LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het plaatsen van een antenne

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Yorick

Het plaatsen van een antenne

Ongelezen bericht door Yorick »

Onlangs heb ik een antenne geplaatst voor mijn 27mc zender. Nog geen 2 uur later stond de beheerder op de stoep dat die antenne niet mag. Zover ik weet staat er in de grondwet dat ik het recht heb op vrije ontvangs van signalen en dat gaan natuurlijk niet zonder antenne. Valt dit aan te vechten bij de woningbouw?

Gast

Re: Het plaatsen van een antenne

Ongelezen bericht door Gast »

koop een mobiele telefoon :D

Gast

Re: Het plaatsen van een antenne

Ongelezen bericht door Gast »

Klopt volgens het verdrag van straatsburg mag iedereen alles ontvangen.
De 27 mhz burgerband is een vrije band waar iedereen op mag zenden.
Maar bij veel gemeentes moet je wel een vergunning voor het plaatsen van een mast aanvragen.
Dat is in verband met leges(kunnen ze weer geld beuren)

Weigeren mogen ze niet. wel kan de schoonheids Commisie wel moeilijk gaan doen .
Gewoon maling aan hebben ivm verdrag van straatsburg. :P


Groetjes Ron v Rheenen wo 999 19 www275

Yorick

Re: Het plaatsen van een antenne

Ongelezen bericht door Yorick »

Ik denk dat ik gewoon naar de woningbouw toe ga en vraag waar zij willen dat ik de antenne ophang. Als ze dan weigeren vertel ik dat in de grondwet staat dat het wel mag. Als ze dan nog moeilijk doen ga ik naar de rechtswinkel en leg het daar dan voor en begin een zaak bij de cantonrechter.

Vrommetje

Re: Het plaatsen van een antenne

Ongelezen bericht door Vrommetje »

Volgens de nieuwe wet mag je zonder bouwvergunning een antenne plaatsen mits niet hoger dan 5 meter vanaf het punt waarop het is bevestigd.

Gesloten