Conflict met verhuurder

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
luna01

Re: Conflict met verhuurder

Ongelezen bericht door luna01 » 26 jul 2019 18:32

Ik respecteer je mening, ook al word ik gelijk als maanziek en zo beoordeelt. Zoals gezegd, dit maakt me niet uit. Lees zelf inderdaad heel anders, wil me niet neerzetten als de 'tussen de regels door' te lezen persoon ;) Maar een stop verwisselen hoort bij de servicekosten. Het is jammer dat TS er niet meer is, die had het misschien beter toe kunnen lichten. Een tip qua huurcontract heel goed na lezen, was misschien beter geweest. Dat er een huismeester te pas en on te pas binnen komt vind ik al raar. Zou jij dit wel leuk vinden, koffie zetten, wow sociale contacten, een super huismeester die zich om alles bekommerd en die me een week later 95 euro berekend om een te vervangen stop ? De wooncommissie doet er niets mee ? Bij mij gaan alle alarmbelletje af, maar goed, mijn bijdrage is kennelijk van een zonnesteek of een maanziekte. Precies het zelfde eigenlijk, snap je mijn punt ?
Laatst gewijzigd door luna01 op 26 jul 2019 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Sparner

Ongelezen bericht door Sparner » 26 jul 2019 19:49

Alle onderhoudskosten zoals stroomstoring enz, zijn voor rekening van de huisbaas.
U kun voor al uw geschillen bij de huurcomissie terecht (bepaald asl uw huur onder de huurtoeslagsgrens ligt) en ook het Juridischloket.nl

Uw huisbaas is duidelijk in the fout.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 26 jul 2019 20:02

Ik zie dat Luna01 heeft gereageerd op de oorspronkelijke TS : M . Robberse ...topic van 18 juni 2018.
En ja daar was nogal het e.e.a. mis met gehuurde woning van zijn vriendin .
En als klap op de vuurpijl werd er voor een stop verwisselen € 95 gerekend.
Maar deze TS is verder niet meer teruggekomen , dus waarom Luna01 daar nog op reageert weet ik niet , misschien deernis met vriendin vd heer Robberse, alsnog?

luna01

Ongelezen bericht door luna01 » 29 jul 2019 12:15

Wilde een eigen topic starten en zocht of er iemand misschien iets soortgelijks heeft. Maar kwam dit tegen en vond het zo oneerlijk, dat ik maar reageerde. Ik hoop ook dat TS misschien nog eens langs kijkt, wel jammer dat ik het te laat zag...

Meiklokje

Ongelezen bericht door Meiklokje » 29 jul 2019 16:53

Luna01, ik begrijp je boodschap en ben het grotendeels met je eens. Bij de mij bekende woningcorporaties staan het vervangen van stoppen en andere kleine hand- en spandiensten in de taakomschrijving van de huismeester. Uiteraard worden die kosten uiteindelijk verrekend in de servicekosten. Het zijn vaak ouderen die schrikken "als er iets met de stroom" is en dan zijn net die kleine extra inspanningen die het verschil maken.
Even off topic: mijn katten heten Luna en Tic, dat roept heel makkelijk :lol:

Meiklokje

Ongelezen bericht door Meiklokje » 29 jul 2019 20:14

en Luna, als je nog iets over dit onderwerp kwijt wil, open desnoods een nieuw topic. Ik zal het met belangstelling lezen en reageren indien wenselijk/mogelijk.

Plaats reactie