LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Proef: Moderatoren herkenbaarder

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Kees: je loopt niet lang genoeg mee om te weten wat er in het verleden allemaal op dit forum gebeurd is. Wees er blij om; maar realiseer je dat sommigen die hier langer rondlopen geen beste ervaringen hebben met sommige voormalige... hoe noem je dat?

Verder ga ik er niet op in, je weet niet wie er wel of niet stilletjes meelezen... ;)

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door witte angora »

moederslink schreef:
05 feb 2019 21:09
Ik denk zelf dat ' fake' initialen gewoon niet te herleiden zijn en sowieso zijn bedreigingen uiten in feite eigenlijk gewoon " zielig " :o
Maar idd.... misschien is nummering dan toch beter?
Nummering kan een alternatief zijn, maar dan denk ik aan ene Willem die zich geen Willem IV wilde noemen; Willem IV staat naast Bertha 38 in de wei of zoiets. Dus hij koos voor wat anders. Ik denk niet dat Radar1, Radar2, Modje3 etcetera de lege plaats van Willem IV naast Bertha38 in moeten gaan nemen.

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Men mag toch aannemen dat Radar in de moderatie één lijn trekt.

Dus gewoon Radar. Klaar.

zeug
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door zeug »

hahaha radar is het beste forum van ons land zijn niet partijdig behalve als het hun uitkomt etc :roll: who cares wie de moderator is :shock:

alfatrion
Berichten: 21885
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik sluit mij aan bij de mensen die dit niet nodig vinden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door crazyme »

Wat een topic zeg, een moderator herken je toch zo :

Afbeelding

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
05 feb 2019 20:20
Maar misschien ben ik daarin te naief hier in dit forum.
Inderdaad ;) Ik ben moderator op meerdere fora, waaronder heel wat vriendelijker fora dan dit. En toch wil je niet weten wat er allemaal naar je toe kan komen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een moderator hoeft echt niet herleidbaar te zijn, maar het is wel handig om te weten dat je met een vraag bij de juiste moderator terecht komt.
Eerder heb ik mij wel eens laten verleiden te diep in discussie te gaan waardoor er ingegrepen werd en een bericht verwijderd werd, of dat je ergens oo aangesproken werd. Op de vraag waarom kreeg je steevast het antwoord dat EEN moderator dat besloten had. Het waarom kreeg je dus niet te horen. Iedereen is anders en ook al moeten moderatoren 1 lijn trekken, het zijn mensen met andere gedachtes. Als je dan contact hebt met bv L.K. dan is het lastig als P.H. daarop gaat reageren.
Namen en rugnummers hoeft echt niet, maar wel inzichtelijk wie welke beslissing nam.

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door rvjapio »

Het maakt mij totaal niet uit welke initialen/namen/eigenschappen/hobbies of andere herkenbaarheid moderatoren hebben, behalve dat ze goed kunnen modereren.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kees2850 schreef:
06 feb 2019 17:03
@moneyman en @witte angora blijkbaar gebeuren er dus dingen waar ik geen weet van heb. Mijn ervaringen, zelfs op Geen Stijl, zijn toch wel dat de mensen met de grootste mond ervaar ik als minst bedreigend. Misschien ook dat ik altijd probeer met argumenten de discussie aan te gaan. En als ik mis zit kan ik ook dat makkelijk toegeven denk ik. En is eigenlijk altijd de kou uit de lucht. Zo zou een moderator ook moeten handelen toch? Zeker op een consumentenforum als dit
Bij mensen die in staat zijn rationeel te denken zit het probleem ook vrijwel nooit :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
06 feb 2019 20:10
Bij mensen die in staat zijn rationeel te denken zit het probleem ook vrijwel nooit :wink:
Subtiel maar scherp!
Mensen bij wie de fantasie op hol slaat en stoere taal gaan uitslaan kunnen niet of nauwelijks meer rationeel denken en doen dan ook niet de juiste dingen meer en dus ook zeker niet op een anoniem forum 8) .

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Proef: Moderatoren herkenbaarder

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Moneyman schreef:
06 feb 2019 20:10
Bij mensen die in staat zijn rationeel te denken zit het probleem ook vrijwel nooit :wink:

Tenzij gevoel en empathie ontbreken want daar gaat het vaak fout.

Gesloten