LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wachtijden belachelijk voor huurhuis

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, Randstedelingen denken altijd dat het in het Westen geweldig is, maar ze beseffen niet hoe goed het leven buiten de Randstad is.

Vandaag in de krant: van de 25 grootste gemeenten scoort Den Bosch het hoogst qua percentage gelukkige mensen, met Apeldoorn op de tweede plaats.

CS

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door CS »

Ja maar Apeldoorn is nog niet echt het oosten en zeker niet Twente.. :wink:

Gast

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben een huurflat in Apeldoorn met 5-kamers en een huur van maar € 150,00 per week. Je hebt hier zo woonruimte.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door woman4life »

hoi gast
vertel mij eens waar ik in apeldoorn nu een woonruimte kan krijgen dan voor die prijs
zowie zo waar ik een woonruimte kan krijgen,
ik sta ook al een tijdje ingeschreven maar het schiet echt niet op hier hoor
graag hoor ik het dan wel van je als je me aan een huurhuisje kan helpen voor die prijs dan wil ik je nog wel een kadoootje komen brengen ook :D

Gast

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Je mag zo bij me intrekken hoor krijg je ook 2,5 kamer en delen we de woonkamer. Tenzij je al voorzien bent natuurlijk :lol:

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door karr-1 »

De goedkopere huizen en appartementen worden allemaal gesloopt ten gunste van peperdure luxe appartementen en eengezinswoningen die geen mens kan betalen, maar waarschijnlijk meer aan te verdienen valt of zo.

Probeer voor de gein eens een huurwoning in Den Haag te krijgen voor 2 personen in een redelijke buurt. Lukt je voor geen meter.....

na

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door na »

Natuurlijk kun je voor dat geld geen flat huren in Apeldoorn. Zit hier weer zo,n zielig figuur aandacht te vragen.

Je wou toch niet zeggen, Womanforlife, dat je het geloofde? Ik sta zelf ook ingeschreven hier in Apeldoorn en mij zeiden ze, dat het 4 tot 5 jaar zou duren voordat je wat hebt. In ons geval, wij willen van een koophuis, naar een huurappartement.

Gast

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Als je me niet gelooft C. hier woon ik. :roll:

http://www.apenheul.nl/

Gast

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Gast »

ja en hier woon ik. www.het loo.nl

wersd

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door wersd »

wordt dan maar gewoon eenpyromaan heb je veel sneller ruimte

weerwerds

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door weerwerds »

was vergeten te melden dat de brandweercommmandanten dat zelf al jaren doen en genoeg ruimte hebben


SjoerdS

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door SjoerdS »

Hier in Zevenbergen (West Noord-Brabant) schijnt het ook een jaar of 7, 8 te duren. Door de uitbreiding van het industriegebied in Moerdijk krijgen wernemers van nieuwe bedrijven voorrang voor huurwoningen. en o ja ben je een zoon of dochter van een wethouder of ambtenaar dan heb je binnen een jaar een goedkope huurwoning. En ik ken de gevallen. Zelfs als die kids buiten Zevenbergen wonen.

Veel bellen, zeuren of smeken schijnt ook te helpen. Anders maar omkopen...... :twisted:

kristel2

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door kristel2 »

ik wilde even reageren op de urgentieverklaring. zo makkelijk is dat dus echt niet.
ik woon in eindhoven op de 3e etage van een flat zonder lift en centrale verwarming en ik ben zwanger van een tweeling en ging dus ook met mijn man voor een urgentie en we krijgen gewoon te horen dat het geen urgentie waard is dan dat we ons gewoon moeten aanpassen want kinderen krijgen is een leuk moment. ik ben nu 8 maanden zwanger en ben aan huis gekluisterd omdat ik gewoon simpel weg de trap niet meer op of af kan laat staan dat ik dadelijk dus 2 baby's heb ik zie het al helemaal voor me. en we staan nu 4 jaar ingeschreven als doorstromers volgens mij zijn we pas aan de beurt als de kinderen op de basisschool zitten.

Gast

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Gast »

Had je niet eerst kunnen bedenken dat je een ander huis wilt, en pas daarna aan kinderen beginnen? Niet handig zo. Iedereen moet wachten op een mooier en groter huis, jullie ook.

kristel2

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door kristel2 »

als je al bijna 5 jaar aan het wachten bent en je raakt zwanger kan ik daar ook niks aan doen mijn klok tikt ook door
maar even over een ander ding als ik zie dat mensen van buitenlanse afkomst eerder een huis krijgen en precies de regels weten kan ik er ook niks aan doen dat we niet aan de beurt komen en ik ben niet rasistisch want ik ben zelf getrouwt met een irakeese man. maar ja en tegenwoording kun je beter gaan kopen want van de huurprijzen word je ook niet vrolijk in eindhoven is de gemidelde huurprijs rond de 550 euro kale huur.

kaatje_1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2005 15:16

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door kaatje_1979 »

Hier in nijmegen en omgeving is het ook belachelijk met de wachtijden.
10 jaar voor een eensgezinswoning en 6 jaar voor een flat.

wij hebben geluk gehad we stonden op de 21 ste plaats en werden opeens eerste doordat de vorige geen respons hadden gegeven aan een bezichtiging.

De woningbouw liet ook weten dat het hier heel vaak voorkomt dat 80% gewoon niet reageerd op een uitnodiging. Ik vind dat ze die mensen wel eens mogen aanpakken.

Ik heb eerst ook zitten denken om een woning te kopen maar dat is nu gewoon niet te doen ze zijn veel duurder dan dat ze waard zijn.
Ik zit nu in een marisionette en betaal maar 344 huur. Als ik een huis zou moeten kopen met de ruimte die ik nu heb ben ik al snel 600 euro kwijt.

Ik hou het voorlopig bij deze woning en spaar lekker verder.

groetjes Kaatje

Gast

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Gast »

maar ja en tegenwoording kun je beter gaan kopen


Nou, doe dat dan! Kopen is beter dan huren en hier komen klagen.

Kimmy May

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door Kimmy May »

Hier in Amsterdam is de wachttijd 12 jaar!!!! :shock:
En voor een urgentie kom je hier bijna niet in aanmerking.
Over 3 maanden sta ik op straat en ik sta nu 3 jaar ingeschreven, maar dat is blijkbaar niet erg genoeg :cry:

J. v. Remmerden
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 feb 2005 17:17

Re: wachtijden belachelijk voor huurhuis

Ongelezen bericht door J. v. Remmerden »

Goedendag 12 jaar ??????????????

Gesloten