LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Een nieuwe gebeurtenis:



Zatredag 31 oktober 2020
Dhr. Benedenbiuurman heeft vanmorgen opnieuw de deur geforceerd.

Ik heb gezien hoe hij links van de plaats waar ik zat de radio in een neerwaartse beweging van het electra trok.

Omdat ik de koptelefoon op had heb ik weinig gehoord.

Ik heb mijn koptelefoon af gedaan en iets geroepen van doe normaal ga weg.

Hij is weggegaan

In eerste instantie kon ik de radio niet vinden, dus dacht ik dat hij deze had meegenomen.

Later vond ik de radio rechts naast me, dus heeft hij de radio waarschijnlijk naar me gegooid.


Er is politie gewest en een aangifte wordt opgemaakt

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door kuklos »

Je had dat bericht al geplaatst, maar nu is diezelfde buurman blijkbaar 2x geweest voor hetzelfde? De eerste keer op 31 oktober en de 2e keer op 32 oktober?
Laatst gewijzigd door kuklos op 31 okt 2020 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door kuklos »

En nu is het blijkbaar al 3 keer gebeurd. De derde keer blijkbaar weer op 32 oktober.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Erthanax »

AdrieB2, graag uw aandacht voor het volgende:
Radar schreef:
30 okt 2020 10:46
Beste AdrieB2,

Zoals de huisregels van het forum voorschrijven mogen bijdragen maar één (1) keer worden geplaatst.
We laten je meest recente bericht staan.

Groeten Radar

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door kuklos »

Jose2501 schreef:
31 okt 2020 13:57
Dus vandaag is er ingebroken en heb je ook al aangifte gedaan enz.
Om 08.33 uur is het bericht gepost en tussen 06.00 uur en 08.33 uur is het gebeurd, de politie geweest en aangifte gedaan.
Of het onmogelijk is weet ik niet, maar het roept wel vraagtekens op. Net als de keuze om het bericht 3 keer te plaatsen in deze discussie, waarvan 2 keer met datum 32 oktober, maar verder dezelfde tekst als bij het eerste bericht.


AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

De persoon in kwestie is zelf op zoek naar een andere kamer dus ik hoop dat hij binnenkort verdwijnt.

Aan de andere kant is hij op zoek naar een grotere kamer, omdat hij met een vriendin leeft in een kleine kamer.

Het lijkt er wel een beetje op dat hij me weg wil hebben omdat mijn kamer vrij groot is.

Maar dat weet ik niet zeker en ik ga het hem maar niet vragen

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door kuklos »

@AdrieB2, waarom ga je niet in op de hier gegeven kritiek dat je 3x hetzelfde bericht plaatst in dezelfde discussie en dat de tijdslijn die jij claimt behoorlijk onwaarschijnlijk is?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Blijven hopen dat het probleem zich vanzelf oplost, is een fout die ik ook in mijn leven heb gemaakt.

Het was een dure les. Dit pijnlijke inzicht kwam pas achteraf nadat ik mijn rust op mijn huidige woonplek had hervonden.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

ja maar te veel en te vaak reageren op zaken die om je heen gebeuren kan natuurlijk ook een foute manier van reageren zijn.

Dan stel je de ander steeds in staat je leven te bepalen en dat is waar deze meneer mee aan de gang is het is een narcist. Narcisten proberen mensen aan zich te binden en die mensen dan te laten doen wat ze willen Ze kunnen goed manipuleren.

Ik probeer me ten opzichte van hem zo rustig mogelijk te gedragen.

Wat het herhalen van berichten betreft, ik had even niet in de gaten dat mijn bericht was geplaatst dus toen ik het niet zag heb ik de procedure maar herhaald.

Later bleek dat er een tweede pagina was. Dat had ik in eerste instantie niet gezien sorry

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Voor je geestelijke gezondheid kun je narcisten het beste volledig en voorgoed uit de weg gaan. Ook dat is voor mij een harde levensles geweest. Maar u omschrijft goed wat narcisme inhoudt. Narcisme is vergif.

Aygulf
Berichten: 373
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Aygulf »

AdrieB2 schreef:
30 okt 2020 21:52
Oh bij aangifte werd me wel verteld dat ze het serienummer nodig hadden, omdat ik het niet bij me had heb ik het later via internet bij meldingen politie doorgegeven. Het serienummer staat op de aankoop bon en die heb ik geüpload.
Het nut van het serienummer doorgeven betreft het opsporen. Stel uw apparaat wordt bij iemand door de politie aangetroffen (diegene wordt misschien van meerdere delicten verdacht) dan kan de politie de eigenaar opsporen n.a.v. het serienummer in uw aangifte

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Ja ik hoop dat mijn tablet wordt teruggevonden, de zondag is rustig verlopen

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

OP maandag 2 november 2020 heb ik BM BM Vastgoed per e-mail nog maar eens op de hoogte gesteld van het feit dat het weinig zin heeft om mijn deur op slot te zetten, omdat het toch zo geopend kan worden.

Dit in verband met het feit dat de telefooncentrale die ze hebben wegens een technisch defect niet meer werkt.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

OP dinsdag heb ik wederom een e-mail gestuurd omdat de telefooncentrale van BM Vastgoed niet werkt, maar geen antwoord.


Ik blijf dus zitten met een kamerdeur waardoor alle medebewoners zonder sleutel naar binnen kunnen als ik afwezig ben en er is dus al eens op deze wijze een tablet van me gestolen.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door grun »

AdrieB2 schreef:
04 nov 2020 05:50
OP dinsdag heb ik wederom een e-mail gestuurd omdat de telefooncentrale van BM Vastgoed niet werkt, maar geen antwoord.
Ik begrijp dat je niks nieuws te melden hebt maar gewoon iedere dag het topic omhoog schopt om het op de voorpagina te houden? Ik weet niet of dat de bedoeling is.

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Ik heb vandaag weer een e-mail geschreven naar de beheerder, om de zaak toch maar weer eens aan te kaarten. Ik hoor helemaal niets van de beheerder en zijn telefooncentrale doet het bijna een week al niet.

Ik meld zo af en toe maar wat er gaande is het is zeker niet mijn bedoeling om het item steeds op de erste plaats te krijgen.

Ik heb vandaag de e-mail die ik gestuurd heb als bijlage, daarin zijn natuurlijk alle namen vervangen, om te voldoen aan de regels van het forum.
Bijlagen
M Vastgoed_in_gebreke_noodreparatie_deur_corrigeren_gedrag_medebewoner_adrieb2.pdf
(129.27 KiB) 23 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Op Vrijdag 6 november heb ik BM Vastgoed om 14:00 gebeld met de vraag waarom de stijl van mijn deur niet gerepareerd wordt. Deze is vernield door dhr. Benedenbuurman. Ik heb hierover ettelijke e-mails geschreven en de reparatie ook in het kkvv (systeem van Beheerder) gezet.

De verhuurder heeft een wettelijke onderhoudsplicht.

Het antwoord was: dit is vernieling geen normaal onderhoud doen we dus niet, u moet het regelen met dhr. Onderbuurman.

BM Vastgoed verzaakt hiermee dus hun wettelijke onderhoudsplicht. Ook kan zij de kosten verhalen bij de verzekering van de eigenaar.

Bovendien is het een defect aan het eigendom van de eigenaar, dus welke rol heb ik, te spelen?

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door omega19 »

Vandalisme heeft niks met onderhoud te maken, in zoverre klopt het wat BM vastgoed zegt.

Er is echter geen inboedel beschadigd, maar opstal, waardoor je toch weer uitkomt bij BM vastgoed.
Of zij dit nu claimen bij de buurman of hun verzekering maakt voor jou niet uit.

Ik maak uit de berichten wel een beetje op dat je veel blaft maar weinig bijt.
Geef ze een redelijk termijn om de deur te maken, en geef aan dat je anders de deur zelf laat maken en dit bedrag inhoudt op de huur

Shivers
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 nov 2020 17:48

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Shivers »

omega19 schreef:
07 nov 2020 10:24
Vandalisme heeft niks met onderhoud te maken, in zoverre klopt het wat BM vastgoed zegt.

Er is echter geen inboedel beschadigd, maar opstal, waardoor je toch weer uitkomt bij BM vastgoed.
Of zij dit nu claimen bij de buurman of hun verzekering maakt voor jou niet uit.

Ik maak uit de berichten wel een beetje op dat je veel blaft maar weinig bijt.
Geef ze een redelijk termijn om de deur te maken, en geef aan dat je anders de deur zelf laat maken en dit bedrag inhoudt op de huur
Natuurlijk zou je verwachten dat de huisbaas dit oplost maar TS bestookt ze met mails zonder daadwerkelijk iets te doen dan zou ik als beheerder ook zeggen bekijk het maar.

Inhouden op de huur dat zal je nog weleens duur komen staan TS zou de deur wel kunnen laten repareren maar de rekening mag ie bij de benedenbuurman indienen die heeft de schade veroorzaakt en niet de vastgoed eigenaar.

Buiten dat zit heel het verhaal zonder fouten meneer zat met koptelefoon op en heeft niks gehoord dan is zijn radio weg en blijkt die naast hem te liggen dat zal de buurman wel gegooid hebben en dat merk jij niet dat geloofd geen hond.
Volgens mij lijd TS een beetje aan waanideeën sloopt zijn eigen deur in woede en moet nu een zondebok vinden.

Gesloten