LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van trosradar.nl naar radartv.nl

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Vanaf vandaag gaan we gebruik maken van onze nieuwe domeinnaam radartv.nl. Misschien hebben jullie het op tv al voorbij zien komen. We gebruikten deze al wel in de communicatie maar nog niet actief op de website. In verband met de fusie met de AVRO is er besloten om de domeinnaam trosradar.nl niet meer actief te gebruiken, al zal deze (voorlopig) wel blijven werken.

Wat ga jij hier van merken?
Waarschijnlijk moet je opnieuw inloggen, helaas kunnen we dit niet voorkomen. Uiteraard is het forum weer in een 'https' -omgeving zodat je veilig kunt inloggen.

Mocht je vragen hebben, laat het ons vooral in dit topic weten.

Bedankt voor jullie begrip.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Hoe rekbaar is het voorlopig blijven werken? En toch nog een vraagje erbij: waarom dan geen avrotros.tv.nl? Hoop ook tegen die tijd dat er geen inlogproblemen komen, hebben we net achter de rug.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Radar »

tenormin schreef:Hoe rekbaar is het voorlopig blijven werken? En toch nog een vraagje erbij: waarom dan geen avrotros.tv.nl? Hoop ook tegen die tijd dat er geen inlogproblemen komen, hebben we net achter de rug.
Beste Tenormin,
Je kunt altijd naar trosradar.nl gaan, je zult dan op de website van radartv.nl komen. Ook alle vooringestelde 'shortcuts of 'bookmarks' zullen blijven werken.

Over de keuze van domeinnaam: wij hebben er voor gekozen om onze programmanaam is onze domeinnaam te houden, dat leek ons wel zo logisch. Meerdere punten in een domeinnaam zoals je voorstelt is niet mogelijk en ook onwenselijk.

Inlogproblemen gaan we overigens niet van uit.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

Inlogproblemen gaan we overigens niet van uit.
Zijn er wel, want als ik via de link van het mail wil lezen, krijg ik steeds opnieuw deze melding en moet altijd opnieuw inloggen:
Je bent geïnformeerd over dit onderwerp, log in om het te lezen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door Radar »

eleven schreef:
Inlogproblemen gaan we overigens niet van uit.
Zijn er wel, want als ik via de link van het mail wil lezen, krijg ik steeds opnieuw deze melding en moet altijd opnieuw inloggen:
Je bent geïnformeerd over dit onderwerp, log in om het te lezen.
Beste Eleven,

We hebben net weer aanpassingen gedaan. Mocht je het weer krijgen, laat het ons weten.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Hallo Radar, een seconde geleden (overdreven natuurlijk, want ik moet typen) voor de 4de keer moeten inloggen. Ook vinkje gebruikt en (overbodig misschien) onderin de gele balk ook aangekruist dat ik ingelogd wil blijven. Daar was ik dus al bang voor :mrgreen: Niet "levensbedreigend" maar gewoon wel wat lastig.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

Nog steeds het vinkje voor automatisch inloggen opnieuw doen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Ship Ahoy, radartv.nl. Hier nog steeds problemen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Het staat (nog) niet goed. Helaas iedere keer opnieuw inloggen ondanks het vinkje op de juiste plaats.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door snepke »

Hier ook weer telkens inloggen

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door encore »

Word telkens tussen het posten door weer even als geband en permissieloos aangemerkt...Dus helemaal okiedokie is nog niet
Laatst gewijzigd door Radar op 26 sep 2014 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: reactie op verwijderde quote

witte angora
Berichten: 30558
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij deze: ik moet ook steeds opnieuw inloggen, ondanks verwoede pogingen dat automatisch te laten gebeuren.

mh73

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door mh73 »

Hier ook: steeds opnieuw inloggen.

stofzuigertje

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ingelogd blijven aanvinken en opgelost...

maar Firefox en Chroom die aan TR... genoeg hadden moeten nu RA zoeken...
Ook de favorieten staat Radar TV nog niet hoog genoeg dus ik moet nu RA zoeken omdat ik bij alleen R iets anders kreeg....

Verder prima, fusie, ja nu UPC en Ziggo nog en welke tarieven, ik hoop voor UPC klanten.....

Maar vrees dat de Ziggo tarieven en service verdwijnen en dus Ziggo naam voor UPC prijzen helaas...

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Je hebt gelijk, even inloggen op.....
https://forum.www.radartv.nl/index.php? ... c877a98846

en bovenstaand instellen als favoriet/startpagina en je blijft (op Firefox ingelogd tenminste). Bedankt stofzuigertje.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

stofzuigertje schreef:Ingelogd blijven aanvinken en opgelost...

Alleen als Tros radar als favoriet ingesteld is, ja, maar niet zoals het al gisteren was.
eleven schreef:
Nog steeds, als ik via de link van het mail wil lezen, krijg ik steeds opnieuw deze melding en moet altijd opnieuw inloggen:
Je bent geïnformeerd over dit onderwerp, log in om het te lezen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

@Redactie Radartv.nl

We zijn (ik ben) een dag verder en moet nog steeds blijven inloggen. Wat @stofzuigertje doorgeeft als link, snap niet wat ik dan moet doen. Gebruik FF. Heb al PB geschreven aan u maar geen "recept" ontvangen om van dit euvel "te genezen".

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

tenormin schreef:@Redactie Radartv.nl

We zijn (ik ben) een dag verder en moet nog steeds blijven inloggen. Wat @stofzuigertje doorgeeft als link, snap niet wat ik dan moet doen. Gebruik FF. Heb al PB geschreven aan u maar geen "recept" ontvangen om van dit euvel "te genezen".
Ga naar :https://forum.www.radartv.nl/
Dan inloggen
Je hebt Firefox? boven bij bladwijzers klikken
Dan bladwijzer voor deze pagina maken.
Dan ok

en de link/website is opgeslagen.
Vanaf deze link hoef je niet meer in te loggen, alleen als je een bericht via een mailtje wilt openen, werkt het nog niet.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door tenormin »

Heb 'um aan favorieten toegevoegd, maar schiet niet echt op, nou moet ik weer telkens wachtwoord en naam intypen. Het was gemakkelijk zoals het was; dit is zeker niet een verandering toegevoegde waarde, iets waar ik al bang voor was gisteren.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Van trosradar.nl naar radartv.nl

Ongelezen bericht door eleven »

tenormin schreef:Heb 'um aan favorieten toegevoegd, maar schiet niet echt op, nou moet ik weer telkens wachtwoord en naam intypen. Het was gemakkelijk zoals het was; dit is zeker niet een verandering toegevoegde waarde, iets waar ik al bang voor was gisteren.
Bij Firefox zijn het geen favorieten, maar bladwijzers.
Als je de stappen hebt gevolgd en de website ingelogd opgeslagen, moet je ook bij bladwijzers deze site aanklikken.
Heb het nog eens gecontroleerd en het werkt nog steeds zo

Gesloten