LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Het buro Debiteuren365.nl dreigt alweer met buitengerechtelijke kosten.
De verhoging van de servicekosten is op lucht gebisseerd dus ik laat het gebeuren en wacht geduldig af tot ze het voor de kantonrechter brengen, dan komt het moment dat er echt een gesprek begint of ik moet nog een goede suggestie krijgen waarmee ik naar BM Vastgoed kan zonder eerst een advocaat te raadplegen,

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

Ik heb het achterstallig onderhoud nog eens gemeld bij BM Vastgoed:

Almere, 16 januari 2021


Hallo,


Hierbij het achterstallig onderhoud:

1. Op de begane grond is een elektrisch warm water generator geplaatst door de leverancier in het hok is echter geen stopcontact zodat nu een verlengsnoer naar de meetkast loopt waar wel een stopcontact zit. Graag een stopcontact monteren in de kast bij de generator. Dit heb ik op 31 augustus per e-mail gemeld.
2. De afzuiging van de badkamer op de 1e etage werkt niet. Dit heb ik op 31 augustus per e-mail gemeld
3. De deurstijl van mijn kamerdeur moet worden gerepareerd.

AdrieB2
xxxxxstraat 26
0000 XX Almere
Bewoner kamer 1e etage achterkant/tuinzijde

AdrieB2
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 mar 2020 11:12

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door AdrieB2 »

I.v.m. het dreigement van debiteuren365.nl in opdracht van de Verhuurmakelaar Arnhem BM Vastgoed heb ik het volgende antwoord aan debiteuren365.nl verstuurd:

Debiteuren365.nl
KVKnr 51.866.420


Almere, 16 januari 2021
Hallo,

Bij mijn betalingen vermeld ik altijd wat ik betaal huur of voorschot servicekosten.
Alle huur betalingen heb ik voldaan!
Het openstaande bedrag dat u noemt bestaat dus geheel uit voorschot servicekosten.

De verhoging die hieraan ten grondslag ligt is onwettig.

Er is door de verhuurder de laatste twee jaar (2018 en 2019) geen jaarnota servicekosten ingeleverd.
De verhuurder is dus te laat met het inleveren van zijn jaarnota en mag daarom wettelijk gezien het voorschot servicekosten niet aanpassen.

Ik zie de jaarnota servicekosten 2019 graag te gemoed en hoop dan in goed overleg met de verhuurder, het voorschot aan te passen aan de kosten die uit de jaarnota servicekosten 2019 blijken.


Bij voorbaat dank,


AdrieB2
xxxxxstraat 26
0000 XX Almere
Bewoner kamer 1e etage achterkant/tuinzijde

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: BM Vastgoed reageert niet op klachten en opmerkingen over facturen, achterstallig en spoed-onderhoud

Ongelezen bericht door Radar »

Ik geloof niet echt dat het copy-pasten van tienduizend mailtjes voor de rest nog heel veel toevoegt, dit topic is voor zover ik kan nagaan wel klaar en alle mogelijke adviezen zijn wel gegeven. Slotje en succes ermee.

Groeten, Radar^SK

Gesloten