LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met reparatie

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
wie2002
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2006 14:39

problemen met reparatie

Ongelezen bericht door wie2002 »

hallo,
Ik zit met een probleem. Sinds okt.2005 is mijn schuifpui kapot hij wou toen niet meer dicht. Binnen no time waren ze er om hem dicht te maken en te kijken wat er was. De volgende dag werdt ik gebelt dat er onderdelen bestelt moesten worden en dat deze 2 Dec 2005 binnen zouden zijn (+/- 6 weken dus). 12 Dec. hadden we nog niks gehoord en belde we maar eens. Toen werd ons verteld dat de onderdelen uit China moesten komen en er nog niet waren. Deze week ma 9 Jan. 2006 heb ik maar weer gebelt. Ze zouden het uitzoeken en me daarna terug bellen. Dat hebben ze gedaan, met als mededeling: We zijn er nog mee bezig maar we bellen u morgen terug. Niet dus. Ik heb vandaag ( do 12 Jan) maar weer gebelt. Er werd me nu gezegt dat ze er niks aan kunnen doen maar dat ze een mailtje naar de uitvoerende bedrijf zullen sturen. Wat kan ik hier aan doen, we gebruiken de schuifpui normaal veel. Maar dat doen we nu niet omdat we bang zijn dat hij er dan helemaal uitvalt en dan zijn de kosten hoger en zullen ze dat we op ons gaan verekenen.

Gesloten