LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conflict met verhuurder

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Conflict met verhuurder

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie dat Luna01 heeft gereageerd op de oorspronkelijke TS : M . Robberse ...topic van 18 juni 2018.
En ja daar was nogal het e.e.a. mis met gehuurde woning van zijn vriendin .
En als klap op de vuurpijl werd er voor een stop verwisselen € 95 gerekend.
Maar deze TS is verder niet meer teruggekomen , dus waarom Luna01 daar nog op reageert weet ik niet , misschien deernis met vriendin vd heer Robberse, alsnog?

luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Re: Conflict met verhuurder

Ongelezen bericht door luna01 »

Wilde een eigen topic starten en zocht of er iemand misschien iets soortgelijks heeft. Maar kwam dit tegen en vond het zo oneerlijk, dat ik maar reageerde. Ik hoop ook dat TS misschien nog eens langs kijkt, wel jammer dat ik het te laat zag...

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Conflict met verhuurder

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Luna01, ik begrijp je boodschap en ben het grotendeels met je eens. Bij de mij bekende woningcorporaties staan het vervangen van stoppen en andere kleine hand- en spandiensten in de taakomschrijving van de huismeester. Uiteraard worden die kosten uiteindelijk verrekend in de servicekosten. Het zijn vaak ouderen die schrikken "als er iets met de stroom" is en dan zijn net die kleine extra inspanningen die het verschil maken.
Even off topic: mijn katten heten Luna en Tic, dat roept heel makkelijk :lol:

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Conflict met verhuurder

Ongelezen bericht door Meiklokje »

en Luna, als je nog iets over dit onderwerp kwijt wil, open desnoods een nieuw topic. Ik zal het met belangstelling lezen en reageren indien wenselijk/mogelijk.

Gesloten