LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van trosradar.nl naar radartv.nl

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Bob, heb je de cookies al een keer verwijderd? Ik heb ook ff, maar nergens last van.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Radar »

Bob Schurkjens schreef:Helemaal kierewiet word ik van die op en neer schokkende pagina's door die kl* avrotrosbalk. Ik gebruik Firefox. Moet ik maar overstappen op een andere browser? Dat zou dan echt voor het eerst zijn want heb met deze browser anders weinig problemen. Echt niet normaal dat dit van te voren niet wordt getest met alle gangbare browsers. Met Adblock Plus krijg ik 'm ook niet weg.

Ik probeer het ook nog even met Chrome: zelfde probleem!
Bob, wij begrijpen je frustratie. Zoals eerder gezegd staan ze op de planning voor verbetering. Zowel de balk boven als de 'footer' onder.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door jerwarm »

ik zie niets geen balk/footer bewegen, gebruik IE 11.


+ Simple adblock. [paid version] ;)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Bob Schurkjens schreef:Helemaal kierewiet word ik van die op en neer schokkende pagina's door die kl* avrotrosbalk. Ik gebruik Firefox. Moet ik maar overstappen op een andere browser? Dat zou dan echt voor het eerst zijn want heb met deze browser anders weinig problemen. Echt niet normaal dat dit van te voren niet wordt getest met alle gangbare browsers. Met Adblock Plus krijg ik 'm ook niet weg.

Ik probeer het ook nog even met Chrome: zelfde probleem!
Ik heb niet durven reageren meer (zeurder etc.): met Firefox werkt alles wat ik doe perfect alleen...juist, deze site niet. Niet alleen 'schokkende pagina's maar (soms -ook niet altijd - ) ineens of enorme letters of piepklein; en nee, heb niet zitten scrollen met Ctrl wieltje!

czarczar
Berichten: 697
Lid geworden op: 25 sep 2011 19:05

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door czarczar »

Bob Schurkjens schreef:Helemaal kierewiet word ik van die op en neer schokkende pagina's door die kl* avrotrosbalk. Ik gebruik Firefox....Ik probeer het ook nog even met Chrome: zelfde probleem!
Op dit forum?
Ik heb geen probleem met Chrome.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De avrotros-balk die de permanent op en neer schokkende pagina's veroorzaakt is kennelijk een blijvertje op dit forum. Kennelijk van hogerhand beslist dat alle avrotros-sites deze balk moeten dragen? Ik gebruik Firefox en Chrome. Onbegrijpelijk dat de gebruikerservaring kennelijk op deze manier om zeep geholpen moet worden. Ik zal er verder geen opmerkingen meer over maken.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

czarczar schreef:
Bob Schurkjens schreef:Helemaal kierewiet word ik van die op en neer schokkende pagina's door die kl* avrotrosbalk. Ik gebruik Firefox....Ik probeer het ook nog even met Chrome: zelfde probleem!
Op dit forum?
Ik heb geen probleem met Chrome.
Sorry Bob, gebruik FF en (na de 'schokkende beelden' van het begin): ik heb geen problemen meer. Chroom weet ik niet; gebruik ik niet.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

czarczar schreef: de beste browser is Firefox, maar chrome is veel sneller met laden, dus daarom gebruik ik meestal chrome.
Ach, ben gepensioneerd, dus heb ik ook geen haast meer :wink: .

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

czarczar schreef:
tenormin schreef:Ach, ben gepensioneerd, dus heb ik ook geen haast meer :wink: .
Zoals ik al zei: Firefox is absoluut de beste browser, geen twijfel mogelijk.
Ik moet ze allemaal testen als ontwikkelaar, dus ik heb ze allemaal geïnstalleerd.
IE is echt een afrader, maar ja, dat is altijd al zo geweest met hun vb-script tegen javascript, wat ze dan halfbakken wel weer ondersteunden. Hoe vaak moet ik consumenten nog duidelijk maken dat ze meer apparaten in huis hebben die onder een Linux-variant draait dan onder een Windows-variant?
Windows kost geld, Linux is gratiszz.

Jouw mening niet de mijn :roll: Ik blijf bij IE11. Alle browsers hebben wel tekortkomingen.

Daarbij leuk en aardig dat jij dat allemaal moet testen beroepsmatig maar daar heeft de gemiddelde consument niks mee he en heeft ook niks met de OP te maken.

Allemaal gemeld als offtopic. Er zijn trouwens meerdere onderwerpen over windows, ie etc etc.
Zou zeggen, leef je uit daar.

Gesloten