Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

RE: Loonbeslag via werkgever zo snel mogelijk afschaffen!!!

door Moneyman » 15 jun 2018 21:29
En nu trek ik de eerste fles open!

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Eerst lezen en antwoorden, want ik heb al genoeg bezopen antwoorden, en helaas niet alleen van mezelf langs zien komen afgelopen Ban periode helaas!

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
RE: Loonbeslag via werkgever zo snel mogelijk afschaffen!!!

door Moneyman » 15 jun 2018 21:29
En nu trek ik de eerste fles open!
Proost :wink: Met jou drink ik wel een borrel :wink:

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door crazyme »

moederslink schreef:
Iets anders : waar is Brahms toch?? Weet iemand dat?
Laatste bericht 22 mei...

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Tja , merci , maar dat had ik ook gezien. Dat is nu ruim 3 weken geleden en m.i. is het niks voor hem om zo lang niet mee te doen, maar ok , misschien lekker op vakantie ..... :P

Moiseule58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

moederslink schreef:Tja , merci , maar dat had ik ook gezien. Dat is nu ruim 3 weken geleden en m.i. is het niks voor hem om zo lang niet mee te doen, maar ok , misschien lekker op vakantie ..... :P
Het was even zoeken, maar volgens mij was dit het laatste bericht, helaas niet van, maar over Brahms:
. RE: Hoe Stichting CAV Zoetermeer te werk gaat
door Radar » 23 mei 2018 16:51

Brahms schreef:
En heel Nederland weet natuurlijk wat stichting CAV is.
Nog nooit van gehoord. Delen ze gratis geld uit ?

Wat wil je verder met deze wat ovetspannen overkomende mededeling ?


Dit soort onvriendelijke reacties zijn niet in lijn met onze huisregels, die voorschrijven dat men op dit forum respectvol met elkaar discussieert.

Bovendien is het (helaas) het zoveelste voorbeeld van een vervelende reactie van een 'doorgewinterde' gebruiker van het Radar-forum op iemand die hier voor het eerst een bericht plaatst.

Wij vinden het zeer onwenselijk dat nieuwe forumgebruikers op een dergelijke manier 'verwelkomd' en vaak ook afgeschrikt worden, en zullen hiervoor vaker waarschuwingen / bans uitdelen.
Radarverified

Berichten: 3744
Geregistreerd: 22 apr 2004 10:56

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

:oops: oh....dit is mij volledig ontgaan toen....maar bedankt voor uw antwoord Moiseule 58.
Kijk dan is het dus prettig wanneer de moderatie dit dan gewoon meldt ( en met toelichting vd aangehaalde gewraakte reactie ) dat de reageerder, in dit geval Brahms , naar aanleiding hiervan mogelijk een waarschuwing of ban heeft gekregen , zodat je als medeforummer dit dan ook weet en snapt.
Dat was ook 1 van mijn punten in het feedback topic ; ik zou dat graag ingevoerd willen zien .

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Volk?

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je op de naam van deze persoon klikt zie je of deze een Ban heeft en niet meer bestaat.... dus 1 klik met je muis en je weet voldoende....

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

stofzuigertje schreef:Als je op de naam van deze persoon klikt zie je of deze een Ban heeft en niet meer bestaat.... dus 1 klik met je muis en je weet voldoende....
Nou, als ik op zijn naam klik zie ik zijn profiel en dat hij 22 mei voor het laatst heeft gereageerd. Ik zie niets van ban o.i.d.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Aan alle deelnemers:

Verzoek : Als u op iemand reageert wilt u dan a.u.b., als u niet quote, de naam van de betreffende deelnemer vermelden, dat maakt het voor (mij) de minder ingewijde maar wel geïnteresseerde deelnemer(s) een stuk makkelijker om de gaande discussie te kunnen volgen.

Alvast vriendelijk dank.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kan er vanuit gaan dat men op het bericht er boven reageert, als er niets staat.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Om ook nog even op Tenormin terug te komen :
er is nu een huiskamer waarin men mag en kan " chatten " ___ gezellie ! Toch?

Als er toendertijd , 2 jaar geleden , een " huiskamer " was geweest was Tenormin zeer waarschijnlijk nooit verbannen, want gezellig chatten deed zij nl ook ( en zeker samen met mij , we gingen nogal eens off topic hierdoor :oops: :lol: ) buiten haar ook gewoon goede en gedegen reacties om.

Daarom zeg ik weer en opnieuw : Radar , pas je beleid aan , ook aan de huidige tijd .
Men kan niet in een democratie eenzijdige censuur toepassen . Er is in dit land gelukkig vrijheid van meningsuiting en Nederland heeft een poldercultuur , dat betekent : overleg en praten .
Gooi de ruzieschoppers en de aso.s er wel per direct uit en wees wat milder voor diegenen die eens een keertje uit de bocht vliegen .

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

moederslink schreef:Om ook nog even op Tenormin terug te komen :
er is nu een huiskamer waarin men mag en kan " chatten " ___ gezellie ! Toch?

Als er toendertijd , 2 jaar geleden , een " huiskamer " was geweest was Tenormin zeer waarschijnlijk nooit verbannen, want gezellig chatten deed zij nl ook ( en zeker samen met mij , we gingen nogal eens off topic hierdoor :oops: :lol: ) buiten haar ook gewoon goede en gedegen reacties om.

Daarom zeg ik weer en opnieuw : Radar , pas je beleid aan , ook aan de huidige tijd .
Men kan niet in een democratie eenzijdige censuur toepassen . Er is in dit land gelukkig vrijheid van meningsuiting en Nederland heeft een poldercultuur , dat betekent : overleg en praten .
Gooi de ruzieschoppers en de aso.s er wel per direct uit en wees wat milder voor diegenen die eens een keertje uit de bocht vliegen .
Maar ja, wie beslist dan wie ruzieschoppers en aso's zijn? Dezelfde moderator die al dan niet terecht een levenslange ban uitdeelt aan mensen die naar de mening van anderen alleen maar uit de bocht vliegen?

Ik begrijp sowieso niet waarom er zoveel waarde wordt gehecht aan een forum? Maakt dat dan zo een groot deel van je leven uit? Gaat je leven niet verder zonder forum?

atlas1302

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Gezellig die chatruimte, maar ik zie toch al veel sympatieke forumleden niet meer op het toneel...schijnbaar vakantie of zo maar ik vrees toch dat zij hun jas aan de kapstok hebben gehangen.

Ruzie schoppers en aso`s zijn er genoeg, als je er oog voor hebt dan herken je ze meteen maar hier krijg je ze er gratis bij totdat het eindelijk eens een keer opvalt. Ik heb nog nooit een ban gekregen maar wel wel vriendelijke discriminerende opmerkingen van forum gasten.

Valt dat niet op dan?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Lowieze schreef:
moederslink schreef:Om ook nog even op Tenormin terug te komen :
er is nu een huiskamer waarin men mag en kan " chatten " ___ gezellie ! Toch?

Als er toendertijd , 2 jaar geleden , een " huiskamer " was geweest was Tenormin zeer waarschijnlijk nooit verbannen, want gezellig chatten deed zij nl ook ( en zeker samen met mij , we gingen nogal eens off topic hierdoor :oops: :lol: ) buiten haar ook gewoon goede en gedegen reacties om.

Daarom zeg ik weer en opnieuw : Radar , pas je beleid aan , ook aan de huidige tijd .
Men kan niet in een democratie eenzijdige censuur toepassen . Er is in dit land gelukkig vrijheid van meningsuiting en Nederland heeft een poldercultuur , dat betekent : overleg en praten .
Gooi de ruzieschoppers en de aso.s er wel per direct uit en wees wat milder voor diegenen die eens een keertje uit de bocht vliegen .
Maar ja, wie beslist dan wie ruzieschoppers en aso.s zijn ? Dezelfde moderator die al dan niet terecht een levenslange ban uitdeelt aan mensen die naar de mening van anderen alleen maar uit de bocht vliegen?

Ik begrijp sowieso niet waarom er zoveel waarde wordt gehecht aan een forum? Maakt dat dan zo een groot deel van je leven uit? Gaat je leven niet verder zonder forum?
We leven in dit land toch met normen en waarden , een algemene fatsoensmores is ons toch bijgebracht?
Een ruzieschopper / aso reactie wordt dan toch ook gewoon herkend ?

Meedoen op een forum kan voor een aantal mensen wel degelijk belangrijk zijn in hun dagelijks leven om wat voor reden dan ook . Wat bv te denken van eenzaamheid ? Dan is men blij met mogelijk wat " virtuele " vriendjes/ kennissen . :?

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

moederslink schreef:
Lowieze schreef:
moederslink schreef:Om ook nog even op Tenormin terug te komen :
er is nu een huiskamer waarin men mag en kan " chatten " ___ gezellie ! Toch?

Als er toendertijd , 2 jaar geleden , een " huiskamer " was geweest was Tenormin zeer waarschijnlijk nooit verbannen, want gezellig chatten deed zij nl ook ( en zeker samen met mij , we gingen nogal eens off topic hierdoor :oops: :lol: ) buiten haar ook gewoon goede en gedegen reacties om.

Daarom zeg ik weer en opnieuw : Radar , pas je beleid aan , ook aan de huidige tijd .
Men kan niet in een democratie eenzijdige censuur toepassen . Er is in dit land gelukkig vrijheid van meningsuiting en Nederland heeft een poldercultuur , dat betekent : overleg en praten .
Gooi de ruzieschoppers en de aso.s er wel per direct uit en wees wat milder voor diegenen die eens een keertje uit de bocht vliegen .
Maar ja, wie beslist dan wie ruzieschoppers en aso.s zijn ? Dezelfde moderator die al dan niet terecht een levenslange ban uitdeelt aan mensen die naar de mening van anderen alleen maar uit de bocht vliegen?

Ik begrijp sowieso niet waarom er zoveel waarde wordt gehecht aan een forum? Maakt dat dan zo een groot deel van je leven uit? Gaat je leven niet verder zonder forum?
We leven in dit land toch met normen en waarden , een algemene fatsoensmores is ons toch bijgebracht?
Een ruzieschopper / aso reactie wordt dan toch ook gewoon herkend ?

Meedoen op een forum kan voor een aantal mensen wel degelijk belangrijk zijn in hun dagelijks leven om wat voor reden dan ook . Wat bv te denken van eenzaamheid ? Dan is men blij met mogelijk wat " virtuele " vriendjes/ kennissen . :?
Je zoekt toch geen vrienden op een consumentenforum? Daar zijn toch andere mogelijkheden voor via internet?

stofzuigertje

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vrienden? Mag ik eigen Rechter spelen?

Als je buren gaan BBQnoeien en daarbij de gehele buurt uitroken en alle slaapkamers met open ramen met deze temperaturen van een geur voorzien?

Mag ik dan illegale tegenactie nemen als ze naar niemand luisteren?
Ik mag hier niemand voor Rotte Vis uitmaken ...maar....
Een emmer met deksel en de vis laten rotten, en even deksel openen als ze de BBQ buiten zetten, nog niets aangestoken en ze stoppen gelijk!

De Stinkkool is nu Elektrische BBQ geworden en probleem opgelost.
Als deze buren 4 huizen verder een rechtszaak hadden gestart had ik de Gerechtsdeurwaarder op van Bommel schoenen zeker hartelijk ontvangen en een borreltje aangeboden!

Mijn eigenlijke vraag;
Mag je als buren naar niemand luisteren en zeggen dat ze recht hebben op BBQ en dat deze gewoon legaal te koop zijn?
Mag ik dan de nog ergere Rotte Vis methode ge/misbruiken?

Het werkte en alle buren blij, maar wat als ze straks dat Emmertje bij het plastic krijgen in de Oranje bak voor te Recyclen?
Deze methode kun je natuurlijk Aso noemen, maar mag je voor buren die naar niemand luisteren Frank Visser uitnodigen of een alternatief nemen zoals ik heb gedaan?
Mag ik voor mensen die niet benaderbaar zijn extreme tegen maatregelen nemen?
Na slechts 2x openen emmer is het opgelost en kochten ze toch maar een met stekker BBQ.....
En ik weet dat er al 5 jaren lang over hun geklaagd werd, meestal stond de wind goed voor mijn....
Hoe ver mag je gaan als mensen niet luisteren en de NCRV of SBS6 zoveel aanmeldingen kregen dat je pas volgend jaar in uitzending zou komen of nooit... de dubieuze schuttingtaal daar gezien hebben ze werk zat, en dan maar mijn methode!

Moiseule58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

stofzuigertje schreef:Vrienden? Mag ik eigen Rechter spelen?

Als je buren gaan BBQnoeien en daarbij de gehele buurt uitroken en alle slaapkamers met open ramen met deze temperaturen van een geur voorzien?

Mag ik dan illegale tegenactie nemen als ze naar niemand luisteren?
Ik mag hier niemand voor Rotte Vis uitmaken ...maar....
Een emmer met deksel en de vis laten rotten, en even deksel openen als ze de BBQ buiten zetten, nog niets aangestoken en ze stoppen gelijk!

De Stinkkool is nu Elektrische BBQ geworden en probleem opgelost.
Als deze buren 4 huizen verder een rechtszaak hadden gestart had ik de Gerechtsdeurwaarder op van Bommel schoenen zeker hartelijk ontvangen en een borreltje aangeboden!

Mijn eigenlijke vraag;
Mag je als buren naar niemand luisteren en zeggen dat ze recht hebben op BBQ en dat deze gewoon legaal te koop zijn?
Mag ik dan de nog ergere Rotte Vis methode ge/misbruiken?
Van mij mag je. Een originele oplossing als praten niet meer helpt.
Ben je ook zo consequent dat je dan zelf geen houtkachel gebruikt?

atlas1302

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Spreekwoorden zijn er niet voor niks, wie niet wilt luisteren moet maar voelen, een koekkie van eigen deeg...en zo nog maar een paar. Bovendien valt er met aso`s typen nu eenmaal moeilijk te praten, eigenlijk helemaal niet. Dus dat is al een groot probleem in de samenleving over de hele wereld, en heel de wereld zit in Nederland, inburgeren maar.

Eigenlijk zou de regering hier op toe moeten zien en die mensen 'bannen' een beetje modereren zo gezegd.

Plaats reactie