LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen gezocht met woning-plein.nl

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
amsterdamster
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2020 11:18

Ervaringen gezocht met woning-plein.nl

Ongelezen bericht door amsterdamster »

Beste forumleden,

Heeft iemand ervaring met de site woning-plein.nl?
Ik kan namelijk nergens recensies vinden van gebruikers.

Dank

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen gezocht met woning-plein.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Betalen om te mogen reageren? Ik heb even een willekeurig aanbod bekeken, die staat ook meerdere sites waar je gewoon gratis kan reageren. Het lijkt dus gewoon om een tussenpersoon te gaan die, na betaling, u doorzet naar de echte verhuurder. Zonde geld dus.

amsterdamster
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2020 11:18

Re: Ervaringen gezocht met woning-plein.nl

Ongelezen bericht door amsterdamster »

Dank voor deze reacties!

Ilse B.
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2020 10:07

Re: Ervaringen gezocht met woning-plein.nl

Ongelezen bericht door Ilse B. »

Ik heb zéker een (slechte) ervaring met woningplein.nl.
Heel dom dat ik er toch ben in getrapt. Ik zag een huurwoning staan die ik graag zou willen hebben en zag dat ik dan moest betalen voor minstens een maand bij woningplein om een kans te maken voorgesteld te worden als kandidaat voor de woning.
Ik heb vervolgens gebeld naar woningplein met de vraag hoe groot de kans zou zijn dat ik ook daadwerkelijk in contact zou komen met de verhuurder als ik betalend lid zou worden. Degene aan de telefoon zei dat ze daar geen zicht op had. Ik was zo enthousiast over die woning dat ik toch zo dom was om dan maar voor 1 maand lid te worden. Vervolgens kreeg ik een bevestigingsmail met een link naar het huis.... die mij terecht liet komen op de site selecthuur.nl. De woning werd er echter niet aan gelinkt, maar van selecthuur moet je ook betalend lid zijn. Heb boze mail gestuurd naar woningplein... na een week werd ik gebeld door een medewerker. Hij wist ook niet hoe het kwam dat ik op selecthuur terecht kwam, hij noemde het een link naar een 'oud voorgaand bedrijf' van woningplein.
Maar ik zou echt aanspraak maken op de woning.... nou niet dus. Heb nu, een dag nadat de selectie zou zijn, een standaard mail ontvangen dat ik niet was uitgekozen door de huurder om de woning te bezichtigen. Geloof er geen woord van! Dus tip.... nooit op woning-plein.nl inschrijven.

A.van.wezel
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2020 17:51

Re: Ervaringen gezocht met woning-plein.nl

Ongelezen bericht door A.van.wezel »

Ik heb mij ingeschreven bij woningplein voor 1 maand, omdat er meer den 20 huizen op stonden waar we op konden reageren een een bezichtiging op konden aanvragen.

Alles wat ging met ‘’vraag een bezichtiging aan’’ werd afgewezen zonder reden, dus er is op 15 huizen geen kans op bezichtiging geweest.
Alles wat ging met ‘’direct naar de makelaar’’ daar is nooit iets op gereageerd.

Oftewel veel belovend maar zeker niet de moeite waard want je krijg alleen maar afwijzingen zonder reden.
Ik had zelfs een medewerker gesproken die zei:’’ je kunt je vrijblijvend bij ons inschrijven en je kunt ons aanbod al zien zonder geld te hoeven betalen. Alleen om te reageren hoef je wat te betalen dus afhankelijk van hoe actief je kijkt en reageert kun je volgende maand al een huisje hebben’’

Nou grote bull-**** dus! Want als je alleen maar afwijzingen krijgt zonder reden vraag je je uberhoubt af of je wel benoemd bent bij de makelaar. Op elk huis bijna meteen als er ‘’nieuw’’ stond gereageerd.

MoniqueStefanie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2020 18:44

Re: Ervaringen gezocht met woning-plein.nl

Ongelezen bericht door MoniqueStefanie »

Alles wat ging met werd afgewezen zonder reden. Absolute afzetterij! twee maanden betaald voor niets! :x
Laatst gewijzigd door MoniqueStefanie op 19 dec 2020 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten