LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huurmaatschappij negeert me

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
rickvandenbosch
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2020 11:47

Huurmaatschappij negeert me

Ongelezen bericht door rickvandenbosch »

ik heb bij het intreden van mijn huurwoning te horen gekregen dat ik waarschijnlijk in aanmerking kom voor een nieuwe keuken.
hiervoor is mij gevraagd of ik een aanvraag wilde doen voor de nieuwe keuken en vervolgens heb ik nog bericht gehad of ik foto's van mijn huidige keuken wilde opsturen.
na dit heb ik niks meer gehoord van de verhuurder, ik heb tot nu toe 30 á 40 keer geprobeerd contact te leggen en elke keer te horen gekregen dat ik binnen een paar dagen terug gebeld zou worden door de gene die er zeggenschap over heeft. Hier is helaas tot nu toe nog nooit van gekomen.

zijn er stappen die ik kan ondernemen dat ik een antwoord van mijn verhuurder krijg?

Laagvlieger
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2020 09:32

Re: Huurmaatschappij negeert me

Ongelezen bericht door Laagvlieger »

Kunt u aangeven hoelang het duurde vanaf die eerste keer dat u te horen kreeg dat het een paar dagen duurde tot de laatste keer? Bent u met die 40 keer al maanden aan het wachten?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Huurmaatschappij negeert me

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

u kunt fysiek naar de verhuurder toe gaan natuurlijk en daar uw vraag stellen, heeft u wel het goede e-mail adres ingevuld? of per mail uw vraag gestuurd???

Als de keuken die u nu gebruikt nog normaal functioneert kun je niet spreken van een gebrek dus de woonbond kan niets doen verder...

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huurmaatschappij negeert me

Ongelezen bericht door witte angora »

rickvandenbosch schreef:
21 feb 2020 12:04
zijn er stappen die ik kan ondernemen dat ik een antwoord van mijn verhuurder krijg?
Het zou zomaar kunnen dat degene die er over gaat een paar weken met vakantie is, of uitgerangeerd en met koorts ziek thuis zit. Ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van 'laagvlieger'.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huurmaatschappij negeert me

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Heb je voorkant kastjes gemaakt of ook enkele met gebreken en slijtage erbij... dan zullen ze eerder een nieuwe aanbieden, dus slijtage en gebreken moeten vooral zichtbaar zijn, mijn keuken is met kasten dicht de water lekkage ook niet te zien, en kan nog jarenlang mee zolang je niet in die kast ging kijken....

Gesloten