan dat " geef feedback " mag nu wel weg, toch? :wink:

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Moneyman »

lies-oostveen schreef:Dit kan echt niet, niet om aan te zien ! Snel terug naar die oude vertrouwde site.
Blijkbaar doen ze niets met de tips dan lees ik in het vervolg wel een boek :D
Vind je zelf ook niet dat je wel heel erg snel bent met je negatieve conclusies?

De mate van veranderbereidheid is niet heel groot, zo blijkt.

lies-oostveen
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 sep 2014 20:11

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

Moneyman schreef:
lies-oostveen schreef:Dit kan echt niet, niet om aan te zien ! Snel terug naar die oude vertrouwde site.
Blijkbaar doen ze niets met de tips dan lees ik in het vervolg wel een boek :D
Vind je zelf ook niet dat je wel heel erg snel bent met je negatieve conclusies?

De mate van veranderbereidheid is niet heel groot, zo blijkt.
Ieder zijn mening moneyman !

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door crazyme »

Klaas Jan schreef: Daar kunnen de collega's van Vara's Kassa nog wat van leren met de totaal mislukte make over van hun website.
Eens. Met name op functie laten ze daar flinke steken vallen.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Moneyman »

lies-oostveen schreef:
Moneyman schreef:
lies-oostveen schreef:Dit kan echt niet, niet om aan te zien ! Snel terug naar die oude vertrouwde site.
Blijkbaar doen ze niets met de tips dan lees ik in het vervolg wel een boek :D
Vind je zelf ook niet dat je wel heel erg snel bent met je negatieve conclusies?

De mate van veranderbereidheid is niet heel groot, zo blijkt.
Ieder zijn mening moneyman !
Zeker. Maar een dag of twee nadat de site overgegaan is al concluderen dat "er blijkbaar niets met tips wordt gedaan" is wat mij betreft gewoon onzinnig.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door moederslink »

lies-oostveen schreef:Dit kan echt niet, niet om aan te zien ! Snel terug naar die oude vertrouwde site.
Blijkbaar doen ze niets met de tips dan lees ik in het vervolg wel een boek :D
@lies,
iedereen heeft recht op zijn eigen mening uiteraard , maar geef het een kans, zou ik zeggen. De site draait pas net een dag of 3 , over pakweg een maandje weet je niet beter meer .
Weet je wat ik bv niet om aan te zien vind?
*Dikke kerels in joggingbroeken met blote voeten met dikke kalknagels in teenslippers :lol:
En een boek lezen? Heerlijk!
Geef mij maar een goed boek i.p.v een e-reader ( ook zoiets ...)

rookje
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 feb 2016 19:39

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door rookje »

Kan niet echt oordelen over oude/nieuwe site, was net op de nog oude site met aanmelden. Vind het wel redelijk duidelijk. Maar stonden er geen vignetjes op oude site, als men of een reactie had geplaatst of iets had gelezen? Die zie ik hier dan niet. Denk dat het altijd wennen is aan iets nieuws, zal enige dagen vergen. Wel vind ik persoonlijk het schuinschrift naar; dat zal een langere periode duren aan gewenning, tenzij dit nog zal worden aangepast, wat ik zou toejuichen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door moederslink »

rookje schreef: Maar stonden er geen vignetjes op oude site, als men of een reactie had geplaatst of iets had gelezen?
moederslink schreef:
lies-oostveen schreef:Op het oude forum kon je zien wanneer je een topic had gelezen, was wel handig.
Ik heb ontdekt dat op het moment dat je topics aanklickt om te gaan lezen dat ze dan zwart kleuren en zwart gekleurd blijven staan totdat er weer een nieuwe reactie is gekomen. Deze laatste reactie is dan weer blauw . Dat betekent voor mij : " aha , nieuwe reactie " :D .

rookje
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 feb 2016 19:39

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door rookje »

moederslink schreef:
rookje schreef: Maar stonden er geen vignetjes op oude site, als men of een reactie had geplaatst of iets had gelezen?
moederslink schreef:
lies-oostveen schreef:Op het oude forum kon je zien wanneer je een topic had gelezen, was wel handig.
Ik heb ontdekt dat op het moment dat je topics aanklickt om te gaan lezen dat ze dan zwart kleuren en zwart gekleurd blijven staan totdat er weer een nieuwe reactie is gekomen. Deze laatste reactie is dan weer blauw . Dat betekent voor mij : " aha , nieuwe reactie " :D .
Prima @ moederslink. Dat zie ik nu dus ook. Dank voor de aanwijzing.

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Quark »

Mucha schreef:Die brede blauwe balken zo dwars over het beeld maakt het opdringerig en koel. Maar smaken verschillen.
Sluit ik mij bij aan, mis de rust en overzichtelijke van de oude site

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik vind het allemaal wel meevallen... wees blij dat het er niet zo uitziet als 'de conculega' van Kassa... Die is écht niet te lezen of te volgen. Ik heb na 2 pogingen de moed opgegeven.

rookje
Berichten: 49
Lid geworden op: 06 feb 2016 19:39

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door rookje »

Miepje1 schreef:Ik vind het allemaal wel meevallen... wees blij dat het er niet zo uitziet als 'de conculega' van Kassa... Die is écht niet te lezen of te volgen. Ik heb na 2 pogingen de moed opgegeven.
U blijkt daar niet de enige in te zijn. Die site schijnt daar in April pas gereed te zijn voor functioneel gebruik. Men kan zelfs grapjes lezen: 1 April zeker.

hvff
Berichten: 127
Lid geworden op: 22 aug 2015 13:09

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door hvff »

n

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

Hallo allemaal!

Moederslink heeft inderdaad gelijk wat betreft gelezen posts.

We krijgen hier echter een behoorlijk aantal meldingen van, dus we gaan even bekijken of (en hoe) we dit het beste kunnen veranderen. Wellicht is het te subtiel.

Overigens hebben we het probleem met de cursieve tekst inmiddels opgelost!

Bedankt voor de reacties allemaal en blijf problemen melden. We lezen mee!

Groeten,

Radar Internet

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door moederslink »

:D
Dat cursieve getyp is over/ voorbij/ klaar! Yep!
NB: als iedereen nu straks weet dat gelezen posts zwart kleuren na het aantikken hoeft dat toch niet weer veranderd te worden?
Hoe kun je nu honderden forummers allemaal tevreden houden? ?
Het enige " probleem " vind ik zelf nog die brede menubalk bovenin en " geef feedback " onderin :P
Het verkleint de pagina op mijn tablet behoorlijk.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik heb nog wel een ander issue. Als je het forum op diverse devices leest (pc werk, laptop, pc thuis, Ipad) worden de "gelezen berichten" niet onthouden. Op het device waarop je hebt gelezen zijn de gelezen topics keurig zwart, maar als ik dan op de pc kijk is alles weer blauw. Een en ander wordt dus gelinkt aan de device, en niet aan de gebruiker. Wellicht kan dat meegenomen worden.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

moederslink schreef::D
Dat cursieve getyp is over/ voorbij/ klaar! Yep!
NB: als iedereen nu straks weet dat gelezen posts zwart kleuren na het aantikken hoeft dat toch niet weer veranderd te worden?
Hoe kun je nu honderden forummers allemaal tevreden houden? ?
Het enige " probleem " vind ik zelf nog die brede menubalk bovenin en " geef feedback " onderin :P
Het verkleint de pagina op mijn tablet behoorlijk.
De 'geef feedback'-balk gaat er - waarschijnlijk - woensdag uit. We snappen dat het vervelend is, maar als we nu genoeg feedback verzamelen, hebben we alle (of in ieder geval de meeste!) bugs eruit en draait de site de komende jaren als een zonnetje! :-)

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Radar schreef:
moederslink schreef::D
Dat cursieve getyp is over/ voorbij/ klaar! Yep!
NB: als iedereen nu straks weet dat gelezen posts zwart kleuren na het aantikken hoeft dat toch niet weer veranderd te worden?
Hoe kun je nu honderden forummers allemaal tevreden houden? ?
Het enige " probleem " vind ik zelf nog die brede menubalk bovenin en " geef feedback " onderin :P
Het verkleint de pagina op mijn tablet behoorlijk.
De 'geef feedback'-balk gaat er - waarschijnlijk - woensdag uit. We snappen dat het vervelend is, maar als we nu genoeg feedback verzamelen, hebben we alle (of in ieder geval de meeste!) bugs eruit en draait de site de komende jaren als een zonnetje! :-)
Maar de menubalk blijft? Jammer. :(
Het is behoorlijk storend imo en leidt flink af van de content, welke zeker op kleine schermen behoorlijk gedomineerd wordt.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar schreef:Overigens hebben we het probleem met de cursieve tekst inmiddels opgelost!
Ik type nog steeds in cursief.

Een ander puntje is dat de links naar de berichten zijn verdwenen. Vroeger stond voor de "door" altijd een klein plaatje met een link naar dat bericht. Super handig als je naar een bericht wilde verwijzen. Deze plaatjes stonden ook bij het overzicht aan de rechter kant en leiden naar het laatst gelezen bericht.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hoezo, geen cursief getyp meer? Hier nog wel hoor, helaas.

Gesloten