LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] accolade heerenveen

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
wilfredjjvdberg
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 nov 2014 22:08

accolade heerenveen

Ongelezen bericht door wilfredjjvdberg »

bewuste illegale asbestverwijdering 100 huizen (2 flatgebouwen bij de LIDL)... politie weigerd recht van aangifte en ze hebben een corrupte burgemeester aan hun kant.. ze hebben rechtzaken tegen mij laten vallen omdat ik zo de burgemeester voor de rechter kon trekken (letterlijke woorden van de aannemer zn assistent tegen mij en een buur... wij halen de asbest er zelf uit omdat dat goedkoper is...) heb de totale verbouwing laten stoppen.. kreeg een straat verbod zodat ik niet op de vergadering kon zijn om t te melden aan de andere bewoners... verder zijn hier kozijnen geplaatst zonder ze af te kitten aan de buitenkant... 100 huizen ongeveer.... rechtzaak gewonnen ongeveer 3 jaar geleden.... men weigerd tot de dag van vandaag.... ben net uit bewind en heb nu maar weer 3 maanden huur niet betaald en gereserveerd..... ga ook de FIOD inschakelen... ze hebben deze woningen nu zeer waarschijnlijk aangemeld als energie zuinig, terwijl ze al ongeveer 3 jaar weten dat de kozijnen niet van buiten zijn afgekit (betaalde 140 energiekosten, na 3 jaar kreeg ik een verrekening van 1900 euro extra... precies de periode van de kozijnen) als je kozijnen op een laminaat vloer plaatst en niet van buiten afkit.. kan je wel nagaan dat ik vloer verkoeling heb ipv verwarming...

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: accolade heerenveen

Ongelezen bericht door Emcede »

En uw vraag is?...

Dit forum is bedoeld om vragen te stellen, niet om allerlei grieven te spuien. Toch succes gewenst.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: accolade heerenveen

Ongelezen bericht door Moneyman »

wilfredjjvdberg schreef:
18 okt 2019 07:17
... bewuste illegale asbestverwijdering ...
... politie weigerd recht van aangifte ...
... een corrupte burgemeester ...
... kreeg een straat verbod ...
... ben net uit bewind en heb nu maar weer 3 maanden huur niet betaald en gereserveerd ...
... ga ook de FIOD inschakelen...
In je vorige topic, waarin je overigens dezelfde issues omschrijft, schreef ik al:
Moneyman schreef:
14 okt 2019 11:54
Dit verhaal is veel te vaag om iets zinnigs over te zeggen. Wat me wel opvalt, is dat je blijkbaar veel rechtszaken voert. Dat roept vragen op, want procederen is een dure en omslachtige manier van communiceren. Ik zou me eerst eens op een goed gesprek focussen, of je daarbij laten bijstaand door iemand die er iets minder emotioneel inzit dan jij.
Moneyman schreef:
14 okt 2019 11:11
Ik weet niet wat de achtergrond van het probleem is, dus adviseren is lastig. Toch een tip: probeer de emotie er een beetje uit te halen, want je gebruikt nu onterecht hele zware termen. Dat helpt je nooit.
Ik blijf bij die adviezen. Want je komt er op deze manier, zonder hulp, écht niet uit. Je hebt nu alweer een huurachterstand van drie maanden opgebouwd, zonder rechtsgeldige reden. Je beseft hopelijk wel dat dat genoeg reden is om een ontruimingsprocedure te starten?

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: accolade heerenveen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Stel, de FIOD start een onderzoek (ik zou niet weten wat voor fiscaals ze moeten onderzoeken) en de uitkomst bevalt u niet. Zijn zij dan ook corrupt?

Gesloten